Joe Schmoe
Ny medlem
spectre skrev:2093840Nej faktiskt inte, jag ligger alltid innerst mot väggen så hon kan skydda mig mot alla hemska monster!!
Hur ramlar du ut då?
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
spectre skrev:2093840Nej faktiskt inte, jag ligger alltid innerst mot väggen så hon kan skydda mig mot alla hemska monster!!
Joe Schmoe skrev:2093843Hur ramlar du ut då?![]()
Itacha75 skrev:2093856Fick i helgen en smäll av bruden, samtidigt som hon frågade något i stilen varför det var nödvändigt.. vad vet jag inte.Sen sparkade hon mig två gånger.
Kan även komma på mig själv att jag inte andas.
HanneZ skrev:2093244Jag har lite svårt att skilja på dröm och verklighet precis när jag vaknat vilket ibland kan göra att jag säger lite konstiga saker![]()
Fräd skrev:2094223Vräkt ur sig en massa ord i sömnen har man väl gjort. Senast inatt faktiskt. Har lite feber också så mardrömmarna är på topp. Vrålade visst om rostiga länkagelager och hjulaxlar denna gången.
Starstriker skrev:2094211Ujuj. Har hunnit med en del grejjer:
1. Vaknade av att jag satt och sket i en trappa i nån studenkorridor i Lund. Ööh. Sen när jag städade upp efter mig så lyckades jag låsa mig själv ute. Naken. I Lund. Utan mobiltelefon. Jobbigt läge.
2. Trodde jag hade en inbrottstjuv i sängen, men det var tjejjen som jag visst gett mig på (höll fast henne i låret för att kunna ringa polisen tror jag)
3. Jagat gigantiska larver och gräshoppar i lägenheten i sömnen. Gick inge bra, så ajg fick ta min tillflykt till toaletten där jag smällde igen dörren bakom mig för att klara livhanken. Vaknade av dörrsmällen.
4. Kissade på min egen gardin för något år sedan. Trodde att jag var ute och tältade och hade tagit mig ut "tältet" (dvs sängen) för att slå en drill mot ett träd (=en gardin).
Ganska jobbigt det här faktiskt. Det är ju inget man styr över precis....
Ljunghusen skrev:2093145Jag brukar snacka i sömnen, skrika, slå i väggen... men gårdagen tog priset
Jag höll på att strypa mig själv i sömnen.. Drömde att någon försökte strypa mig och att jag kämpade imot... vaknade vettskrämd, och djävulskt ont på halsen. Hade stora röda märken runt halsen!
Heheh, får se vad som händer i natt
nån annan som gjort nåt ballt/ovanligt i sömnen?
Det kallas LD (Lucid dreams) och man kan kontrollera drömmen, asfett...jag tror jag fick en sån när jag var runt 6 år gammal...hur ballt som helst, man kan träna så att man kan få de när som helst...testade ett litet tag men orkade inte efter ett tag.MR.Robin skrev:2093475Det är UNDERBART att drömma sådanna drömmar.. Typ adrenalin for free..!![]()
Istället för att tänka.. oo vad läskigt.. tänk FAAN VILKEN SKÖN KÄNSLA!![]()
Har hänt mig med några gånger.. man drömmer typ att man krockar o ramlar från höjder osv osv.. Jag älskar det!
zpeppy skrev:2094411Det kallas LD (Lucid dreams) och man kan kontrollera drömmen, asfett...jag tror jag fick en sån när jag var runt 6 år gammal...hur ballt som helst, man kan träna så att man kan få de när som helst...testade ett litet tag men orkade inte efter ett tag.
Läste ett tag på ett forum om sånna drömmar, en kille hade fått upp en "Windos error" ruta mitt framför ögonen och en annan hade krashat i atlanten när han skulle landa från rymdfärden, flaxade väll fel med armarna elr nått![]()
Det tar lång tid o förklara men LD är ju ett läge mellan sömn och vara vaken, kroppen sover men de gör inte hjärnan typ...aja du kan läsa om det på detta forumet, http://forum.ld4all.com/ ha så kulMR.Robin skrev:2094490AAAHAHA ;D
Hur tränar man upp det?![]()
Starstriker skrev:2094211
Ganska jobbigt det här faktiskt. Det är ju inget man styr över precis....
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |