Behöver MSN-kompisar..

Patte76

patte
Gick med
26 Mar 2006
Hoj
vfr750
Är i samma sits.. Får försöka lirka lite, annars blir det försäljning. Står inte ut med att bara titta på den i garaget.

*Larre*

Medlem
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
Såld, senast Speed Triple -02
En anledning kan vara att man inte känner så många andra som har barn i sin ålder och barn behöver ju lära sig komma överens och leka med andra barn så ett par timmar några dagar i veckan gör dom nog bara bra :)
Ja det kan ju vara en anledning. Jag tror däremot att i de flesta fall och vet i många fall att det inte är pga. den anledningen.

Glow_sthlm

motard buse
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
husaberg fs 570 2010
Du måste lära dig sätta ner foten!=)
Jag säger åt kärringen att nu ska jag ut å åka hoj är hemma om 3 timmar då ska maten vara klar punkt slut! Man måste lära sig att regera med en järnhand! :p

HeLMeT

The New Improved Version
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
YZF 1000 Thunderace - NU TILL SALU!!
Du måste lära dig sätta ner foten!=)
Jag säger åt kärringen att nu ska jag ut å åka hoj är hemma om 3 timmar då ska maten vara klar punkt slut! Man måste lära sig att regera med en järnhand! :p

Varför inte skaffa hemhjälp istället? :va

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Varför skulle barnen vara på dagis när han är ledig? :confused:

För att en lärare INTE har 11 veckor semester, utan 5 veckor som alla andra. Så de restrerande 6 veckorna som han egentligen "jobbar" får han ha barnen på dagis 100%. Vad han gör på sin arbetstid.............:confused:

*Larre*

Medlem
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
Jien: Förstår du vad jag menar?
För att en lärare INTE har 11 veckor semester, utan 5 veckor som alla andra. Så de restrerande 6 veckorna som han egentligen "jobbar" får han ha barnen på dagis 100%. Vad han gör på sin arbetstid.............:confused:
Jo visst, han får säkert ha barnen på dagis under dom resterande veckorna...
Behöver jag förklara min åsikt ytterligare? Som jag skrev innan, alla resonerar vi olika.

Last edited:

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
2827407 Aha, OK. Ja alla tänker vi olika.
Jag har en god vän som lever i total symbios med sina barn och fru.. Åker aldrig någonstans utan dem, gör aldrig någonting utan dem osv..
När vi senast träffades hade hans penis förvandlats till en skurtrasa och han var mycket olycklig..
Jag föreslog att han skulle köpa sig en hantel och nu har han återfått lite självkänsla.. Hans fru är också nöjd att slippa ligga med en "väninna"..

*Larre*

Medlem
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
Jag har en god vän som lever i total symbios med sina barn och fru.. Åker aldrig någonstans utan dem, gör aldrig någonting utan dem osv..
När vi senast träffades hade hans penis förvandlats till en skurtrasa och han var mycket olycklig..
Jag föreslog att han skulle köpa sig en hantel och nu har han återfått lite självkänsla.. Hans fru är också nöjd att slippa ligga med en "väninna"..
:) Good for him!
Visst, jag är inte helt blind för verkligheten men du förstår säkert vad jag menade.

*Larre*

Medlem
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
Jag tror att jag förstår vad du menar. Men vågar du stå för din åsikt så kan du ta den i klartext så slipper vi tro och gissa. :tummenupp
Jag står för min åsikt och vill man förstå så gör nog dom flesta det.
Nu ska jag inte OT-spamma den här tråden mer. :tummenupp

kraschandburn

www.varvstoppmc.se
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Gsx-r 750 -00 Gul/svart/skrapad
Kan inte fatta vad man får för liv om ena parten ska börja bestämma över den andra. Man måste ju för fan ha en eget intresse som bör respekteras.:huvet

Mum!n

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2006
Hoj
En rosa
kom överenns me frugan att du tofflar på vinter tid o åker hoj på sommarn måste va de bästa...gäller bara hitta en som går me på de :rolleyes:

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Det där äktenskapet kommer inte att hålla i längden. Tro mig, jag har själv varit där och har ett antal kompisar också. Till slut känns det som man sitter i ett fängelse och funderar på hur livet blev så här. Själv bröt jag upp för 10år sen och njuter fortfarande av att kunna göra det jag vill och ha vilken hobby jag vill utan att komma med ursäkter. Ungarna har jag varannan vecka och ägnar mig åt dom då, men det bli ändå oändligt mycket mer fritid än det var när jag var gift.
Det började som för dig, men då var det datorn som hon tyckte tog för mycket uppmärksamhet. Sen blev det bara värre. När jag t.ex. måste fixa nåt fel på bilen så blev det gnäll för att jag var i garaget för länge....hon tänkte inte på att det oftast var hon som använde den. Jag sålde till och med hojen då för att det inte blev nåt åka av.
Kompisen fick gnäll av sin käring när han var ute och satte på vinterhjulen i stället för att hjälpa till med gardinerna. Han var ute på gården och roade sig med bilen, sa hon, och ändå gör han inget annat än att skjutsar henne både hit och dit eftersom hon saknar körkort. Fruntimmer......
Var på din vakt, annars sitter du snart i samma sits som jag gjorde.
Säg till henne som en kille på mitt jobb gjorde, "Ställ inte till så du blir ensam", sa han... Vet dock inte om det funkade.

Jag undrar hur man inte kan märka att en kvinna är på detta vis innan man gifter sig och skaffar barn?:rolleyes:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
att sitta på msn är väl inte att hänga med ungarna?

Bananen

Guest
Nä, den handlar om att barn tar lite av tiden som man gjort annat på förr, tex kört hoj.

Jo ungarna kommer säkert tycka det är skitkul att sitta vid datorn på msn med pappa istället för att han är ute och åker hoj.:klappar

Peterlan

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Mar 2006
Hoj
Gammal Funduro
Jag undrar hur man inte kan märka att en kvinna är på detta vis innan man gifter sig och skaffar barn?:rolleyes:

Det var ju det jag försökte säga. Dom är listiga dom små liven. När dom väl fått klorna i en med äktenskap och barn så tycker dom att det är dags att börja forma karlarna till det dom vill ha för då sitter man fast så att säga.
Diskuterade det här med nuvarande tjejen (som inte alls är på det viset, tvärtom, där funkar allt perfekt) och jag fick medhåll. Hon har också kompisar....

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha