Beter ni er konstigt när ni sover?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
HELA min säng hamnar utsprid över rummet ibland. Kan vakna insvept i lakanet under madrassen :3freak

Ibland beror det på sjuka drömmar som tex i natt att jag slåss/jagas av en tjockis liknande sångaren i unkel böser och att oavsett hur jag skjuter med pumphagel i huvudet inte får död på han å det slutar med att städaren drån min skola skjuter mig med en pistol å jag liggerå kipar efter luft. Vaknade panikslagen under maddrasen insnord täcket och med ett örngott runt handen.:näsblod

Last edited:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
När jag var 16, drömde jag en mardröm vart jagad av något kommer ej ihåg vad. Hade rivit ner hela rummet, alltså slängt ner bokhyllor osv slog sönder dörren, sen vakna jag helt kallsvettig blodet forsa från knogarna, hunden skäller, farsan kommer ner och tror det är inbrott. Själv fattar man inget. De skrek att jag skulle ta ett pisseprov kallade mig knarkare, gick med på det men då skulle jag ha 10k om det var rent, för att de kunde tro något sådant om deras son. Så ett rum mindre men 10tusen rikare. Är väl det värsta man annars roliga saker får jag för mig.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
KarlJohan skrev:
2097206 På tal om LD (lucid dreams). Har det rätt ofta, men viste inte om att det fanns nåt namn för det. Det är schysst som fan!

Synd att man inte lärt sig framkalla det när man vill.

Hmm....så det är så det kallas. Blev tvungen att googla och översatt betyder det "klardrömmar". Sådana har jag mest hela tiden. :3freak Och det är fan inte roligt.

Ibland är jag så "vaken" i drömmen att jag kan tänka att "shit det här har jag drömt förut men nu händer det på riktigt. Och jag kan i en dröm förklara för någon om en annan dröm jag haft, även om jag fortfarande är fast i en dröm. För just så känns det. Att man sitter fast i drömmen.

Jag minns alltid allt jag drömmer. Och jag kan minnas drömmar som är flera år gamla. Flera drömmar återkommer, och jag vet att dom speglar känslor jag har. Faktiskt så har jag blivit en bra drömtydare för mig själv. :näsblod Inte alltid dock, men rätt ofta.

Nä...tänk om det fanns "antidrömpiller" jag skulle lätt kunna köpa mig några stycken för dyra pengar. Allt för att få sova en hel natt i totalt mörker. :rolleyes:

//M

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...