Aaron skrev:2206163Inte säkert att det är 5 fingrar på varje hand.
Har inte släktträdet delat sig på ett tag så kan det vara fler..
Insinuerar du att jag spelar banjo?
Aaron skrev:2206163Inte säkert att det är 5 fingrar på varje hand.
Har inte släktträdet delat sig på ett tag så kan det vara fler..
Tjoffe skrev:2206220Insinuerar du att jag spelar banjo?
valmers skrev:2206096De borde vara totalförbjudna på bana. Utanför McDonalds fyller de möjligen en funktion.
Jag kör med dem tills de är slut och håller de bättre än vanliga så blir det likadana igenvalmers skrev:2206023Som sagt var, gör dig av med skiten. Att "det blir ju så läckert på bild" är ingenting man uppskattar när man ligger bakom någon flarne som sprutar gnistor bara för att vara frän. Vad som kan hända när järnskrotbitarna släpper ur pucken kan nog alla med endast en gnutta fantasi tänka sig.
Du kan väl inte på allvar påstå att du har dem för att de håller bättre? Jag fick svetsloppor på halsen och det brände till bra. Suger fett och borde vara bannlyst.sandstream skrev:2206371Jag kör med dem tills de är slut och håller de bättre än vanliga så blir det likadana igen
Låg bakom folk med titanpuckar på Gotland och det störde inte mig iaf.
Nej, jag skrev att jag skulle prova om de höll bättre.Neutral skrev:2206394Du kan väl inte på allvar påstå att du har dem för att de håller bättre? Jag fick svetsloppor på halsen och det brände till bra. Suger fett och borde vara bannlyst.
mmm okajsandstream skrev:2206409Nej, jag skrev att jag skulle prova om de höll bättre.
De är ju nära just efter man blivit omkörd vare sig man vill eller inte.sandstream skrev:2206409Gå inte så nära när de stora pojkarna svetsar
TinaTjejen skrev:2206063Huvudsaken är väl att du själv gillar hojen. Inte vad alla andra tycker
mankan skrev:...
Dock så kom jag fram till att en RF 900 inte är gjord för banåkning och inte tycker om att pressas hårt i kurvor.
...
Tycker också det är rätt störande att ligga bakom en person med dessa. och som jag sagt tidigare kan det knappast vara optimalt för beläggningen.sandstream skrev:2206409Nej, jag skrev att jag skulle prova om de höll bättre.
Gå inte så nära när de stora pojkarna svetsar
mankan skrev:2206436Helt korrekt, och det är så jag resonerar med
Dock så kom jag fram till att en RF 900 inte är gjord för banåkning och inte tycker om att pressas hårt i kurvor.
Hojen "bänglade" sig när jag försökte ta kurvorna i lite högre hastighet (kändes som om bakhjulet ville sticka iväg i tangentens riktning hela tiden), och det fick ju ingen negativ inverkan alls på körningen
Jag lyckades iaf. skrapa fotpinnarna på bägge sidor så lite racing blev det ändå, men jag kommer nog inte att köra mer på bana med den.
Tycker i alla fall att den är kanon att köra på gata med och den tar mig snabbt och smidigt dit jag vill, även i rusningstrafik
Men MEJ!sandstream skrev:2206371
Låg bakom folk med titanpuckar på Gotland och det störde inte mig iaf.
t-rex skrev:2206452Se det som så att det är mer utmaning att snurra runt med ett gammalt bojsänkte till hoj. Det behövs alltid fler medlemmar i 'våga vägra effekt'-klubben.
Jag gjorde mitt bästa förra året men blev nästan vettskrämd när du gasade iväg med urtidsmonstret. Skit va fort!t-rex skrev:2206452Se det som så att det är mer utmaning att snurra runt med ett gammalt bojsänkte till hoj. Det behövs alltid fler medlemmar i 'våga vägra effekt'-klubben.
isse skrev:2206457Tycker också det är rätt störande att ligga bakom en person med dessa. och som jag sagt tidigare kan det knappast vara optimalt för beläggningen.
Kanon, två bra skäl till att behålla demTinaTjejen skrev:Men MEJ!
Ska kolla dem när jag sprutat klartt-rex skrev:Vad gäller puckar så har jag Halvarson orginal nu, 200 kr på Johans MC i Göteborg. Riktigt hårda med bra känsla(=nästan inte alls) och, som det verkar, närmast skrämmande livslängd. Rekomenderas!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|