Men på dagen då? Det är ju ljust på filmen?
Hahaha.
Jag tror att det var "efter 22 år" han menade och inte "efter kl 22".
Men roligt var det. Efter 22 altså.
Men på dagen då? Det är ju ljust på filmen?
Vad är det nu för en språkligt spetsfundighet du syftar på?
Mitt inre mörker, eller sthlms teknikhistoriska kulturskymning?
Edit: Nu såg jag 22 år ska det va!
Inte många som känner till det, men sms:a nummerplåt till 71456 så får du tillbaks namn, adress, modell på fordon etc. Funkar fint!
Inte många som känner till det, men sms:a nummerplåt till 71456 så får du tillbaks namn, adress, modell på fordon etc. Funkar fint!
Sen jag monterade xenonljus fram, håller alla bilar till höger när jag kommer ikapp.. Om de är nojjiga eller att de faktiskt upptäcker mig mycket lättare vet jag dock inte, men jag tippar på det sistnämnda. På hoj kan man vara vädigt svår att upptäcka i backspegeln. (Kör även bil ibland, när jag måste)...
Att köra om flera bilar på rad är väldigt farligt. Det finns en stor risk att någon av bilarna bestämmer sig för att kasta sig ut till vänster utan att titta i backspegeln först.
Är lite extra sur idag när jag kom ut till bilen igår och nåt fucko dragit en nyckel längs med hela sidan...die die...
de är farligt att gå över gatan, flyga till Kreta å dricka Rebull och Vodka också.
Den tekniken skulle jag vilja lära mig! Man sitter ju så det är svårt att få upp foten i backspegelhöjd. Jag tänker i motorvägsfart. Man vill ju inte gärna bryta foten på sig själv heller mitt i allt elände.
Igår var det nämligen en jävla idiot som förtjänande att få sin spegel bortsparkad. Kom på motorväg och skulle passera när han som det kändes med flit hastigt väjde ut i vänsterfil så jag fick gå ut i gruset på vägrenen till vänster
Hoppas ingen av er råkat ut för det här än.
Den tekniken skulle jag vilja lära mig! Man sitter ju så det är svårt att få upp foten i backspegelhöjd. Jag tänker i motorvägsfart. Man vill ju inte gärna bryta foten på sig själv heller mitt i allt elände.
Igår var det nämligen en jävla idiot som förtjänande att få sin spegel bortsparkad. Kom på motorväg och skulle passera när han som det kändes med flit hastigt väjde ut i vänsterfil så jag fick gå ut i gruset på vägrenen till vänster
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|