Therudeboy
Guest
Undra om 99% mc kommer tälta där.
Det gjorde dom förra året, i närheten av Cazy Kings, så dom kommer väll igen...Therudeboy skrev:Undra om 99% mc kommer tälta där.
koop skrev:klart fan! det är för mycket krom och stora fotplattor och ölmagar.. vi får komma dit och liva upp med lite japsplast!
cRoC skrev:11e slutar ju jag skolan, då kan inte jag åka dit..
Viffer skrev:Det gjorde dom förra året, i närheten av Cazy Kings, så dom kommer väll igen...
Så ska det låtaGrädde skrev:Ofan de gör ju ja med... Men vafan då blir de till att stå där framme i skinnställ och ta emot slutbetyget av läraren Skaka hand och sen tacka för sig och hoppa på bågen och dra mot Hög makrill i djupaste småland
Har oxå undrat det sen dess att det startadeTherudeboy skrev:Jag skrattar alltid för mycket när jag hör 99% mc. Undra vad den sista procenten är?
Viffer skrev:Så ska det låta
Finns ju inget bättre sätt att avsluta skolan på
Har oxå undrat det sen dess att det startade
Har du hört att dom är tre stycken i klubben nu- President, vice President och en medlem
Vi är ett gäng som brukar åka ihop å några av oss funderar på att skaffa os en lokal ev i min källare ett namn får man komma på senare. Det viktigaste är ju att man kan hålla ihop å träffas regelbundetTherudeboy skrev:Haha sicket gäng. Men det är väl ingen som vågar vara med när Hasse "mördare" är president Nä det skall startas en riktig mc-klubb för enbart sporthojar och motarder här snart, vi sitter bara och filar på namnet fortfarande.
Therudeboy skrev:11-13 juni
Henkka skrev:Äsch, jobbar veckan före och efter. Har inte lust att köra 30-40 mil en fredagskväll och sen hem igen på söndagen! Kanske nästa år.
Therudeboy skrev:Du kommer missa något det lovar jag. Alla ni som inte dricker öl borde ta med er vad ni nu gillar att dricka, för när jag var där sist serverade dom bara öl.
Henkka skrev:Serveras bara öl, jasså! De finns ju här hemma med, utan lång resa!
Therudeboy skrev:Det där var ju menat till dem som inte dricker öl (dvs jag t.ex) Du får väl se nästa år vad du missat då.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |