Steinmeister
Har ingen hoj för hoj e gääj!
Inte med denna gången heller Men skyller på att jag är snabbare än slutartiden som vanligt
Om det ändå vore så enkeltSteinmeister skrev:2204164Inte med denna gången heller Men skyller på att jag är snabbare än slutartiden som vanligt
TinaTjejen skrev:2203946Du sitter på en RF så ta det inte personligt
sandstream skrev:2204181Om det ändå vore så enkelt
HanneZ skrev:2203679Schyssta bilder!
Hur gick det med ducatisten?
Inte så mkt alls i den. Det är ju en Rf.mankan skrev:2204198Det är just det jag är rädd för. Inte så mycket pjååår racing i den hojen
TinaTjejen skrev:2204429Inte så mkt alls i den. Det är ju en Rf.
Fina bilder, men gör dig av med de där otygen till knäpuckar (och tröja över skinnstället har vi ju redan diskuterat). Det var en tomte på kvällsträningen på Gelleråsen i onsdags som åkte runt med sådant där järnskrotskit. Borde inte få säljas.sandstream skrev:2203667Nu har jag fått tummen ur och sammanställt bilderna jag och Maria tog på Gotland i helgen.
Nedan följer några aptitretare och resten hittar ni här: Gotland Ring 2006
Bilderna är fria att använda för privat bruk.
Vill ni ha dem till något annat så PM:a mig först.
Du missade när hon i söndags morse lovade att följa med på alla bankörningar som fanns om hon fick Estrellas Grillchips till frukostDino skrev:2204742Riktigt bra bilder, Maria är numera nästintill fullutbildad depåflicka!
Äh, du är bara avis för att du är för stel för att få ner knät i backenvalmers skrev:2204877Fina bilder, men gör dig av med de där otygen till knäpuckar (och tröja över skinnstället har vi ju redan diskuterat). Det var en tomte på kvällsträningen på Gelleråsen i onsdags som åkte runt med sådant där järnskrotskit. Borde inte få säljas.
Tjoffe skrev:2205786Första bilden kände jag mig så jävla ball på!
Bild nummer två inte lika ball men v-tecknet va med iaf.
Ett varv mellan bildern.
Triggerhappy skrev:2205859Sitt inte å räkna fingrar när du åker bana...du har 5st på varje hand. Även den vänstra.
LÅÅVAR !
Som sagt var, gör dig av med skiten. Att "det blir ju så läckert på bild" är ingenting man uppskattar när man ligger bakom någon flarne som sprutar gnistor bara för att vara frän. Vad som kan hända när järnskrotbitarna släpper ur pucken kan nog alla med endast en gnutta fantasi tänka sig.sandstream skrev:Äh, du är bara avis för att du är för stel för att få ner knät i backen
Helt allvarligt så tänkte jag testa om titanpuckarna håller bättre än de modeller jag har haft innan och de blir ju så läckert på bild
Angående tröjan så har jag aldrig det nuförtiden men gjorde lite gratisreklam och polarnas företag/team (förbannat liten logga bara).
Kom förbi Gelleråsen på fredag så ska du få se mig slipa puckar i egen hög person
valmers skrev:2206023Som sagt var, gör dig av med skiten. Att "det blir ju så läckert på bild" är ingenting man uppskattar när man ligger bakom någon flarne som sprutar gnistor bara för att vara frän. Vad som kan hända när järnskrotbitarna släpper ur pucken kan nog alla med endast en gnutta fantasi tänka sig.
Huvudsaken är väl att du själv gillar hojen. Inte vad alla andra tyckermankan skrev:2204738Stick in kniven i såret och vrid om bara! Tänk inte på mig!
De borde vara totalförbjudna på bana. Utanför McDonalds fyller de möjligen en funktion.Slappa skrev:2206048I tävlingssammanhang är dom väl förbjudna? (Tänkte du som är insatt borde veta)
Triggerhappy skrev:2205859Sitt inte å räkna fingrar när du åker bana...du har 5st på varje hand. Även den vänstra.
LÅÅVAR !
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |