Behöver MSN-kompisar..

Hinken

Hellre fotsvamp än ärtsoppa..!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Yamaha XSR900
Har fått stränga årder från frugan om att det "minsan inte inte blir lika många mil på den där motorcyckeln i år", och som den sanna toffeln man är har jag för att undvika vidare diskutioner gått med på att inte använda hojen riktigt så mycket som jag igentligen skulle vilja.

Så eftersom jag antagligen kommer att tillbringa den tiden jag igentligen skulle ha suttit på hojen framför sporthoj.com så skulle jag behöva all stöd jag kan få i form av motorcyckelintresserade MSN-kompisar.
Så till er som sitter i liknande sitts så nås min MSN med detta namn: mr.bucket@spray.se

/Hinken

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Har fått stränga årder från frugan om att det "minsan inte inte blir lika många mil på den där motorcyckeln i år", och som den sanna toffeln man är har jag för att undvika vidare diskutioner gått med på att inte använda hojen riktigt så mycket som jag igentligen skulle vilja.

Så eftersom jag antagligen kommer att tillbringa den tiden jag igentligen skulle ha suttit på hojen framför sporthoj.com så skulle jag behöva all stöd jag kan få i form av motorcyckelintresserade MSN-kompisar.
Så till er som sitter i liknande sitts så nås min MSN med detta namn: mr.bucket@spray.se

/Hinken

:D ad mig om frugan tillåter det

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Hoj
Ingen

/Hinken

Varför i h.. skall din fru(!) bestämma dina vanor? Är det så äktenskap funkar? Goddang jag är glad att jag är singel!

Boodh

The Duke
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
Superduke -06
Viva la Ungkarlsliv... En annan kör så fort det är torr asfalt o lite sol (lr så skiter man i solen...)
Lycka till!!!

Hinken

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Yamaha XSR900
Varför i h.. skall din fru(!) bestämma dina vanor? Är det så äktenskap funkar? Goddang jag är glad att jag är singel!

Jag kan väl kanske hålla med henne till viss del, hon tycker jag ska umgås med ungarna istället för hojen.
Jag vet att valet är svårt men efter mycket vankande mellan garaget och barnkommaren så valde jag tillslut ungarna..

barda

snart norrtälje igen!
Gick med
29 May 2006
Hoj
svart vtr-97
Jag kan väl kanske hålla med henne till viss del, hon tycker jag ska umgås med ungarna istället för hojen.
Jag vet att valet är svårt men efter mycket vankande mellan garaget och barnkommaren så valde jag tillslut ungarna..

Helt övertygad om att valet va rätt!

Har abstinens efter hoj nu, den står parkerad i ett garage i malsta! Får komma upp och hämta den snart...

elwe

Att veta och kunna är inte samma sak ...
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
PS 1000 LE från "Den lille fabrikk" och HVA 1950
köp en hoj till frun också så hon fattar hur kul det är :eek:)

Nicotin

Guest

/Hinken

Men ryck upp dig din toffel..

Sätt ned foten och säg åt tanten var hennes plats är..
Vid spisen !:D
Och är hon inte där så e hon på rymmen..:arsele

Ut och åk så mycket du bara orkar..

Peterlan

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Mar 2006
Hoj
Gammal Funduro
Det där äktenskapet kommer inte att hålla i längden. Tro mig, jag har själv varit där och har ett antal kompisar också. Till slut känns det som man sitter i ett fängelse och funderar på hur livet blev så här. Själv bröt jag upp för 10år sen och njuter fortfarande av att kunna göra det jag vill och ha vilken hobby jag vill utan att komma med ursäkter. Ungarna har jag varannan vecka och ägnar mig åt dom då, men det bli ändå oändligt mycket mer fritid än det var när jag var gift.
Det började som för dig, men då var det datorn som hon tyckte tog för mycket uppmärksamhet. Sen blev det bara värre. När jag t.ex. måste fixa nåt fel på bilen så blev det gnäll för att jag var i garaget för länge....hon tänkte inte på att det oftast var hon som använde den. Jag sålde till och med hojen då för att det inte blev nåt åka av.
Kompisen fick gnäll av sin käring när han var ute och satte på vinterhjulen i stället för att hjälpa till med gardinerna. Han var ute på gården och roade sig med bilen, sa hon, och ändå gör han inget annat än att skjutsar henne både hit och dit eftersom hon saknar körkort. Fruntimmer......
Var på din vakt, annars sitter du snart i samma sits som jag gjorde.
Säg till henne som en kille på mitt jobb gjorde, "Ställ inte till så du blir ensam", sa han... Vet dock inte om det funkade.

mikke02

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2006
Hoj
Yamaha FJR 1300
Har själv haft svårt me mc-åkandet under småbarnsåren, men nu börjar de bli så stora så de slåss om vem som ska åka med. Blir visserligen inte så mycket knäskrap med de bakpå, men åka blir det ivart fall:tummenupp

Hinken

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Yamaha XSR900
Det där äktenskapet kommer inte att hålla i längden. Tro mig, jag har själv varit där och har ett antal kompisar också. Till slut känns det som man sitter i ett fängelse och funderar på hur livet blev så här. Själv bröt jag upp för 10år sen och njuter fortfarande av att kunna göra det jag vill och ha vilken hobby jag vill utan att komma med ursäkter. Ungarna har jag varannan vecka och ägnar mig åt dom då, men det bli ändå oändligt mycket mer fritid än det var när jag var gift.
Det började som för dig, men då var det datorn som hon tyckte tog för mycket uppmärksamhet. Sen blev det bara värre. När jag t.ex. måste fixa nåt fel på bilen så blev det gnäll för att jag var i garaget för länge....hon tänkte inte på att det oftast var hon som använde den. Jag sålde till och med hojen då för att det inte blev nåt åka av.
Kompisen fick gnäll av sin käring när han var ute och satte på vinterhjulen i stället för att hjälpa till med gardinerna. Han var ute på gården och roade sig med bilen, sa hon, och ändå gör han inget annat än att skjutsar henne både hit och dit eftersom hon saknar körkort. Fruntimmer......
Var på din vakt, annars sitter du snart i samma sits som jag gjorde.
Säg till henne som en kille på mitt jobb gjorde, "Ställ inte till så du blir ensam", sa han... Vet dock inte om det funkade.

Det kan vara så att jag dramatiserade det här en aning, det är inte så att jag låg på rygg och blåttade strupen medans hon sparkade, vi var faktiskt ganska eniga (måste väl ärkänna).

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
Det kan vara så att jag dramatiserade det här en aning, det är inte så att jag låg på rygg och blåttade strupen medans hon sparkade, vi var faktiskt ganska eniga (måste väl ärkänna).

Ja men dåså!

Fast att byta ut hojåkatid mot sittaviddatorntid kanske inte gör henne gladare:rolleyes:

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha