Betalda tröjorders!

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Malmø
Hoj
Firestorm
Tackar! :) Tyckte först den var lite för tjock för att vara long-sleeve som jag beställde... :rolleyes: Fick en sweat istället tydligen, men nu trivs jag bra i den så det är lungt!

Fick 3 textrader som kompensering tydligen :D :tummenupp
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Swedie skrev:
Glad att tröjorna nått fram! Har varit med om gånger du typ 10 tröjor inte ens kommit fram. Illa illa..

Blade, det heter vänlighet, artighet att berätta att man uppskattar sin tröja. :tummenupp

Sista 12 gick ut idag.

en sak saknade jag dock :(

skulle ju pryda min nya raket med lite sh.com stickers som skulle komma i de blå paketet... kan kanske hänga med t-shirt ordern istället när den kommer! ;)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
jag är glömsk.. väldigt glömsk. Glömmer ibland mitt eget namn. Då måste jag ringa 897209438327087259823745932485783294758273458 för det numret kommer jag ihåg.
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Swedie skrev:
jag är glömsk.. väldigt glömsk. Glömmer ibland mitt eget namn. Då måste jag ringa 897209438327087259823745932485783294758273458 för det numret kommer jag ihåg.

Heh... det är ju trotts allt så att du inte är ensammen om det, jag är själv väldigt disträ! Fixa beställnignar för t-shirtar så skickar jag in lite mer pengar så får du trassla med lite kladdpapper då istället! :D

//@
 

Blade

G'day Mate
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sörbäck
Hoj
Hojlös
"En liten undran bara...
Skriver ni alltid och bekräftar att ni fått grejor när ni beställt något?? "

Fick min igår, tackar!! :D :D
Hehe...
 

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Finland, Jakobstad
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
Swedie skrev:
Kul att ni fått era tröjor! Hörredu Gix.. ditt paket kostar nästan 150kr att skicka.. jisses :D Finnar asså. ;)

:rofl

Fick min idag, å sitter i den just nu... :tummenupp

Känns varm å skön å bekväm... vet inte om jag fått rätt modell (minns inte vad jag beställde, å vet inte vad jag har...) E super-manlig på att inte veta sånt :D men e nöjd iaf... Lite lång i ryggen e den väl kanske, men de kanske går om i tvätten :va Skit samma... :)

Hur e de me T-paitorna då (som vi säger här i Finland) 150 kronor bjudet, inkl. frakt :7peta :lol
 

steIIa

bönan på pallen
Gick med
9 Oct 2003
Ort
Oxhagen o Stora Rör
Hoj
Naah, hojintresse mest :)
Fiiiin tröjjet!! Så kul att börna om folk i matkön i skolan med texten "jaså du kan läsa detta? då har jag troligen kört om dig.." på ryggen... :]
jag var dum nog å välja en så lång, så den bidde lite liten, men de bajsar jag i å traskar med glatt humör om folk dagarna i ända med min fina svättschört på mig!!

tack, dask i rumpan å tjipp!
//steIIa
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top