Esquire
Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Till och från så har jag sömnproblem. Kan ligga helt klarvaken en natt för att sedan bara sova ett par timmar natten efter det och ligga sömnlös även den tredje natten och så vidare... Blir ganska jobbigt i längden.
Men när jag sover så kan jag ha det mest för mig. Från att bara sova till att vifta och fäkta med armar och ben och prata eller sjunga eller liknande. Dock har jag aldrig varit uppe och promenerat i sömnen så vitt jag vet. Men jag kan ganska ofta stänga av mina väckaklockor i sömnen, och de står inte ens i närheten av sängen.
Detta är sånt jag kommit fram till efter mina sömnäventyr:
* Det gör ont att sparka rakt in i ett element.
* Att slå näven mot en vägg kan ge blåa knogar (och gör ont).
* Det är en allmänt dålig idé att ha en stor katus på fönsternrädan bredvid sängen.
* Om man delar säng med en trevlig tjej så är det inte populärt att knycka båda täckena och alla kuddar.
![Freak :3freak :3freak](/img/smilies/freak3.gif)
Men när jag sover så kan jag ha det mest för mig. Från att bara sova till att vifta och fäkta med armar och ben och prata eller sjunga eller liknande. Dock har jag aldrig varit uppe och promenerat i sömnen så vitt jag vet. Men jag kan ganska ofta stänga av mina väckaklockor i sömnen, och de står inte ens i närheten av sängen.
Detta är sånt jag kommit fram till efter mina sömnäventyr:
* Det gör ont att sparka rakt in i ett element.
* Att slå näven mot en vägg kan ge blåa knogar (och gör ont).
* Det är en allmänt dålig idé att ha en stor katus på fönsternrädan bredvid sängen.
* Om man delar säng med en trevlig tjej så är det inte populärt att knycka båda täckena och alla kuddar.