Therudeboy
Guest
Grädde skrev:Men va gör du där nere då hehe? Du kanske sitter och :corn på alla andra som![]()
![]()
?
![]()
Klart jag dricker alkohol men inte just öl

Grädde skrev:Men va gör du där nere då hehe? Du kanske sitter och :corn på alla andra som![]()
![]()
?
![]()
PollySmurf skrev:Tycker alla borde försöka komma dit i år, för i år är det extra viktigt!
Det är nämligen så att det BLIR INGA FLER HIJTJAPPARALL!!!!!![]()
Polisen påstår att det är för mycket oroligheter där (vliket det inte är) så nu har dom bestämmt sig för att skicka in 300 snutar på området och ta ut emn avgift på 2 miljoner för att övervaka stället...Det har inte arrangörerna råd med och detta blir därför sista året. Gammla räkningen från polisen låg på ca. 20-30 tusen har jag för mig, så de e _RÄTT_ så stor skillnad
PollySmurf skrev:Tycker alla borde försöka komma dit i år, för i år är det extra viktigt!
Det är nämligen så att det BLIR INGA FLER HIJTJAPPARALL!!!!!![]()
Polisen påstår att det är för mycket oroligheter där (vliket det inte är) så nu har dom bestämmt sig för att skicka in 300 snutar på området och ta ut emn avgift på 2 miljoner för att övervaka stället...Det har inte arrangörerna råd med och detta blir därför sista året. Gammla räkningen från polisen låg på ca. 20-30 tusen har jag för mig, så de e _RÄTT_ så stor skillnad
Solid snake skrev:Öhh? okej, men det låter som dom tvingar på poliserna, varför ska dom betala avgift för att 300 snutar kommer dit? dom har ju inte ens bett om att dom ska komma dit ju.
Solid snake skrev:Öhh? okej, men det låter som dom tvingar på poliserna, varför ska dom betala avgift för att 300 snutar kommer dit? dom har ju inte ens bett om att dom ska komma dit ju.
Therudeboy skrev:Aldrig funderat på att man behöver tillstånd för att arrangera något sådant? Det är polisen som säger hur mycket bevakning det behövs.
zz-sm skrev:Jag bor bara 2 km från High chaparral![]()
![]()
(om det är något att vara glad för)
Solid snake skrev:Klart det är nått att vara glad för, då kommer alla från 125 delen på forumet o sover hos dig!![]()
![]()
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |