Bilder från "Lygnernring"

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
BMW R Nine T Racer
Har någon lust att pm.a mig om det blir någon tur runt Lygnern i helgen?

Har bara kört där en gång och är osäker på vägen. Vill gärna köra där igen!

illebror här på SH och jag går båda på semester denna veckan och det kommer säkert bli nån tur ditåt närmaste tiden, vi har även snackat om ev lördag eller söndag denna helgen så vi kan hojta till :)
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Dagens skörd:tummenupp


PICT7540.jpg


PICT7541.jpg


PICT7545.jpg


PICT7546.jpg


PICT7547.jpg


PICT7548.jpg



Blev lite sol och bad på privat strand(vid MR.duDes sommarstuga) efter fotandet. Det behövdes!:)
PICT7558.jpg
 
Last edited:

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Haha, fick ni bara en av oss i stora gänget...
Vi kom väl rätt tätt dock, tyvärr med en olycka precis innan er.
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Haha, fick ni bara en av oss i stora gänget...
Vi kom väl rätt tätt dock, tyvärr med en olycka precis innan er.

Jag skjuter ett kort i taget och min kamera är inte så snabb, MR.duDe kör sekvenstagningar:)fusk) så han fick nog några bilder på er var:tummenupp

Så det var en olycka!? Vi åkte förbi med alla stod upp och alla hojar såg hela ut så vi åkte bara förbi. Körde dom med er? Såg ut som en Fazer som stod lite vid sidan om.:näsblod Dom två kurvorna är livsfarliga, man får nästan bromsa ner till 40-50 för att hålla sig på hjulen.

Som jag skrev i körtråden, badade ni något? Och i så fall när, var?
 

Anjoner

Medlem
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Kungsbacka
Hoj
BMW S1000RR
Jag skjuter ett kort i taget och min kamera är inte så snabb, MR.duDe kör sekvenstagningar:)fusk) så han fick nog några bilder på er var:tummenupp

Så det var en olycka!? Vi åkte förbi med alla stod upp och alla hojar såg hela ut så vi åkte bara förbi. Körde dom med er? Såg ut som en Fazer som stod lite vid sidan om.:näsblod Dom två kurvorna är livsfarliga, man får nästan bromsa ner till 40-50 för att hålla sig på hjulen.

Som jag skrev i körtråden, badade ni något? Och i så fall när, var?


Jag körde ju både ensam å i grupp ändå imget kort.. nu blir man ju besviken :D
 

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Ort
Sverige
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Jag skjuter ett kort i taget och min kamera är inte så snabb, MR.duDe kör sekvenstagningar:)fusk) så han fick nog några bilder på er var:tummenupp

Så det var en olycka!? Vi åkte förbi med alla stod upp och alla hojar såg hela ut så vi åkte bara förbi. Körde dom med er? Såg ut som en Fazer som stod lite vid sidan om.:näsblod Dom två kurvorna är livsfarliga, man får nästan bromsa ner till 40-50 för att hålla sig på hjulen.

Som jag skrev i körtråden, badade ni något? Och i så fall när, var?

Sedär ja, hamnade man på bild. Klart mycket trevligare än fartkamerorna, de korten får man ju aldrig se :D

Jo, en i vår grupp slant av i den kurvan. Blev inte så mycket synliga skador på varken hoj eller förare. Men det brukar kosta och kännas mer än det ser ut... Ett stukat nyckelben och ömmande revben blev väl notan denna gång?

Vi satt och väntade på bärgaren ett par timmar i skuggan. Bilisterna som körde förbi fick både se skinnklädda arslen och karatekid moves under tiden :arsele

Vi badade, vet inte var dock.... sandstrand var det iaf :tummenupp Lufttorkade på 2min tror jag... :D
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Lufttorkade på 2min tror jag... :D
Så fort gick det inte när jag trillade i plurret i Lyngnern:mad:

Sedan är det ju tråkiga att det just är dessa personer som står och fotar, för då kommer man själv aldrig att fastna på bild, utan ist när man hade närmat sig dom så hade deom kastat sten o pinnar på mig för att jag skulle stanna:gnissla

Ingen mer som har planer på att gömma sig med en kamera utmed vägarna:va
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Så fort gick det inte när jag trillade i plurret i Lyngnern:mad:

Sedan är det ju tråkiga att det just är dessa personer som står och fotar, för då kommer man själv aldrig att fastna på bild, utan ist när man hade närmat sig dom så hade deom kastat sten o pinnar på mig för att jag skulle stanna:gnissla

Ingen mer som har planer på att gömma sig med en kamera utmed vägarna:va

Haha, det skulle vi nog göra faktiskt. Mikaelzii har fotat lite tydligen:tummenupp
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Vi satt och väntade på bärgaren ett par timmar i skuggan. Bilisterna som körde förbi fick både se skinnklädda arslen och karatekid moves under tiden :arsele

Vi badade, vet inte var dock.... sandstrand var det iaf :tummenupp Lufttorkade på 2min tror jag... :D

Ok, synd att ni inte hade mitt nummer, vi stod där i solen mellan 11:00 och 12:30 och väntade på er, sen när ni körde förbi så åkte vi till stranden i Sätila och väntade på er där mellan 13:00 och 14:30, när ni inte dök upp så sket vi i det och åkte till MR.duDes sommarstuga och badade ensamma.

Jag körde ju både ensam å i grupp ändå imget kort.. nu blir man ju besviken :D

Sedär! MR.duDe fick några bilder på dig:tummenupp :yoparty
 
Last edited:

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ingen
Blir det någon körning på ringen imon lördag? Funderar på att dra ut och fota lite, så hade gärna velat veta om det kommer ett gäng sporthojare, och när i så fall :tummenupp
 
Nyheter
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top