mustafas_inn
Sedighi
haha vafan har du sporthoj för läste på www.fulltrhottle.se
2826820Såja såja.. man glömmer lätt alla ensamma kvällar som ungkarl, då man fick runka sig till sömns!!
Allt har sin tid kompis!!
Det var ju det jag försökte säga. Dom är listiga dom små liven. När dom väl fått klorna i en med äktenskap och barn så tycker dom att det är dags att börja forma karlarna till det dom vill ha för då sitter man fast så att säga.
Diskuterade det här med nuvarande tjejen (som inte alls är på det viset, tvärtom, där funkar allt perfekt) och jag fick medhåll. Hon har också kompisar....
Det var ju det jag försökte säga. Dom är listiga dom små liven. När dom väl fått klorna i en med äktenskap och barn så tycker dom att det är dags att börja forma karlarna till det dom vill ha för då sitter man fast så att säga.
Diskuterade det här med nuvarande tjejen (som inte alls är på det viset, tvärtom, där funkar allt perfekt) och jag fick medhåll. Hon har också kompisar....
Har fått stränga årder från frugan om att det "minsan inte inte blir lika många mil på den där motorcyckeln i år", och som den sanna toffeln man är har jag för att undvika vidare diskutioner gått med på att inte använda hojen riktigt så mycket som jag igentligen skulle vilja.
Så eftersom jag antagligen kommer att tillbringa den tiden jag igentligen skulle ha suttit på hojen framför sporthoj.com så skulle jag behöva all stöd jag kan få i form av motorcyckelintresserade MSN-kompisar.
Så till er som sitter i liknande sitts så nås min MSN med detta namn: mr.bucket@spray.se
/Hinken
haha vafan har du sporthoj för läste på http://www.fullthrottle.se/ [/B]
för bövelen det där va ju ett forum för oss som samåker i skövde men här fås texten
Observera det är inte som skrivit texten nedan.
Har fått stränga årder från frugan om att det "minsan inte inte blir lika många mil på den där motorcyckeln i år"
/Hinken
Jag kan väl kanske hålla med henne till viss del, hon tycker jag ska umgås med ungarna istället för hojen.
Jag vet att valet är svårt men efter mycket vankande mellan garaget och barnkommaren så valde jag tillslut ungarna..
Jag vet att valet är svårt men efter mycket vankande mellan garaget och barnkommaren så valde jag tillslut ungarna..
För att en lärare INTE har 11 veckor semester, utan 5 veckor som alla andra. Så de restrerande 6 veckorna som han egentligen "jobbar" får han ha barnen på dagis 100%. Vad han gör på sin arbetstid.............
Så eftersom jag antagligen kommer att tillbringa den tiden jag igentligen skulle ha suttit på hojen framför sporthoj.com så skulle jag behöva all stöd jag kan få i form av motorcyckelintresserade MSN-kompisar.
Så till er som sitter i liknande sitts så nås min MSN med detta namn: mr.bucket@spray.se
/Hinken
Då kanske det händer som för mig, hon tog helt enkelt och klippte av sladden till tangentbordet...
Eeehh,,, ? What?!?!
Jag sitter här och hoppas det är ett skämt,, men troligen inte eftersom det finns så många tofflar i detta land..
.
Jag undrar hur man inte kan märka att en kvinna är på detta vis innan man gifter sig och skaffar barn?
Ser inget fel i det. Vad är det med folk här, som tycker man är toffel om man väljer att umgås med sina barn istället för att vara ute och köra hoj? Måste man välja, av olika anledningar, borde valet vara enkelt för de flesta att begripa.
Killen har gjort sitt val, det är hans val och inte nån öppen poll på SH, så alla ni som måste yttra er om det kan ju ta o läsa det här en gång till. Noga
Vi vet ju inerst inne att vi vill ha barn och vara gifta och ha en *censurerat* att rasta ibland
Använd inte sådana fula ord här på sh
Killen har gjort sitt val, det är hans val och inte nån öppen poll på SH, så alla ni som måste yttra er om det kan ju ta o läsa det här en gång till. Noga
Kanske skottarna är bättre på att sätta ner foten än Irländarna för jag har aldrig sett så mångla tofflor som på Irland. Det är toffellandet NUMMER 1!!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|