Bikemeet in Haychaparall

Grädde

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
Yamaha yz125cc
koop skrev:
klart fan! det är för mycket krom och stora fotplattor och ölmagar.. vi får komma dit och liva upp med lite japsplast!

Vadå japsplast! Här ska man visa äkta europeiskt style a la cagiva :fatta! :Bugar :tummenupp

Tilllägg: Jag e på.. allt hänger på att polarn köper mx hojen inom dom närmsta veckorna och de första man gör då e att åka ner till tyskland och böayyja en mito lr rs :tuttar

Last edited:

SmackMan

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2003
Hoj
Yamaha rd lc ypvs -86
Jag ska dit.. kommer väl inte få kortet innan men det blir la att man övningskör dit... vägverket e så jävla sega med uppkörning m,m..

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
Jag kommer absolut dit, jag anländer med några custombögar i läderklädsel, som min farsa hänger med.. :kocko :D
Men ni känner igen min röd/svarta Rs125 (bilden på min avatar) kom gärna fram och snacka lite om ni ser mig :) ses där!! :tummenupp :fyllisar

Grädde

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
Yamaha yz125cc
cRoC skrev:
11e slutar ju jag skolan, då kan inte jag åka dit.. :(

Ofan de gör ju ja med... Men vafan då blir de till att stå där framme i skinnställ och ta emot slutbetyget av läraren Skaka hand och sen tacka för sig och hoppa på bågen och dra mot Hög makrill i djupaste småland :D

Therudeboy

Guest
Viffer skrev:
Det gjorde dom förra året, i närheten av Cazy Kings, så dom kommer väll igen...

Jag skrattar alltid för mycket när jag hör 99% mc. Undra vad den sista procenten är? :rofl

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Grädde skrev:
Ofan de gör ju ja med... Men vafan då blir de till att stå där framme i skinnställ och ta emot slutbetyget av läraren Skaka hand och sen tacka för sig och hoppa på bågen och dra mot Hög makrill i djupaste småland :D
Så ska det låta :yoparty
Finns ju inget bättre sätt att avsluta skolan på :fyllisar :yoparty :fyllisar

Therudeboy skrev:
Jag skrattar alltid för mycket när jag hör 99% mc. Undra vad den sista procenten är?
Har oxå undrat det sen dess att det startade :lol
Har du hört att dom är tre stycken i klubben nu- President, vice President och en medlem :fyllisar :yoparty :hihi

Therudeboy

Guest
Viffer skrev:
Så ska det låta :yoparty
Finns ju inget bättre sätt att avsluta skolan på :fyllisar :yoparty :fyllisar

Har oxå undrat det sen dess att det startade :lol
Har du hört att dom är tre stycken i klubben nu- President, vice President och en medlem :fyllisar :yoparty :hihi

Haha sicket gäng. Men det är väl ingen som vågar vara med när Hasse "mördare" är president :lol Nä det skall startas en riktig mc-klubb för enbart sporthojar och motarder här snart, vi sitter bara och filar på namnet fortfarande.

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Therudeboy skrev:
Haha sicket gäng. Men det är väl ingen som vågar vara med när Hasse "mördare" är president :lol Nä det skall startas en riktig mc-klubb för enbart sporthojar och motarder här snart, vi sitter bara och filar på namnet fortfarande.
Vi är ett gäng som brukar åka ihop å några av oss funderar på att skaffa os en lokal ev i min källare ett namn får man komma på senare. Det viktigaste är ju att man kan hålla ihop å träffas regelbundet

Therudeboy

Guest
Precis samma vi tänkt. Är ju ett gäng kompisar som kör (inte jag för tillfället) så vi tänkte vi kunde fixa ett namn, trycka upp tröjor och göra oss kända :D Playboy Xtreme är väl det namnet som ligger bäst till just nu men jag tyckte jag såg att det fanns några som stuntar med det namnet?

Dina polare som kör och mina polare som kör kanske är intresseade av att gå ihop? Så skulle vi kunna styra en riktig lokal, blir ju inga stora kostnader om man är ett gäng.

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
När är chapparal ?

Jag ioch tobbe_EN1 och PollySmurf o hans forsa ska upp dit om alla hinner få kortet, annars drar man dit ändå antaltigen, o eftersom hans forsa me med så blir det köpa ut satan om man inte kan sjävlve :p

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Therudeboy skrev:

Äsch, jobbar veckan före och efter. Har inte lust att köra 30-40 mil en fredagskväll och sen hem igen på söndagen! Kanske nästa år. :gnissla

Therudeboy

Guest
Henkka skrev:
Äsch, jobbar veckan före och efter. Har inte lust att köra 30-40 mil en fredagskväll och sen hem igen på söndagen! Kanske nästa år. :gnissla

Du kommer missa något det lovar jag. Alla ni som inte dricker öl borde ta med er vad ni nu gillar att dricka, för när jag var där sist serverade dom bara öl.

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Therudeboy skrev:
Du kommer missa något det lovar jag. Alla ni som inte dricker öl borde ta med er vad ni nu gillar att dricka, för när jag var där sist serverade dom bara öl.

Serveras bara öl, jasså! De finns ju här hemma med, utan lång resa! :tungan :fyllisar

Therudeboy

Guest
Henkka skrev:
Serveras bara öl, jasså! De finns ju här hemma med, utan lång resa! :tungan :fyllisar

Det där var ju menat till dem som inte dricker öl (dvs jag t.ex) Du får väl se nästa år vad du missat då.

Grädde

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
Yamaha yz125cc
Therudeboy skrev:
Det där var ju menat till dem som inte dricker öl (dvs jag t.ex) Du får väl se nästa år vad du missat då.

Men va gör du där nere då hehe? Du kanske sitter och :corn på alla andra som :fyllisar :fyllisar :fyllisar ? :D

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...