Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
sluta tjafsa - handla!
Damen det skrivs om tänker förmodligen ungefär likadant! Slutar nog fint det här
sluta tjafsa - handla!
Asså, jag vill inte förringa hennes beteende eller någon annans men jag kan i viss mån förstå att det brister för folk som bor intill populära hojvägar. Du kanske körde med omdöme men jag kan nästan lova att det var en massa hojar innan som inte gjorde det...
Hade jag bott så att det kom folk i tredubbla hastigheten i närheten av min dotter så hade det vart en stor risk att det hade brustit för mig med...
Nix, allt å alla måste åka bulten, jämnt. Men ja, den har väl lite tappat sin tjusning. Det är ungefär samma trafiktäthet som på Essingeleden, något fler självmordspiloter bara, och lika kamerabevakat som OscarsgalanMen herregud, finns det inga andra vägar i området att åka på? Verkar som denna slinga har förbrukat sitt nöjesvärde för länge sedan. Tycker man ser diskussioner om detta varje dag på SH.
Min önskan till moderator på hemsidan är att man behandlar dessa trådar så som man behandlade trådar gällande "den svartklädde fortåkaren" för några år sedan.
HAHAHAHHAAAA!! Om inte DOM så gav du mig en GRYM idée!!!
Samla en insamling för att hyra en sån, åka till Dalarö en massa hojbröder och skotta upp sand från Sanddynan därborta!!!
DU är ju fan FÖR BRA!!! Lycka till att få kunder DÅ!
Hon är egentligen precis som många av dom som bombar bulten, saknar impulskontrollTanten har jag förståelse för att hon lackar, men det är ingen ursäkt...om alla bara försökte ta det lite vackert runt hennes gård..
FY sören!!!
Fick du regnummer?
Jag kan komma över med kniven och hälsa på! Blir fly förbannad över människor som tror sig vara så mycket bättre genom att ta "lagen i egna händer" genom att göra något brutalt mycket värre än "offret" gjort.
TVI!!
Ok så du tycker att det är ok att döda dom som du blir irriterad på eller?? moget
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|