Behöver MSN-kompisar..

sNajgel

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2004
Hoj
XT660 stadsmoppe, Ktm200exc
Det var ju det jag försökte säga. Dom är listiga dom små liven. När dom väl fått klorna i en med äktenskap och barn så tycker dom att det är dags att börja forma karlarna till det dom vill ha för då sitter man fast så att säga.
Diskuterade det här med nuvarande tjejen (som inte alls är på det viset, tvärtom, där funkar allt perfekt) och jag fick medhåll. Hon har också kompisar....

Du ser dom är listiga! gift dig inte med henne

Jonas A

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
XJ 750 -82 GRC rsr -03 DM 1 -01 Kina Grc kopia -05 o så en 50cc "Dino" -04 till kidsen
Det var ju det jag försökte säga. Dom är listiga dom små liven. När dom väl fått klorna i en med äktenskap och barn så tycker dom att det är dags att börja forma karlarna till det dom vill ha för då sitter man fast så att säga.
Diskuterade det här med nuvarande tjejen (som inte alls är på det viset, tvärtom, där funkar allt perfekt) och jag fick medhåll. Hon har också kompisar....

Haha....ja dom är listiga o du är ju tydligen lika blåögd som oss andra:D

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Har fått stränga årder från frugan om att det "minsan inte inte blir lika många mil på den där motorcyckeln i år", och som den sanna toffeln man är har jag för att undvika vidare diskutioner gått med på att inte använda hojen riktigt så mycket som jag igentligen skulle vilja.

Så eftersom jag antagligen kommer att tillbringa den tiden jag igentligen skulle ha suttit på hojen framför sporthoj.com så skulle jag behöva all stöd jag kan få i form av motorcyckelintresserade MSN-kompisar.
Så till er som sitter i liknande sitts så nås min MSN med detta namn: mr.bucket@spray.se

/Hinken

det bästa vore om du skaffar mirc o hittar en trevlig kanal med mkt aktivt folk. man kan sitta i timmar o chatta då :D

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
du kan ju adda mig å d1ce så vi kan säga till när de är dags å dra på sig utrustningen, för vi bor också i NT :D

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
för bövelen det där va ju ett forum för oss som samåker i skövde :D men här fås texten

Observera det är inte :tuttar som skrivit texten nedan.

hahaha stackarn.. de är bra med respeckt för de man gåller på med,
men de där låter inte alls kul för han :D

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Har fått stränga årder från frugan om att det "minsan inte inte blir lika många mil på den där motorcyckeln i år"

/Hinken

Eeehh,,, ? What?!?!

Ok, Körde du hoj när ni träffades?

Om så,, visa snällt men bestämmt var dörren finns.

Ger du lillfingret så tar dom armen..

Jag sitter här och hoppas det är ett skämt,, men troligen inte eftersom det finns så många tofflar i detta land..

På allvar???

Vad har denna kvinna för intressen? Hitta hennes favorit och kom på en löjlig ursäkt varför du inte vill hon ska tillbringa tid med det.

Säger som andra, tur man e singel.

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Hoj
Scott
Jag kan väl kanske hålla med henne till viss del, hon tycker jag ska umgås med ungarna istället för hojen.
Jag vet att valet är svårt men efter mycket vankande mellan garaget och barnkommaren så valde jag tillslut ungarna..

Ser inget fel i det. Vad är det med folk här, som tycker man är toffel om man väljer att umgås med sina barn istället för att vara ute och köra hoj? Måste man välja, av olika anledningar, borde valet vara enkelt för de flesta att begripa.

Killen har gjort sitt val, det är hans val och inte nån öppen poll på SH, så alla ni som måste yttra er om det kan ju ta o läsa det här en gång till. Noga :fatta!

Jag vet att valet är svårt men efter mycket vankande mellan garaget och barnkommaren så valde jag tillslut ungarna..

Last edited:

Hinken

Hellre fotsvamp än ärtsoppa..!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Yamaha XSR900
För att en lärare INTE har 11 veckor semester, utan 5 veckor som alla andra. Så de restrerande 6 veckorna som han egentligen "jobbar" får han ha barnen på dagis 100%. Vad han gör på sin arbetstid.............:confused:

Fel...vi jobbar 45timmarsveckor och med det jobbar in sommarlovet, jullovet, sportlovet, påsklovet, novemberlovet och diverse resursdagar, jag vet inte riktigt hur dom har räknat fram det men så är det.

Jag har altså ca:8veckors ledighet under sommaren och under den tiden jag inte jobbar så får jag INTE nytja dagis.

Last edited:

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07

Så eftersom jag antagligen kommer att tillbringa den tiden jag igentligen skulle ha suttit på hojen framför sporthoj.com så skulle jag behöva all stöd jag kan få i form av motorcyckelintresserade MSN-kompisar.
Så till er som sitter i liknande sitts så nås min MSN med detta namn: mr.bucket@spray.se

/Hinken

Min tjej snarare tycker jag sitter för mycket framför datorn.

Så akta dig för att skaffa för många msnkompisar!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Då kanske det händer som för mig, hon tog helt enkelt och klippte av sladden till tangentbordet...

SAJKO :O sånna saker får man bara inte göra..det är kränkande att behandla en annan vuxen på det sättet.

Eeehh,,, ? What?!?!
Jag sitter här och hoppas det är ett skämt,, men troligen inte eftersom det finns så många tofflar i detta land..

.

Kanske skottarna är bättre på att sätta ner foten än Irländarna för jag har aldrig sett så mångla tofflor som på Irland. Det är toffellandet NUMMER 1!!

Last edited by a moderator:

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Jag undrar hur man inte kan märka att en kvinna är på detta vis innan man gifter sig och skaffar barn?:rolleyes:

Man gifter sig inte så är den saken klar...
Att gifta sig är som att be att de förändrar sig, gift dig inte.

Ser inget fel i det. Vad är det med folk här, som tycker man är toffel om man väljer att umgås med sina barn istället för att vara ute och köra hoj? Måste man välja, av olika anledningar, borde valet vara enkelt för de flesta att begripa.

Killen har gjort sitt val, det är hans val och inte nån öppen poll på SH, så alla ni som måste yttra er om det kan ju ta o läsa det här en gång till. Noga :fatta!

Han skapade dock en tråd för detta självmant. och vi tråkar ju honom bara på skoj.

Vi vet ju inerst inne att vi vill ha barn och vara gifta och ha en goldwing att rasta ibland :rolleyes:

Last edited:

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Det finns absolut ingen motsättning i att köra hoj och vara gift med småbarn, allt handlar om planering och, initialt, att välja rätt kvinna (det är också en fördel att redan ha köpt sina leksaker innan barn och kåk börjar suga cash men även det är faktiskt en förhandlingsfråga...:rolleyes: :D ).

Min fru skulle aldrig drömma om att sätta strypkoppel på en av mina stora passioner i livet (hon och ungarna är mina andra). Det är en fråga om ömsesidig respekt och förståelse.

Vad gäller ungkarlslivet så har det tveklöst sin charm...ett tag. Efter 30 får det dock en omisskännelig, lätt tragisk aura för mkt X-box, taskiga matvanor och febrig afterworkdesperation. Jag säger inte att gräset är grönare på villatomten men var sak har sin tid.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona

1) man skall inte behöva välja, det GÅR att kombinera MC o familjeliv

2) killen startade en tråd där han klagar på sin situation...på SH..då kan man ju lista ut vilka svar man kommer att få. För alla andra svar kan man ju skriva en tråd på www.familjeliv.se där kommer svaren vara betydligt snuttigare.

3) Det är nog ingen här som på allvar skulle priorietra en dag på bågen framför sitt barn. Men man skall inte leva enbart för sina barn heller..det blir man inte lycklig av i längden.

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj

Kanske skottarna är bättre på att sätta ner foten än Irländarna för jag har aldrig sett så mångla tofflor som på Irland. Det är toffellandet NUMMER 1!!

de stämmer fan, min kusin är gift med en irländare å han är rätt så tofflig när kusin Maria börjar styra å ställa :p

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha