Beter ni er konstigt när ni sover?

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Jag gör ingenting... Mitt X trodde jag hade dött första nätterna vi sov i hop. Detta pga att jag oftast ligger blick stilla och inte låter nått heller..

IronMike

Guest
Jag har haft sex me en tjej i sömnen... Som jag fysiskt sov sked med, trodde jag. Men enl henne hade vi sexuellt umgänge, inget jag minns.

:confused: :3freak

Brukar annars drömma om att jag faller fritt från höga höjder, å vaknar av att jag vrålar "uuuwiiiieee", med ett starkt pirr i magen. Det händer ngn gång i veckan.

:)

Jonathan

Guest
War-psycho skrev:
2093377 Jo, vi stadsfolk förstår ju inte oss på er bönder's syn på "familjekärlek". :hihi

(Är det en banjo jag hör därborta...? :lol)

Nej, ni inför trängselavgift istället.

Japp. :banjo

AndersJohansson

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Letar ratbike
Mummlar nästan varje natt.
Brukar rabbal fysik formler om det är mycket i skolan eller så går jag någon tripp i huset men det händer vädligt sällan.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Biturbo skrev:
2093374 Jag gör ingenting... Mitt X trodde jag hade dött första nätterna vi sov i hop. Detta pga att jag oftast ligger blick stilla och inte låter nått heller..

Jag kan snarka och dra stockar som fan, men ibland sover jag helt ljudlöst, dessutom blir min kropp kall när jag sover, blodcirkulationen upphör helt enkelt i mitt ytskikt, jag blir blek och kall som ett lik....

Det är mer än en sängkamrat som har upprörts av den grejen.
En halade fram spegeln för att kolla om jag andades :hihi

Dessutom kan man fråga mig saker i sömnen och få helt riktiga svar, utan att jag vaknar, eller har något minne av det när jag vaknar, vilket mina lumparpolare utnyttjade för att ta reda på vart jag hade nyckeln till ölskåpet.

CrowBar

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
Tvåhjulsdrivet med överladdning!
Jag kan svara i telefon i sömnen och ha ett helt naturligt samtal men inte ha ett minne av att det har ägt rum när jag vaknar. Samt gnissla tänder som en bäver och om man är lite på lyset snarka så inåthelv...

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Chii skrev:
2093265 Jag går i sömn pratar i sömn o drömmer jätte konstiga saker som känns verkliga,

Jag går i sömnen nästan varje vecka, vanligt spår är att kylen står öppen eller vattenkran, Obehagligt tycker jag
Haha.... Går oxå i sömnen och det där med kranen har hänt mig oxå....
Sen så fick exet stå ut med en del.... Hon har hittat mig på balkongen....
Hon har fått väcka mig när jag har laddat en näve mot henne p.g.a. att jag drömde om att jag blev attackerad av någon.....
Det värsta är nog när jag en morgon ska ta kläder ifrån byrålådan och upptäcker att jag varit där och urinerat, har alltså gått till byrån mittemot toaletten, dragit ut en låda, stängt den igen när jag va klar och sedan gått o lagt mig..... Det va bara o ställa sig o tvätta :huvet ......

MR.Robin

Bannad
Gick med
31 Mar 2006
Hoj
Kommer nog...
IronMike skrev:
2093379

Brukar annars drömma om att jag faller fritt från höga höjder, å vaknar av att jag vrålar "uuuwiiiieee", med ett starkt pirr i magen. Det händer ngn gång i veckan.

:)

Det är UNDERBART att drömma sådanna drömmar.. Typ adrenalin for free..! :yoparty

Istället för att tänka.. oo vad läskigt.. tänk FAAN VILKEN SKÖN KÄNSLA! :tummenupp

Har hänt mig med några gånger.. man drömmer typ att man krockar o ramlar från höjder osv osv.. Jag älskar det!

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
En polares tjej brukade somna när vi var och såg film eller liknande. Då började hon alltid prata i sömnen och vi kunde sedan fråga ut henne medans hon sov.Visst är det så att man inte kan ljuga om man befinner sig i "prata i sömnen stadiet"
Och hon mindes ingenting heller :yoparty

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
HanneZ skrev:
2093244 Jag har lite svårt att skilja på dröm och verklighet precis när jag vaknat vilket ibland kan göra att jag säger lite konstiga saker :gnissla

Samma här!! ibland kan det ta ett tag innan jag vet vem jag är och var... kan va lite kusligt ibland!!

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Den första veckan på ledigheten brukar jag ha konstiga saker för mig, det är mer regel än undantag. Det har hänt flera gånger att jag har vaknat upp ute i hallen på väg att springa ner i maskin och kolla varför det är blackout. Saken är den att hemma är det knäpptyst, ingen ventilation som låter, inga vibrationer, inget sånt man är van vid. Blir det så tyst på en båt är det mycket som är fel, så arbetsskadad är jag att jag vaknar för att det är för tyst.

Joe Schmoe

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2004
Hoj
?
Har vaknat av att jag slagit in handen med full kraft i betongväggen vid två olika tillfällen, en gång blev den riktigt svullen och fick gå med bandage i en vecka... :huvet

Nienna

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Kawasaki gpx 600R , en gammal sate ;)
Nursey skrev:
2093350 Min polare går i sömnen..och ni kan glömma teorier om att det är mig det handlar om..jag SOVER på natten..!

Flickan i detta fall (var väl ca 7 eller 8 då detta hände) kände väl att hon var kissnödig så hon traskar upp ur sängen och vandar in i köket (som man gör då man behöver kissa :3freak), stannar vid en stol med dyna på. Lyfter dynan omsorgsfullt, drar ner pjamasbyxorna och sätter sig ner och kissar. Ställer sig sedan upp, lägger ner dynan igen :huvet drar upp byxorna igen och går och lägger sig.
Allt enligt hennes mor, och kvinnan brukar tala sanning (hon är chefsåklagare :tungan).

Hahahaha! Min bonusson hittade jag vid frysen en natt, med neddragna bxor precis på väg att kissa..hehe, jag hann dock flytta honom till toan!

Min son drömmer mycket och ofta, en gång drömde han att han drunknade, då hade han kissat ner sig rätt rejält! Gnisslar tänder gör han något vansinnigt. Han kan gå i sömnen, sitta i sängen med öppna ögon och prata, skrika och peka på saker som inte finns, lite läskigt eftersom han ser helt vaken ut. Det enda att göra i såna fall är att tvinga ner honom i liggande och upprepa att det är natt, du sover och stryka honom över pannan..då brukar han lugna sig och fortsätta sova lugnare. Dottern sover som en liten katt, drömmer lugnt och sover djupt.

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Jag vet inte om det här är ett problem jag har när jag sover eller om det är strax innan och jag är psykiskt sjuk... Ibland brukar jag se folk i mitt rum som håller på och pratar med mig när jag försöker sova. Det är grymt enerverande eftersom jag inte kan somna när dom står där. Ibland slutar det med att jag får gå till köket, läsa tidningen en stund och sedan lägga mig igen. Troligtvis så är det så precis att jag hålle rpå och somnar så jag ser och hör i syne, hoppas jag IAF, annars blir jag orolig för mig själv. En gång hade dessa människor fest i mitt sovrum och spelade hög musik... En smälte ihop med kudden som låg bredvid mig så jag så hans ansikte där, varpå jag låg och diskuterade med kudden, en ganska trevlig konversation.
En gång somnade jag hemma men vaknade på jobbet... Det var också lite spännande. Annars är jag nog ganska normal... Får väl säga till om jag kommer på fler saker.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy