Bilbo blir film!

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Hörde precis på radio att Peter Jackson och resten av teamet bakom LOTR-trilogin kommer att filmatisera Bilbo, den första boken i serien. Först ska dock King Kong göras färdig, vilket är planerat till 2005. :gnissla
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Vad pratar du om?! Hulken var ett mästerverk! FANTASTISKT.... OTROLIGT......dåligt
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Hörni! Lite reaktioner på Bilbo-filmatiseringen tack, inte en massa sämsta-filmen-någonsin-tjafs. :ajjabajja
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Jag tycker att SOR-filmerna suger majestätisk elefantdiscoballe så Bilbo lär nog ligga på samma nivå.

edit: SOR=LOTR för den som inte fattade det....
 
Last edited:

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
McB skrev:
Hörni! Lite reaktioner på Bilbo-filmatiseringen tack, inte en massa sämsta-filmen-någonsin-tjafs. :ajjabajja



Den kommer bli bäst, det är en omöjlighet att den blir sämre än LOTR-filmerna :mattias
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
Passar på att inflika ett par pungsparkar på bröderna Wachowski för att de drog ner en så pass bra rulle som Matrix i skam vanära med att göra två riktiga dyngrullar till uppföljare. Tvi vale! :skitdator

Lite OT i en OT-tråd men jag var tvungen att lätta på trycket, känns bättre nu tack...
Någon som vill hångla?
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
McB skrev:
Utveckla. Förklara varför. :7peta


1: Du är inte med i filmerna.
2: Filmerna handlar inte en enda gång om nånting som är MC-relaterat
3: Första filmen i sammandrag: "Trallallallallaaaaa, vi vandrar genom skogen, Trallallalllalllaaaaaa, vi vandrar genom skogen, trallallallallaaaaaa, nu slåss vi mot folk som knappt kan gå upprätt, trallallallalla nu går vi genom skogen". Andra filmen i sammandrag: "Hej hej, jag är ett jävligt stort gammalt träd som springer omkring och är barsk. Hej hej, jag är trollkarl som kommer precis i tid (istället för innan då det som mest behövdes). Hej hej, jag är en kung som blivit förtrollad. Stackars mig".
4: Ingen omotiverad nakenscen. Inte en enda! Till och med Amerikanska Collage-filmer har det!
5: Bilbo är i samma genre......

Varför tror du att Bilbo blir så bra?
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
king kong och dildo? skulle kanske vara nått?? en stor apa med en OverSizedildo.
 

MikkE

Guest
Freppa skrev:
1: Du är inte med i filmerna.
2: Filmerna handlar inte en enda gång om nånting som är MC-relaterat
3: Första filmen i sammandrag: "Trallallallallaaaaa, vi vandrar genom skogen, Trallallalllalllaaaaaa, vi vandrar genom skogen, trallallallallaaaaaa, nu slåss vi mot folk som knappt kan gå upprätt, trallallallalla nu går vi genom skogen". Andra filmen i sammandrag: "Hej hej, jag är ett jävligt stort gammalt träd som springer omkring och är barsk. Hej hej, jag är trollkarl som kommer precis i tid (istället för innan då det som mest behövdes). Hej hej, jag är en kung som blivit förtrollad. Stackars mig".
4: Ingen omotiverad nakenscen. Inte en enda! Till och med Amerikanska Collage-filmer har det!
5: Bilbo är i samma genre......

Varför tror du att Bilbo blir så bra?
och sen så e ju inte Sagan Om Ringen en sån film som ska ha massa nakna storbystade kvinnor springande och jucka(?) runt. De e äventyr på topp tycker jag!!
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Freppa skrev:
1: Du är inte med i filmerna.
2: Filmerna handlar inte en enda gång om nånting som är MC-relaterat
3: Första filmen i sammandrag: "Trallallallallaaaaa, vi vandrar genom skogen, Trallallalllalllaaaaaa, vi vandrar genom skogen, trallallallallaaaaaa, nu slåss vi mot folk som knappt kan gå upprätt, trallallallalla nu går vi genom skogen". Andra filmen i sammandrag: "Hej hej, jag är ett jävligt stort gammalt träd som springer omkring och är barsk. Hej hej, jag är trollkarl som kommer precis i tid (istället för innan då det som mest behövdes). Hej hej, jag är en kung som blivit förtrollad. Stackars mig".
4: Ingen omotiverad nakenscen. Inte en enda! Till och med Amerikanska Collage-filmer har det!
5: Bilbo är i samma genre......

Varför tror du att Bilbo blir så bra?


Du har precis diskvalificerat dig från allt framtida droganvändande :huvet :kocko
Skickar över ett par :tuttar och teenage mutant ninja turtles till dig så du också kan bli nöjd ;)
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
MikkE skrev:
och sen så e ju inte Sagan Om Ringen en sån film som ska ha massa nakna storbystade kvinnor springande och jucka(?) runt.
Alla filmer ska ha en massa nakna storbystade kvinnor springandes och juckandes runt. Det är konstnärligt.
 

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Freppa skrev:
1: Du är inte med i filmerna.
2: Filmerna handlar inte en enda gång om nånting som är MC-relaterat
3: Första filmen i sammandrag: "Trallallallallaaaaa, vi vandrar genom skogen, Trallallalllalllaaaaaa, vi vandrar genom skogen, trallallallallaaaaaa, nu slåss vi mot folk som knappt kan gå upprätt, trallallallalla nu går vi genom skogen". Andra filmen i sammandrag: "Hej hej, jag är ett jävligt stort gammalt träd som springer omkring och är barsk. Hej hej, jag är trollkarl som kommer precis i tid (istället för innan då det som mest behövdes). Hej hej, jag är en kung som blivit förtrollad. Stackars mig".
4: Ingen omotiverad nakenscen. Inte en enda! Till och med Amerikanska Collage-filmer har det!
5: Bilbo är i samma genre......

Varför tror du att Bilbo blir så bra?


Låter ju som böckerna, så varför skulle inte filmerna vara kassa??

Tom Bombadil var ju det enda riktigt coola i böckerna, helt sjukt cool snubbe... :tungan


Fast, i och för sig gillar jag filmerna, det är bara böckerna jag tycekr är dryga.
Jag skiter i att de missar hälften jag för väntar ju inte mig att de ska får med allt i böckerna... :brinnerup

Det är ju bara att jämföra med de bästa filmerna någonsin - Star Wars 4-6. Böckerna till dessa filmer är pinsamt tunna...
 

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
oFFkeFF skrev:
Du har precis diskvalificerat dig från allt framtida droganvändande :huvet :kocko
Skickar över ett par :tuttar och teenage mutant ninja turtles till dig så du också kan bli nöjd ;)


Skicka till mig oxå, jag orginal albumet :hoppa :rofl
 

Trallan

Va, jag?
Gick med
14 Oct 2003
Ort
hemma
Hoj
trodde jag hade en ninja
Freppa skrev:
1: Du är inte med i filmerna.
2: Filmerna handlar inte en enda gång om nånting som är MC-relaterat
3: Första filmen i sammandrag: "Trallallallallaaaaa, vi vandrar genom skogen, Trallallalllalllaaaaaa, vi vandrar genom skogen, trallallallallaaaaaa, nu slåss vi mot folk som knappt kan gå upprätt, trallallallalla nu går vi genom skogen". Andra filmen i sammandrag: "Hej hej, jag är ett jävligt stort gammalt träd som springer omkring och är barsk. Hej hej, jag är trollkarl som kommer precis i tid (istället för innan då det som mest behövdes). Hej hej, jag är en kung som blivit förtrollad. Stackars mig".
4: Ingen omotiverad nakenscen. Inte en enda! Till och med Amerikanska Collage-filmer har det!
5: Bilbo är i samma genre......

Varför tror du att Bilbo blir så bra?

Tur att alla tycker olika. Vissa gillar dom andra inte du e uppenbarligen en av dom som inte gillar filmerna, men du verkar inte förstått genre:n på dessa filmer då det inte involverar nakna brudar o mc:s vilket jag tyckte va ganska roligt när du skrev. Själv tycker jag att LOTR är gudomligt sköna att se så bilbo lär nog inte bli nån besvikelse för mig!
Tack för ordet!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top