öj svennar vilken tid ska vi mötas och var? i Uddevalla på torget. kl 11:30-12:00? låter det bra?
Låter bra det du!
Bara att hoppas solen är där med oss.
öj svennar vilken tid ska vi mötas och var? i Uddevalla på torget. kl 11:30-12:00? låter det bra?
Vilken av dagarna och vilken tid drar vi från gbg i så fall?
Jag tror det är lördag som gäller. Kanske skall man hålla det lite öppet om man skulle se att det är skit på lördag men fint väder på söndag.
Skall samlingen ske 1200 i U-A får vi åka ca 1100 ifrån GBG.
Mona lisas är nog där bikers brukar samlas vid i U-a, perfekt att botta me en kebabrulle innan avfärd!
Blir det raka vägen upp då? eller småvägar?
Nu så allesammans har jag ett förslag
Lördagen den 26 April samlas vi i uddevalla på torget
Mona lisas är nog där bikers brukar samlas vid i U-a, perfekt att botta me en kebabrulle innan avfärd!
där har vi aldrig samlats på dom turer jag har varit med. dock brukar jag brukar jämnt se touringhojar/customgubbar där.
edit: Jag tycker torget vore ett trevligare ställe att mötas på
Torget tycker nog jag också känns bättre. Det e mer centralt
dessutom är det en mkt bättre samlingsplats. Vi kan stå o tjöta en stund ostört från alla bilister osv..
Upp till Stenungssund kan man ju vägar. Efter det är jag lite osäker på, Jessan kanske kan lite bra vägar dit? Verkar dessutom som att vi kommer köra lite av de eventuella vägarna som går söder om U-A i turen Anders skrev om. Vi får väl planera det vid någon fika. Annars är det väl ca 3mil motorväg så de bränner man fort värsta fall.
Skall man spika lördagen eller vänta till torsdagen innan och se hur vädret blir och hålla uppet för söndagen om det skulle vara kasst på lördagen men fint på söndag?
Tycker vi satsar på Lördagen men håller det öppet så länge för ev väder försämringar, som du sa Cykelstyre .
Möts på torget, absolut fräckast
Kan ta vägen via Stenungsund-Tjörn-Rotviksbro så kommer man vid Torp köpcentrum.
Ska på 30-årskalas på lördan så det blir antagligen ingen körning för mig på söndagen.
Nu så allesammans har jag ett förslag.
Lördagen den 26 April samlas vi i uddevalla på torget (vart vet jag inte är inte hemma i uddevalla men antar att man ser var det är vi är rätt många nu, men nån som kan ge en liten beskrivning bara på samlings punken ni brukar träffas på så är jag tacksam) tänkte klockan kl 11:00.
Sedan utgår vi Gustavsberg mot Ryra - Ljungskile - Grinneröd (backamo) - Lilla Edet - 45 en liten bit norr in mot Sjuntorp - Gärdhem å sedan ut till Bike bakvägen via kronogården för att slippa om byggnaden utanför bike å alla förbaskade köer, kanske lite mindre köer denna vägen förhoppningsvis.
Det är alltså inte raka vägen upp?
Jag kommer inte våga köra så långt i ett streck med min lilla moppe.
Blir nog ett o annat bensinmacks besök då också, då kommer jag hamna låångt efter
Kommer ni stanna i Uddevalla igen innan ni beger er mot Trollhättan eller?
Isåfall smiter jag med där.
Bara att börja be till vädergudarna redan nu
/Nicco
Aj fan det var inte bra
Nä vi utgår från uddevalla å kör till bike kommer inte mellan landa i uddevalla är tanken.
Ända lösningen är att du får byta upp dig heheh. Nä skämt å sido hur löser vi det? Eftersom marioteten inte har något problem med detta så känner jag inte för att ändra planen heller.
Men kan du inte hänga med en liten bit iaf å korta av sträckan lite ist?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|