Hur skulle en beg japshoj gå upp i värde förresten om det inte är en riktig klenod som stått i 15-20år under skynke tex..?
Nog mer av den grad att alla som satt ett bra pris från början har fått sina hojar sålda...
Hur skulle en beg japshoj gå upp i värde förresten om det inte är en riktig klenod som stått i 15-20år under skynke tex..?
Det jag inte fattar är alla R1 -98 -99 för 50-tusen.
Okej att just den modellen gick för dom summorna 2003-2004
Låg en R1 på annonsedelen här för 10 lök för nån vecka sen, ett riktigt lik iofs men ändå.
Den enda R1 från 1998 som är värd över 40 loppor är en polkaretta med få mil och aldrig vurpad, den ska vara i mint condition.
Alla idioter (ja, de är idioter) tror att de ska få 50 loppor för sin sketna blåa R1 från -99, glöm.
2008-9 såg jag flera från 25-28 och det inte ens under vinterhalvåret. Försök med det idag!
Mm, en sliten R1 -98 för 40 papp, den är värd lite mer än hälften, typ 25 lök max.Tyvärr är det ju inte så... tydligen får man en vanlig schleten R1 -98 för 40 papp.
954:an är också överprisad som fan tycker jag... att kräva över 50 för en 954 är ju bara löjligt.
Också ett fenomen jag märkt på typ CBR 929... hur kan en hoj som blir äldre gå upp i värde när det är en dussinhoj liksom, det är ju ingen RG500.
År 2000 kostade en 929'a inte ens 100'.......
Vad kostar en CBR1000RR 2011......? 150' +......?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|