Det var väl ingen av dom där som var anmärkningsvärt billig?Inga större problem att hitta -07Vad är de för fel på dom då? varför så billiga?![]()
![]()
Det var väl ingen av dom där som var anmärkningsvärt billig?Inga större problem att hitta -07Vad är de för fel på dom då? varför så billiga?![]()
![]()
kastar mig in å kapar en del av tråden, funderar på att förlänga säsongen och återta skogsåkandet..har dock bara kört 2-takts cross innan men men
http://www.blocket.se/vi/19225170.htm?ca=4_s är denna nåt att kika på och hur står sig priset på denna, värd?
Det bästa du kan köpa för ditt ändamål är nog en yz450f 06-. Tidigare modeller är inte riktigt att lita på enligt min erfarenhet. Ha de![]()
Det var väl ingen av dom där som var anmärkningsvärt billig?Inga större problem att hitta -07r för runt 30k heller.
Det finns en anledning till att just dom hojjarna ligger kvar på annonssidorna vecka efter vecka också...What? Ere så? Tycker de flesta crossarna som ligger ute nu är j*vligt dyra för sin års..![]()
Rätt pris men är du i behov av en 525:a. Min erfarenhet säger att det inte behövs mer än hälften om du ska åka i skogen.![]()
Jag kan tänka mig de! Kör sj yzf 450 -03 trivs ruskigt bra med den..jävligt nice att köra! Så blir de uppdatering bland crossarna blir det troligtvis en ny crf/yzf 450![]()
Varför inte o lita på?![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |