BILDER: Gotland Ring 2006-05-26 -- 28

Steinmeister

Har ingen hoj för hoj e gääj!
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
R6-06 till salu edition
Inte med denna gången heller :( Men skyller på att jag är snabbare än slutartiden som vanligt :rolleyes:

Dr.Bike

Guest
HanneZ skrev:
2203679 Schyssta bilder!

Hur gick det med ducatisten?

Ducatisten (Vågen) lever och har hälsan. Efter alla former av röntgen och tryck och kläm på Visby lassat så var det mesta helt visade det sig. mao inget som inte var trasigt eller tokigt på pöjken innan hade förändrat sig ;)
Ett blått höger knä (insidan) + stel och öm var efter den feteresan var nog ett billigt pris för min vän.

@Sandstream: EN bild på 66:an, men det är ju inte jag som kör på just DEN bilden! *morr* :D Hoppas tipset om fotokäppen gjort dina bilder bättre! :tummenupp

Last edited:

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
mankan skrev:
2204198 Det är just det jag är rädd för. Inte så mycket pjååår racing i den hojen :(
Inte så mkt alls i den. Det är ju en Rf. :näsblod

Actionpics bilder har väl inte kommit upp än, de brukar ju däremot lyckas hyffsat med det vi amatörer är lite sämre på, få med de flesta deltagarna på foto :)

steka

Dansar helst i sin egen takt
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Bianchi 928 Carbon
Fantastiskt fina bilder och till och med jag fastnade för ovanlighetens skull :tummenupp
Thnx :banana

Dino

...
Gick med
25 Jun 2003
Hoj
Orange
Riktigt bra bilder, Maria är numera nästintill fullutbildad depåflicka! :tummenupp

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
sandstream skrev:
2203667 Nu har jag fått tummen ur och sammanställt bilderna jag och Maria tog på Gotland i helgen.

Nedan följer några aptitretare och resten hittar ni här: Gotland Ring 2006

Bilderna är fria att använda för privat bruk.
Vill ni ha dem till något annat så PM:a mig först.
Fina bilder, men gör dig av med de där otygen till knäpuckar (och tröja över skinnstället har vi ju redan diskuterat). Det var en tomte på kvällsträningen på Gelleråsen i onsdags som åkte runt med sådant där järnskrotskit. Borde inte få säljas.

sandstream

Guest
Dino skrev:
2204742 Riktigt bra bilder, Maria är numera nästintill fullutbildad depåflicka! :tummenupp
Du missade när hon i söndags morse lovade att följa med på alla bankörningar som fanns om hon fick Estrellas Grillchips till frukost :hihi
Jag har ett helt gäng med bilder på dig, bränner ut dem på en CD.
valmers skrev:
2204877 Fina bilder, men gör dig av med de där otygen till knäpuckar (och tröja över skinnstället har vi ju redan diskuterat). Det var en tomte på kvällsträningen på Gelleråsen i onsdags som åkte runt med sådant där järnskrotskit. Borde inte få säljas.
Äh, du är bara avis för att du är för stel för att få ner knät i backen :7peta :lol
Helt allvarligt så tänkte jag testa om titanpuckarna håller bättre än de modeller jag har haft innan och de blir ju så läckert på bild :tungan

Angående tröjan så har jag aldrig det nuförtiden men gjorde lite gratisreklam och polarnas företag/team (förbannat liten logga bara).

Kom förbi Gelleråsen på fredag så ska du få se mig slipa puckar i egen hög person :)

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
Första bilden kände jag mig så jävla ball på!

Bild nummer två inte lika ball men v-tecknet va med iaf.

Ett varv mellan bildern. :D

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    125.8 KB · Visningar: 112
  • 2.jpg
    2.jpg
    112.8 KB · Visningar: 88

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Tjoffe skrev:
2205786 Första bilden kände jag mig så jävla ball på!

Bild nummer två inte lika ball men v-tecknet va med iaf.

Ett varv mellan bildern. :D

Sitt inte å räkna fingrar när du åker bana...du har 5st på varje hand. Även den vänstra.
LÅÅVAR !

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
Triggerhappy skrev:
2205859 Sitt inte å räkna fingrar när du åker bana...du har 5st på varje hand. Även den vänstra.
LÅÅVAR !

Tack och lov var det inte pga räknandet av fingrar jag gick i backen.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
sandstream skrev:
Äh, du är bara avis för att du är för stel för att få ner knät i backen :7peta :lol
Helt allvarligt så tänkte jag testa om titanpuckarna håller bättre än de modeller jag har haft innan och de blir ju så läckert på bild :tungan

Angående tröjan så har jag aldrig det nuförtiden men gjorde lite gratisreklam och polarnas företag/team (förbannat liten logga bara).

Kom förbi Gelleråsen på fredag så ska du få se mig slipa puckar i egen hög person :)
Som sagt var, gör dig av med skiten. Att "det blir ju så läckert på bild" är ingenting man uppskattar när man ligger bakom någon flarne som sprutar gnistor bara för att vara frän. Vad som kan hända när järnskrotbitarna släpper ur pucken kan nog alla med endast en gnutta fantasi tänka sig.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
valmers skrev:
2206023 Som sagt var, gör dig av med skiten. Att "det blir ju så läckert på bild" är ingenting man uppskattar när man ligger bakom någon flarne som sprutar gnistor bara för att vara frän. Vad som kan hända när järnskrotbitarna släpper ur pucken kan nog alla med endast en gnutta fantasi tänka sig.

I tävlingssammanhang är dom väl förbjudna? (Tänkte du som är insatt borde veta) :tungan

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Slappa skrev:
2206048 I tävlingssammanhang är dom väl förbjudna? (Tänkte du som är insatt borde veta) :tungan
De borde vara totalförbjudna på bana. Utanför McDonalds fyller de möjligen en funktion.

Aaron

Exilkuban
Gick med
9 May 2003
Hoj
2008 Aprilia RSV1000R
Triggerhappy skrev:
2205859 Sitt inte å räkna fingrar när du åker bana...du har 5st på varje hand. Även den vänstra.
LÅÅVAR !

Inte säkert att det är 5 fingrar på varje hand.
Har inte släktträdet delat sig på ett tag så kan det vara fler..

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati