Jag kollade på min 625 och då finns den inte. Men dett ju samma. Men 385 är mer än 140 och KTM är väl Kina i vilket fall. Eller Indiskt.Konstigt,det funkar när jag klickar på den.
KTM 640 var det till iallafall 51107004000 385:-
Kan ju vara så. Den har legat i en låda i nåt år.Läcer kranen mycket? Kranen på min KLR läckte lite från vredet då jag köpte den och den stått ett längre tag så jag köpte en repsats till kranen. Men sex år senare ligger den repsatsen kvar i lådan med KLR delar då kranen slutade läcka då jag började använda hojen.
För nåt år sen fuktade den då man vred om reserven men efter att kört pö reserven så var den tät vid tankningen så nu försöker jag vrida om till reserv nån gång per år vrida om på på reserv och pri läget, misstänker att packningen krymper då den blir torr och sväller och tätar av bensinen.
Fan vet. Skulle inte förvåna mig. Men hade jag vetat att det var det så kanske. Men KTM tar ju 175 kr metern för nån jäkla list som finns på biltema med så dom slänger nog bara på lite extra på priserna.Kranarna är(var)Mikuni men det kanske är kinesiskt det också...
![]() |
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC
Roger Berzell, generalsekre... |
Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning
KTM erbjuder nu sina kunder... |
|
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |