dn-L
Office Linebacker
Det har du så rätt i, uppmärksamt. =)Bilen väjer för nått fordon,kolla på skuggan i vägen framför han...Säkerligen så vart hon/han överraskad och han inte kolla i spegeln.
Det har du så rätt i, uppmärksamt. =)Bilen väjer för nått fordon,kolla på skuggan i vägen framför han...Säkerligen så vart hon/han överraskad och han inte kolla i spegeln.
Bilen väjer för nått fordon,kolla på skuggan i vägen framför han...Säkerligen så vart hon/han överraskad och han inte kolla i spegeln.
Nej, bilen påbörjar en omkörning. Och om han på hojen varit lite uppmärksam så skulle han ha sett att bilen redan några sekunder tidigare är på väg ut i vänsterfilen men håller tillbaka till högerfilen.
Bilisten gör ju givetvis fel, men vad hjälper det att veta när man ligger i diket?
Måste vara lyckligt lottad då jag alltid blivit bra bemött av bilister under de 8 åren jag kört hoj. Ofta slänger de sig närapå överdrivet till höger. Man vill ju helst inte ha en hoj bakom sig som bilist..om man är hänsynsfull av sig.
Hur kan bilister bete sig så här? Det finns ju inget skötsammare än motorcyklister.
Man får ju inte fram bostadsadressen genom bilregistret annars vore det ju ett alt!Men effektivast, tagit regnummer och åkt hem till han..
Moppedister är de värsta jag vet, dom ska hålla sig till höger på vägbanan och inte vingla runt överallt!då man körde moppe. en kille i en helt ny merca som tyckte det verkade smart att köra om mig på insidan i en rondell
Den tekniken skulle jag vilja lära mig! Man sitter ju så det är svårt att få upp foten i backspegelhöjd. Jag tänker i motorvägsfart. Man vill ju inte gärna bryta foten på sig själv heller mitt i allt elände.man fotar bort hans backspegel...
då kanske han inte gör om det iaf
Man får ju inte fram bostadsadressen genom bilregistret annars vore det ju ett alt!
Moppedister är de värsta jag vet, dom ska hålla sig till höger på vägbanan och inte vingla runt överallt!
Jag åkte idag från Västervik till Örebro på min TZR
Man får ju inte fram bostadsadressen genom bilregistret annars vore det ju ett alt!
Moppedister är de värsta jag vet, dom ska hålla sig till höger på vägbanan och inte vingla runt överallt!
automatkörnare är det nånting man kan knäppa rutan med på sånna jävlar
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |