Intressant att läsa att så många killar tycker att det inte behövs en kvinnlig moderator eftersom: det fungerar bra som det är. Tycker inte ni att det är lite förmätet att ni kan avgöra vad som är bra för tjejerna på detta forum?
Själv tycker jag väl i huvudsak också att det fungerar bra, med undantag för några få moppefuckon, men det får man väl hänföra till bristande ålder och mognad. Men den viktiga åsikten i en sådan här fråga är ju vad tjejerna på forumet tycker.
Tycker ni att SH funkar OK, eller är det för grabbigt här? Om inte, så kan det vara en bra tanke med tjejer som moderatorer. Åtminstone jag vill att detta ska vara en träffpunkt för ALLA som gillar sporthojar, oavsett kön.
Ähh, nu skrev jag ett seriöst inlägg igen.![nita men ej förstå :fatta! :fatta!](/img/smilies/twak.gif)
Själv tycker jag väl i huvudsak också att det fungerar bra, med undantag för några få moppefuckon, men det får man väl hänföra till bristande ålder och mognad. Men den viktiga åsikten i en sådan här fråga är ju vad tjejerna på forumet tycker.
![Fakta :fakta :fakta](/img/smilies/fakta.gif)
Tycker ni att SH funkar OK, eller är det för grabbigt här? Om inte, så kan det vara en bra tanke med tjejer som moderatorer. Åtminstone jag vill att detta ska vara en träffpunkt för ALLA som gillar sporthojar, oavsett kön.
Ähh, nu skrev jag ett seriöst inlägg igen.
![nita men ej förstå :fatta! :fatta!](/img/smilies/twak.gif)