Jag ska bara gå upp till 70kgMedin skrev:Fan då har jag tränat hela vintern i onödan
Jag ska bara gå upp till 70kgMedin skrev:Fan då har jag tränat hela vintern i onödan
väg vad du vill, bara du lämnar plats åt mig.Pelle k skrev:Jag ska bara gå upp till 70kg
hermes skrev:väg vad du vill, bara du lämnar plats åt mig.
Ja, kommer du inte före mig i mål i år så får du verkligen skämmas.Penguin skrev:Jag tittade just tillbaka på resultlistan från SO-finalen, och noterade att eus bästa varv var över en sekund långsammare än mitt, trots mitt underlägsna maskinmaterial. Dröm ljuva mardrömmar i vår Martin!
eus skrev:Jag har ju inget att förlora
Medin skrev:Vem har det då tror du
eus skrev:Ja, kommer du inte före mig i mål i år så får du verkligen skämmas.
Penguin skrev:Sen har vi ju det där med fusktrim också, jag vill vidhålla att det borde vara klassat som fusk att köra med kittade sk "ex-blablabla"-maskiner i rookieserien.
Webspy skrev:Detta är vad ni kommer att få se........... när ni varvar mig....
, vi får se.Webspy skrev:Detta är vad ni kommer att få se........... när ni varvar mig....
Nej nej, det är VI som ska varva HONOMhermes skrev:, vi får se.
om du ska varva mig så får du låv att köra 1, 07 på telx åsen. men det är klart med den hojen ska det inte vara några problem.
a ha. men texten var ju så liteneus skrev:Nej nej, det är VI som ska varva HONOM
Läs om läs rätt
ecce skrev:Du är ju skraj innan du ens provat hojen du köpt (eller hur) .När du väl börjar varva skiten kommer du göra på dig och skaffa en 250sp samt bli kallad moppefucko för resten av ditt liv
Medin skrev:Ja, men nu har jag ju köpt ett släp/husvagn som jag kan krypa in i och jömma mig i fall jag blir rädd
ecce skrev:Kul att du köpte 24 "metarn" nu kan jag alltså räkna med att bo kunligt också
ecce skrev:Kul att du köpte 24 "metarn" nu kan jag alltså räkna med att bo kunligt också
Webspy skrev:Jag har bara 12meters..... har jag bara en halv rejsbuss då ?
Penguin skrev:Borde väl vara tvärtom eller? Särskilt med tanke på att du är ung och galen medan jag är gammal, feg och allmänt trött.
Sen har vi ju det där med fusktrim också, jag vill vidhålla att det borde vara klassat som fusk att köra med kittade sk "ex-blablabla"-maskiner i rookieserien.
Kamikaze kid skrev:När jag är klar med snurran i din hoj så kommer den gå i Rookiserien i många år som legendarisk "det där är Penguins ex hoj"!
Jävlar vad det ska gå!
Penguin skrev:
Okej, bäst jag håller truten angående kittade maskiner i fortsättningen då.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|