Betalda tröjorders!

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
*

Corbalin skrev:
Swedie, hur ser det ut med leveransen? har du nån koll på det?ser det ut att kuna bli nu till veckan?

Inskickat av Swedie
slutet av nästa vecka kommer tröjorna vara klara ... "enligt tryckeriet"... Det hela beror på om tröjorna kommer i tid. Och om det kommer i tid beror på om leverantören av tröjorna har dem i lager. Har de det, tar det 3-4 dagar för tryckeriet att få dem (från utlandet). Sen ytterligare 2-3 dagar för tryckning. Så de sa Torsdag, optimalt. Då skickar jag ut dem på Torsdag oxå, alternativt Fredag.

Jepp ser ut som om vi kan få lite tröjor snart,ska bli gött o kunna klä sej "varmt" nu när man kan köra här nere i pannkake landskapet.
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Swedie skrev:
slutet av nästa vecka kommer tröjorna vara klara ... "enligt tryckeriet"... Det hela beror på om tröjorna kommer i tid. Och om det kommer i tid beror på om leverantören av tröjorna har dem i lager. Har de det, tar det 3-4 dagar för tryckeriet att få dem (från utlandet). Sen ytterligare 2-3 dagar för tryckning. Så de sa Torsdag, optimalt. Då skickar jag ut dem på Torsdag oxå, alternativt Fredag.

Och hur har det gått? :) någon som inte håller tidsschemat?
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Torsdagen han jag inte få ut tröjorna på. Fick ut ett lass på fredagen. Har nu hälften kvar att skicka ut o dem skickas imorgon, Måndag.
 

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Väst
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Man får tacka då Swedie för den fina long-sleeve tröjan!! :tummenupp :D
Hämtade precis.... :banana
 

Therudeboy

Guest
Jag fick min innan med, vatt lite besviken på textstorleken men det kanske beror på att jag hade så mycket text?
 

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Malmø
Hoj
Firestorm
RSV_R skrev:
Man får tacka då Swedie för den fina long-sleeve tröjan!! :tummenupp :D
Hämtade precis.... :banana

Fin kvalitet? :)
Jag har icke fått min än. Kommer väl imorrn eller nåt! :yoparty
 

PuDDy

pedalbiker
Gick med
7 Sep 2003
Ort
Malmö
Hoj
sorry
Väntar med spänning om lappen ligger i lådan för att hämta ut på posten. Sen kan man se ut som en riktig ringaren i notre dam. haha. ser lite konstigt ut när man har en k-tröja över en aerodynamisk puckel. vem bryr sig. man fryser ju inte. och sen har man den cola tröjan! :yoparty
 

Mc Carlsson

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2004
Ort
Lidköping
Hoj
Såld.
Fick min SH-tröja idag! Sitter i den just nu!!!!!!!!! :) Det bästa med den är att man får immunitet vid poliskontroller etc. - Nä fasen, drömde bara, men det borde ju vara så :tungan
 

Corbalin

När blir man oskuld igen?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
80 Mil söder om Östersund
Hoj
Oldschoolgixxer
Tusen meloner tack för tröjjan! en väldans tur jag tog en L iaf. för dom var väldigt små för sin storlek.. eller är jag stor för min storlek.. neeee
:tummenupp
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Kul att ni fått era tröjor! Jag skickade ut en rätt stor lavemang tröjor idag oxå. Kommer skicka ut de resterande 13 tröjorna jag har kvar imorgon. Det var slut på såna där blåa paket här i stan så jag fick lov att säga till stora Postkontoret här i stan att beställa extra för idag... så nu har jag iaf tillräckligt med paket. Hörredu Gix.. ditt paket kostar nästan 150kr att skicka.. jisses :D Finnar asså. ;)

Therudeboy, japp.. jag vet inte om jag nämnde det eller ej, jag vet iaf att jag nämnde det till nån, men ju mer text du väljer, ju mindre blir texten... så jag måste liksom därför begränsa antalet tecken så man slipper purkna miner, för vissa texter var faktiskt riktigt små.

Så till nästa order kommer jag begränsa antalet tecken till typ 20 eller 25 per rad. Sen får ni välja en slogan därefter som passar in. Ska även begära att tryckeriet försöker förstora texten så mycket som möjligt. Men inte för stor .Det är t.ex en som fått sin slogan som är "Hej" FETSTOR.. typ större än loggan.. nästan.

RSV_R... vet du vad jag kom på... du fick ingen Long Sleeve. Eller jo den är ju långärmad, men det var en tröja du fick å inte en s.k "T-shirt Long Sleeve". suck.. ledsen asså. Jag tabbade tror jag. Jag sa ej till Tryckeriet att vara varsamma på de speciella orderserna, utan det verkar som det tog för givet att "alla" var vanliga tröjor.
Så de som faktiskt valt Long Sleeve kommer få en vanlig hederlig SH tröja. Om ni vill slåss, så bokar vi tid per telefon. Jag PMar telefonnumret då det är många som vill slåss just nu. öh. :)
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Får man boka tid för en fight även om man får rätt tröjja och är nöjd? Fått lite dåligt med motion på sistone nämligen... :)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
d1ce skrev:
Får man boka tid för en fight även om man får rätt tröjja och är nöjd? Fått lite dåligt med motion på sistone nämligen... :)
aja, de e lugnt. känner mig ändå rätt pissig.. kan inte bli bättre, så varför inte göra det sämre. yay för.. depp
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Swedie skrev:
aja, de e lugnt. känner mig ändå rätt pissig.. kan inte bli bättre, så varför inte göra det sämre. yay för.. depp

ähh, lägg av nu!

snart är det sommar, torrt på vägarna, varmt, grillad mat och lättklädda damer som man kan dricka öl med! :)

och om det inte kan bli bättre måste det ju vara ganska bra? :)
 

Therudeboy

Guest
Jag bryr mig inte så mycket swedie, blir snyggt ändå och folk ser vad det står så. Annars var den helt ok men en liten förbättring på munktröjan är att du borde sätta nicket på bröstet istället för på fickan som. En liten miss från din del på min tröjan men jag är helt nöjd ändå.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
jag har 3 jobb.. är inte direkt superdepp. mer än vinterdepp. sånt går ju över. Men jag är sååå trött o har härjat som ett upptaget anus i fängelset med min racehoj som jag skulle få ner till lokala verkstaden för bänkning. Tur nog kom jag på mig själv med att hojen faktiskt inte har nån kylarvätska just nu. Kunde blivit en tråkig lärdom när man bänkar en hoj utan kylarvätska i... Sen tror jag inte min pickis kommer hålla mycket längre till (som jag sagt tidigare så kör jag sönder allt jag rör... eller rättare sagt, kör skiten ur dem... tyvärr kan jag inte lugna mig. Jag har rejsblod o .. jao.. ajja.. bulle e gott. öh)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top