Therudeboy
Guest
Grädde skrev:Men va gör du där nere då hehe? Du kanske sitter och :corn på alla andra som ?
Klart jag dricker alkohol men inte just öl
Grädde skrev:Men va gör du där nere då hehe? Du kanske sitter och :corn på alla andra som ?
PollySmurf skrev:Tycker alla borde försöka komma dit i år, för i år är det extra viktigt!
Det är nämligen så att det BLIR INGA FLER HIJTJAPPARALL!!!!!
Polisen påstår att det är för mycket oroligheter där (vliket det inte är) så nu har dom bestämmt sig för att skicka in 300 snutar på området och ta ut emn avgift på 2 miljoner för att övervaka stället... Det har inte arrangörerna råd med och detta blir därför sista året. Gammla räkningen från polisen låg på ca. 20-30 tusen har jag för mig, så de e _RÄTT_ så stor skillnad
PollySmurf skrev:Tycker alla borde försöka komma dit i år, för i år är det extra viktigt!
Det är nämligen så att det BLIR INGA FLER HIJTJAPPARALL!!!!!
Polisen påstår att det är för mycket oroligheter där (vliket det inte är) så nu har dom bestämmt sig för att skicka in 300 snutar på området och ta ut emn avgift på 2 miljoner för att övervaka stället... Det har inte arrangörerna råd med och detta blir därför sista året. Gammla räkningen från polisen låg på ca. 20-30 tusen har jag för mig, så de e _RÄTT_ så stor skillnad
Solid snake skrev:Öhh? okej, men det låter som dom tvingar på poliserna, varför ska dom betala avgift för att 300 snutar kommer dit? dom har ju inte ens bett om att dom ska komma dit ju.
Solid snake skrev:Öhh? okej, men det låter som dom tvingar på poliserna, varför ska dom betala avgift för att 300 snutar kommer dit? dom har ju inte ens bett om att dom ska komma dit ju.
Therudeboy skrev:Aldrig funderat på att man behöver tillstånd för att arrangera något sådant? Det är polisen som säger hur mycket bevakning det behövs.
zz-sm skrev:Jag bor bara 2 km från High chaparral (om det är något att vara glad för)
Solid snake skrev:Klart det är nått att vara glad för, då kommer alla från 125 delen på forumet o sover hos dig!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |