Bed & Breakfast (Bulten) passa er

tommi

Guest
Asså, jag vill inte förringa hennes beteende eller någon annans men jag kan i viss mån förstå att det brister för folk som bor intill populära hojvägar. Du kanske körde med omdöme men jag kan nästan lova att det var en massa hojar innan som inte gjorde det...

Hade jag bott så att det kom folk i tredubbla hastigheten i närheten av min dotter så hade det vart en stor risk att det hade brustit för mig med...

Ok så du tycker att det är ok att döda dom som du blir irriterad på eller?? moget:rolleyes:

Bo_Tengas

Hårdråkkare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF 750 Mattsvart ,lagom snabbmed fullfabriks kitmotor, å diverse annat godis
Eh signalhorn? retar ju de flesta (läs tuta i samma kurva) SAMT gör folk uppmärksamma att vi kommer om det låter för lite.

Str3 R

Guest
Vänstersvängande har väjningsplikt för mötande, som ju då kommer från höger. Alltså gäller högerregeln för motorcyklisten. Dags att alla monterar på videokameror på sina hojar och filmar hennes upptåg. Utan bevis kommer man inte långt. Hon tror antagligen att alla är 20-åringar som kör hojarna.

Tidigare i somras kom jag körande, då hade karln ställt en skottkärra precis mitt i körfältet, själva stod de och låtsades jobba med trädet som står till vänster om infarten men de tittade mest på trafiken. Just då önskade jag att jag kom körande i lastbil för då hade jag kört över skottkärran, stannat och krävt betalt för eventuella skador på åkeriets bil.

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Men herregud, finns det inga andra vägar i området att åka på? Verkar som denna slinga har förbrukat sitt nöjesvärde för länge sedan. Tycker man ser diskussioner om detta varje dag på SH.
Min önskan till moderator på hemsidan är att man behandlar dessa trådar så som man behandlade trådar gällande "den svartklädde fortåkaren" för några år sedan.
Nix, allt å alla måste åka bulten, jämnt. Men ja, den har väl lite tappat sin tjusning. Det är ungefär samma trafiktäthet som på Essingeleden, något fler självmordspiloter bara, och lika kamerabevakat som Oscarsgalan :huvet

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Bulten har sin tjusning, jag gillar nog mest rosenhill och känslan man har att omges av massor med hojar. :) Vägen är fin, men alldeles för övertrafikerad, och alldeles för många som tar i för mycket..

Tanten har jag förståelse för att hon lackar, men det är ingen ursäkt...om alla bara försökte ta det lite vackert runt hennes gård..

zeki

Varför har ni repade knäpuckar ?
Gick med
20 Sep 2008
Hoj
2008 modell grön
HAHAHAHHAAAA!! Om inte DOM så gav du mig en GRYM idée!!!

Samla en insamling för att hyra en sån, åka till Dalarö en massa hojbröder och skotta upp sand från Sanddynan därborta!!!

DU är ju fan FÖR BRA!!! Lycka till att få kunder DÅ! ;)

Varför hyra :D:D:D

Spook

Adrenaline MC
Gick med
3 May 2009
Hoj
Hayabusa 2010
Gräv upp kärringens infart istället....
Då kommer i allafall inte deras SAAB ut....

Spook

Adrenaline MC
Gick med
3 May 2009
Hoj
Hayabusa 2010
Eftersom jag inte bombat Bulten så länge så är det kanske dags att ta en lugn repa och kolla vart kärringens hus står.... :yoparty

Stenhård_gubbe

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2009
Hoj
Honda SP1 -00
Bulten har urartat till rena sandlåde kriget.

Är ju uppenbart att det finns människor med bristande impullskontroll i bägge läger (boende vs. bombare) vilket man ser på dessa fina välmenande råd som föreslås här. Sammanför dessa å vi får ett litet inbördeskrig i fjollträsk. :arsele

Utvecklingen är tyvärr inte till godo för mcfolket som kolektiv.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
FY sören!!!

Fick du regnummer?

Jag kan komma över med kniven och hälsa på! Blir fly förbannad över människor som tror sig vara så mycket bättre genom att ta "lagen i egna händer" genom att göra något brutalt mycket värre än "offret" gjort.

TVI!!

the fuck?

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection