Behöver hjälp, crossbyte!

Byte mot yzf 426?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

mask-i

Kallt kaffe är varmare än gott!
Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Några grussprättare!
Det bästa du kan köpa för ditt ändamål är nog en yz450f 06-. Tidigare modeller är inte riktigt att lita på enligt min erfarenhet. Ha de :tummenupp

mask-i

Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Några grussprättare!
kastar mig in å kapar en del av tråden, funderar på att förlänga säsongen och återta skogsåkandet..har dock bara kört 2-takts cross innan men men

http://www.blocket.se/vi/19225170.htm?ca=4_s är denna nåt att kika på och hur står sig priset på denna, värd?

Rätt pris men är du i behov av en 525:a. Min erfarenhet säger att det inte behövs mer än hälften om du ska åka i skogen.:hojsmilie

StunterGirl

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2008
Hoj
suzuki
Det bästa du kan köpa för ditt ändamål är nog en yz450f 06-. Tidigare modeller är inte riktigt att lita på enligt min erfarenhet. Ha de :tummenupp

Jag kan tänka mig de! Kör sj yzf 450 -03 trivs ruskigt bra med den..jävligt nice att köra! Så blir de uppdatering bland crossarna blir det troligtvis en ny crf/yzf 450:D
Varför inte o lita på?:)

Det var väl ingen av dom där som var anmärkningsvärt billig?Inga större problem att hitta -07:eek:r för runt 30k heller.

What? Ere så? Tycker de flesta crossarna som ligger ute nu är j*vligt dyra för sin års..:tuttar

Last edited:

moto4all

all4moto
Gick med
16 Sep 2007
Hoj
hojlös
Rätt pris men är du i behov av en 525:a. Min erfarenhet säger att det inte behövs mer än hälften om du ska åka i skogen.:hojsmilie

jovisst det är sant men lite av effektkåt samtidigt och sen kommer dom lv-reggad och har ett grymmt vridmoment, ne får bli en sån eller reggad crf450 i Januari:)

StunterGirl

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2008
Hoj
suzuki
Ist för att få hojen såld vart den stulen inatt...vad är det för fel på folk..många verkar ha svårt att skilja på 'ditt och mitt'
Lås fast era hojar!!!!:gråta

cheddar bob

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2008
Hoj
GSXR 1000 K8 CBR600rr
Tråkigt! jag har min cross försäkrad, annars hade jag fan inte kunnat sova om nätterna (bor i sthlm-förort). Jag skulle satsat på 250f men det beror ju på vad man är ute efter.

mask-i

Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Några grussprättare!
Jag kan tänka mig de! Kör sj yzf 450 -03 trivs ruskigt bra med den..jävligt nice att köra! Så blir de uppdatering bland crossarna blir det troligtvis en ny crf/yzf 450:D
Varför inte o lita på?:)

Växelådan har sina fel och brister på tidigare mod. Beror väl iofs hur hårt du stressar den...

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...