Det var väl ingen av dom där som var anmärkningsvärt billig?Inga större problem att hitta -07r för runt 30k heller.Vad är de för fel på dom då? varför så billiga?
Det var väl ingen av dom där som var anmärkningsvärt billig?Inga större problem att hitta -07r för runt 30k heller.Vad är de för fel på dom då? varför så billiga?
kastar mig in å kapar en del av tråden, funderar på att förlänga säsongen och återta skogsåkandet..har dock bara kört 2-takts cross innan men men
http://www.blocket.se/vi/19225170.htm?ca=4_s är denna nåt att kika på och hur står sig priset på denna, värd?
Det bästa du kan köpa för ditt ändamål är nog en yz450f 06-. Tidigare modeller är inte riktigt att lita på enligt min erfarenhet. Ha de
Det var väl ingen av dom där som var anmärkningsvärt billig?Inga större problem att hitta -07r för runt 30k heller.
Det finns en anledning till att just dom hojjarna ligger kvar på annonssidorna vecka efter vecka också...What? Ere så? Tycker de flesta crossarna som ligger ute nu är j*vligt dyra för sin års..
Rätt pris men är du i behov av en 525:a. Min erfarenhet säger att det inte behövs mer än hälften om du ska åka i skogen.
Jag kan tänka mig de! Kör sj yzf 450 -03 trivs ruskigt bra med den..jävligt nice att köra! Så blir de uppdatering bland crossarna blir det troligtvis en ny crf/yzf 450
Varför inte o lita på?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |