Biturbo
Min går i etthundra!
Jag gör ingenting... Mitt X trodde jag hade dött första nätterna vi sov i hop. Detta pga att jag oftast ligger blick stilla och inte låter nått heller..
Jo, vi stadsfolk förstår ju inte oss på er bönder's syn på "familjekärlek".Jonathan skrev:2093367Du är förlåten eftersom du är från Stockholm![]()
War-psycho skrev:2093377Jo, vi stadsfolk förstår ju inte oss på er bönder's syn på "familjekärlek".![]()
(Är det en banjo jag hör därborta...?)
Jo, det är väl så...Jonathan skrev:2093383Nej, ni inför trängselavgift istället.
Japp. :banjo
War-psycho skrev:2093388Jo, det är väl så...
Ni bönder dör väl ut p.g.a. inavel, medan vi stockholmare skattas till döds.![]()
Biturbo skrev:2093374Jag gör ingenting... Mitt X trodde jag hade dött första nätterna vi sov i hop. Detta pga att jag oftast ligger blick stilla och inte låter nått heller..
Haha.... Går oxå i sömnen och det där med kranen har hänt mig oxå....Chii skrev:2093265Jag går i sömn pratar i sömn o drömmer jätte konstiga saker som känns verkliga,
Jag går i sömnen nästan varje vecka, vanligt spår är att kylen står öppen eller vattenkran, Obehagligt tycker jag
IronMike skrev:2093379
Brukar annars drömma om att jag faller fritt från höga höjder, å vaknar av att jag vrålar "uuuwiiiieee", med ett starkt pirr i magen. Det händer ngn gång i veckan.
![]()
HanneZ skrev:2093244Jag har lite svårt att skilja på dröm och verklighet precis när jag vaknat vilket ibland kan göra att jag säger lite konstiga saker![]()
Nursey skrev:2093350Min polare går i sömnen..och ni kan glömma teorier om att det är mig det handlar om..jag SOVER på natten..!
Flickan i detta fall (var väl ca 7 eller 8 då detta hände) kände väl att hon var kissnödig så hon traskar upp ur sängen och vandar in i köket (som man gör då man behöver kissa), stannar vid en stol med dyna på. Lyfter dynan omsorgsfullt, drar ner pjamasbyxorna och sätter sig ner och kissar. Ställer sig sedan upp, lägger ner dynan igen
drar upp byxorna igen och går och lägger sig.
Allt enligt hennes mor, och kvinnan brukar tala sanning (hon är chefsåklagare).
spectre skrev:2093809Jag brukar prata i sömnen enligt min flickvän och jag brukar ramla ur sängen ganska ofta, märker det inte förens när jag vaknar på morgonen.
Joe Schmoe skrev:2093838Du ramlar inte, det är hon som knuffar...![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |