Betalda tröjorders!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Therudeboy skrev:
Jag bryr mig inte så mycket swedie, blir snyggt ändå och folk ser vad det står så. Annars var den helt ok men en liten förbättring på munktröjan är att du borde sätta nicket på bröstet istället för på fickan som. En liten miss från din del på min tröjan men jag är helt nöjd ändå.
jo, vi stod faktiskt o dealade om var vi skulle placera nicket. Vi ansåg att där det placerades just nu, var bästa stället. Uppe vid halset så såg det lite konstigt ut, tyckte vi. Men du specificera ju inte var du ville ha nicket :p vi kan slåss oxå om du vill
 

Therudeboy

Guest
Jag sa faktiskt det i någon tråd du startade om tröjorna ;) men men det blir bra som det är fast jag blir ju lite sugen på att örfila upp dig tills du erkänner ditt misstag :lol :hej
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Therudeboy skrev:
Jag sa faktiskt det i någon tråd du startade om tröjorna ;) men men det blir bra som det är fast jag blir ju lite sugen på att örfila upp dig tills du erkänner ditt misstag :lol :hej
okej! hoppsan. men jag tar med lite salva så jag slipper stå med allt för rödblossiga kinder för länge.
 

Therudeboy

Guest
Jag kan bjuda på täckstift, nej nu lägger jag ner spammet.
 

Tias

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Köping
Hoj
FIREBLADE -12 & -03, HUSKY SMR511 -11, YZ250F -12
Blev lite besviken när jag öppnade paketet och såg att det var en sweatshirt istället för en longsleeve :(

Rätt små i storlekarna
 

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Bästerås
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Tias skrev:
Blev lite besviken när jag öppnade paketet och såg att det var en sweatshirt istället för en longsleeve :(

Rätt små i storlekarna
Mmm, jag fick oxå en sweatshirt.. Å XL var inte så jättestor.. Lite skydd å grejjer under tröjan så sitter ärmslutet nästan vid armbågen. :(
Men den var SNYGG!!! :tummenupp :tungan
 

Tias

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Köping
Hoj
FIREBLADE -12 & -03, HUSKY SMR511 -11, YZ250F -12
SuperKnutte skrev:
Mmm, jag fick oxå en sweatshirt.. Å XL var inte så jättestor.. Lite skydd å grejjer under tröjan så sitter ärmslutet nästan vid armbågen. :(
Men den var SNYGG!!! :tummenupp :tungan

Yes, snygg var den! :tummenupp men helst av allt så skulle man velat ha en longsleeve men men

Beställde också XL och ja, liten i storleken var den. Armarna är rätt korta i förhållande till längden på tröjjan. Fast man har väl aparmar lr nåt :banana :tungan
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Tias m.fl, ledsen att det blev så. Jag tabbade å stressade å glömde nämna till tryckeriet att det var några stycken Long Sleeves. Vid nästa order kommer jag aktivera 110% av mina hjärnceller (tänkte låna några hjärnceller från Polia, funkar det skämtet fortfarade?).
 

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Bästerås
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Swedie skrev:
Tias m.fl, ledsen att det blev så. Jag tabbade å stressade å glömde nämna till tryckeriet att det var några stycken Long Sleeves. Vid nästa order kommer jag aktivera 110% av mina hjärnceller (tänkte låna några hjärnceller från Polia, funkar det skämtet fortfarade?).

Mmm... Låt det inte upprepas bara!! :fatta! :6surkart
:rolleyes: Fast det tar vi igen vid nästa beställning! Kan ju va skoj att ha en sweatshirt OCH en longsleeve. :)

Swedie är i alla fall en :angel som fixar och donar så mycket för oss alla. :Bugar

En:klapparför Swedie!
 

Proskin

#60
Gick med
21 Aug 2003
Ort
# 0371
Hoj
R1 - Rmz450
Swedie skrev:
jo, vi stod faktiskt o dealade om var vi skulle placera nicket. Vi ansåg att där det placerades just nu, var bästa stället. Uppe vid halset så såg det lite konstigt ut, tyckte vi. Men du specificera ju inte var du ville ha nicket :p vi kan slåss oxå om du vill

Men JAG specifiserade att jag ville ha mitt nick på vänster bröst... Men men... Jag överlever nog...

//Score
 

Proskin

#60
Gick med
21 Aug 2003
Ort
# 0371
Hoj
R1 - Rmz450
Swedie skrev:
hoppas det.. vi får slåss när vi träffas. :p

Då är det nog bättre att du bjuder mig på en öl. en klass 3 "Och finns inte det så kan jag ta 3st klass 1" :fyllisar :hihi

Och ordnar du sommar nu så ska jag bjuda dig på en öl...

// Score
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Fick tröjan idag!

Tackar! Swedie fick min tröja idag o helt nöjd o blev riktigt nice.Saknar kanske nåt litet tryck fram på tröjan,lite tomt där men det är lungt för där ska vi ju samla trofeer(insekter) he he.
Du har gjort ett bra jobb o jag kan tänka mig att du rivit många tuvor ur hår bottnen o haft spya ända upp i halsen med allt som ska hållas reda på.
Mvh R1 racer
 

Blade

G'day Mate
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sörbäck
Hoj
Hojlös
En liten undran bara...
Skriver ni alltid och bekräftar att ni fått grejor när ni beställt något?? :va
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Glad att tröjorna nått fram! Har varit med om gånger du typ 10 tröjor inte ens kommit fram. Illa illa..

Blade, det heter vänlighet, artighet att berätta att man uppskattar sin tröja. :tummenupp

Sista 12 gick ut idag.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top