Behöver MSN-kompisar..

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
de stämmer fan, min kusin är gift med en irländare å han är rätt så tofflig när kusin Maria börjar styra å ställa :p

Det är ju för att alla irländska brudar både super och slåss som riktiga karlar. Jag skulle då inte våga stå upp mot en sådan :brinnerup

Min tjej frågade för bara några dagar sedan: Ska du inte ut och åka hoj när det är så bra väder? Då insåg jag att jag valde rätt för sisådär 7 år sedan, men det visste jag ju redan så...

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Det är ju för att alla irländska brudar både super och slåss som riktiga karlar. Jag skulle då inte våga stå upp mot en sådan :brinnerup

Korrekt enda gången en tjej har försökt provocera bråk med mig i en krogkö var i Dublin. Och då är jag ändå 193 cm.......

Att sluta köra helt när man skaffar barn må kännas som att sälja en del av själen men sen är det kanske inte ekonomiskt lösligt att ha en cykel som rullar 100mil om året och mer hinner man inte....

Själv har jag långt kvar till barnen men min fader la i princip ner sin RR karriär när jag föddes, inte för att han var tvungen utan för att han ville.
Han kunde inte fokusera och en krasch som tidigare handlade om att få fram nya delar i tid för nästa race blev nu något helt annat....

Prioriteringarna i livet ändras men du skall se att suget gör att där står en ny cykel i garaget om något år.....

Lone Sleeper 86

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2007
Hoj
kawa gpx750r... atm
Ända som hindrar mig från att köra är snö och is, men då är jag ensam och har en usel ekonomi, allt är en fråga om prioriteringar fru och barn kanske inte är så dumt det heller. Men det känns nog som om alla polare skaffar ungar och prioriterar tjejer eller flyttar till nån annan stad, vem är jag att kritisera. Nä emellanåt så känns det som om man är en döende människosort, sen ser man ett stycke bar solbelyst asfalt å så e allt meningsfyllt, när man kör e man fri, då betyder inget annat nånting. If I were to die tomorrow i hope i go out on a bike. Kämpa på å håll fanan högt

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Fel...vi jobbar 45timmarsveckor och med det jobbar in sommarlovet, jullovet, sportlovet, påsklovet, novemberlovet och diverse resursdagar, jag vet inte riktigt hur dom har räknat fram det men så är det.

Jag har altså ca:8veckors ledighet under sommaren och under den tiden jag inte jobbar så får jag INTE nytja dagis.

OK, då har det ändrats endel sen sist jag pratade med farsgubben om det. Slutar du inte lite tidigare någon dag i veckan? Då kan du ju viga 1-2 timmar för hojåka den tiden. Det går att köra hoj och att ha barn om man vill, men det kanske bara blir 150 mil per sesong.

Hinken

Hellre fotsvamp än ärtsoppa..!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Yamaha XSR900
OK, då har det ändrats endel sen sist jag pratade med farsgubben om det. Slutar du inte lite tidigare någon dag i veckan? Då kan du ju viga 1-2 timmar för hojåka den tiden. Det går att köra hoj och att ha barn om man vill, men det kanske bara blir 150 mil per sesong.

Vårat sommarlov är 2 veckor kortare än ungarnas.

Enligt mina beräkningar så kommer jag att köra ca:400mil i sommar, och det får jag väl vara ganska nöjd med..

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Vårat sommarlov är 2 veckor kortare än ungarnas.

Enligt mina beräkningar så kommer jag att köra ca:400mil i sommar, och det får jag väl vara ganska nöjd med..

400mil är inget att skämmas för, jag brukar inte köra speciellt mycket mer än det när jag har hoj tror jag.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha