Raderad medlem 51742
Guest
Hos KTM och med BIKE GBG som återförsäljare för min hoj så får man verkligen känslan av att kriga ensam mot KTM.
Lite mer den attityden att "lycka till att få det där på garantin!"
Man för sin egen talan, David mot Goliat....
Ändå så är det bara det mest viktiga som jag har försökt lyfta på garantin, men som sagt helt utan support av återförsäljaren.
Varför det är så dåligt intresse att backa upp sina kunder vet jag faktiskt inte, kanske är det så att dom har märkt att det är lönlöst?
KTM har i mina ögon väldigt mkt kvar att göra på kundrelationssidan.....
Synd då det i mina ögon är överlägset bästa hojen jag någonsin kört!
Kanske är det så enkelt att om inte tillverkaren backar upp återförsäljaren med ett tillräckligt (ekonomiskt) åtagande från sin sida kommer återförsäljaren så småningom inse att det det blir rena förlustaffären att vara tillmötesgående mot kunden i garantiärenden, eftersom de då själva får ta smällen?