Behöver Sporthoj en kvinnlig moderator?

Behövs det en kvinnlig moderator på Sporthoj?

• Antal röstningar
    0

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Intressant att läsa att så många killar tycker att det inte behövs en kvinnlig moderator eftersom: det fungerar bra som det är. Tycker inte ni att det är lite förmätet att ni kan avgöra vad som är bra för tjejerna på detta forum?

Själv tycker jag väl i huvudsak också att det fungerar bra, med undantag för några få moppefuckon, men det får man väl hänföra till bristande ålder och mognad. Men den viktiga åsikten i en sådan här fråga är ju vad tjejerna på forumet tycker. :fakta

Tycker ni att SH funkar OK, eller är det för grabbigt här? Om inte, så kan det vara en bra tanke med tjejer som moderatorer. Åtminstone jag vill att detta ska vara en träffpunkt för ALLA som gillar sporthojar, oavsett kön.

Ähh, nu skrev jag ett seriöst inlägg igen. :fatta!

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Relapse skrev:
Intressant att läsa att så många killar tycker att det inte behövs en kvinnlig moderator eftersom: det fungerar bra som det är. Tycker inte ni att det är lite förmätet att ni kan avgöra vad som är bra för tjejerna på detta forum?

Själv tycker jag väl i huvudsak också att det fungerar bra, med undantag för några få moppefuckon, men det får man väl hänföra till bristande ålder och mognad. Men den viktiga åsikten i en sådan här fråga är ju vad tjejerna på forumet tycker. :fakta

Tycker ni att SH funkar OK, eller är det för grabbigt här? Om inte, så kan det vara en bra tanke med tjejer som moderatorer. Åtminstone jag vill att detta ska vara en träffpunkt för ALLA som gillar sporthojar, oavsett kön.

Ähh, nu skrev jag ett seriöst inlägg igen. :fatta!

Vadå, ska vi banna alla som är grabbiga om ett fruntimmer tycker så? Låter dumt. :fakta

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Gustav1 skrev:
Vadå, ska vi banna alla som är grabbiga om ett fruntimmer tycker så? Låter dumt. :fakta

Hur fan tolkar du mitt inlägg som att det sa det du säger? :confused:

Det jag vill få fram är att alla som gillar sporthojar ska trivas här, oavsett om dom är tjejer eller killar. Och ifall kvinnliga moderatorer kan bidra till det så är det en enkel lösning på det eventuella problemet.

För min egen del spelar det ingen roll om en moderator är tjej eller kille, men det kanske det gör för tjejerna här på forumet.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
kvinnor är skit:brynad
när ska folk fatta att inte tjejer behövs på några högre poster !! nä kvinnor ska stå vid spisen och laga mat,föda barn.. och ser dom inte ut som porrstjärnor skall dom deporteras till finland..

nä nu ska jag kolla på lotto och dricka folköl.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
twinner666 skrev:
när ska folk fatta att inte tjejer behövs på några högre poster !! nä kvinnor ska stå vid spisen och laga mat,föda barn.. och ser dom inte ut som porrstjärnor skall dom deporteras till finland..

Så där får man ju inte säga. :D

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
twinner666 skrev:

Ge fan i att skicka hit fler, vi har så det räcker av dom fula.....

:eek: :notme

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Sluta spamma nu Noice. Du kommer aldrig ikapp oss storspammare ändå. Ja sidan leder fortfarande. Fram med en kvinnlig moderator nu.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Ja-sidan leder med en röst.

Måste jag verkligen regga 2 nya konton och rösta nej för att alla ska fatta att vi inte vill ha nån brud till moderator, räcker det inte med Mattias o Swedie?

750RR

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
maverick_750rr skrev:
Måste jag verkligen regga 2 nya konton och rösta nej för att alla ska fatta att vi inte vill ha nån brud till moderator, räcker det inte med Mattias o Swedie?
750RR

Ja, gör det.

Räcker med att Swedie/Mattias spärrar alla bra spamtrådar, vi behöver inte en till som förstör livet när man rockar loss! :fakta

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
frågan är väl om det finns nån av det kvinnliga könet som vill bli moderator?!

Har inte orkat kolla igenom hela tråden....

:hej

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Acrid skrev:
Ska sporthoj.com börja med kvotering nu oxå?! Sluta.

En ny moderator väljs helst av vad som finns innanför skallen.

Samhället är fullt av manlig kvotering som det är redan, på detta forum tex, där män kvoterar in sina manliga kompisar utan några som helst kompetenskrav. Skillnaden är bara att man inte säger det rakt ut. När man talar om kvinnlig kvotering så är ju just egenskapen att vara kvinna värderad som en positiv egenskap och inte som en belastning.

Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska