Bilder på era husdjur

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Synd att folk alltid har fördomar. Här går folk över på andra sidan gatan eller tar upp sina små hundar när jag kommer med världens snällaste rottweiler. *suck*
Själv får jag bromsa mig själv för jag vill hälsa på varenda hund jag möter. Fan,om man bara hade tid och ytrymme så skulle en Bullterrier alt Tax funka.:yoparty

invain

mer meka än köra
Gick med
24 Sep 2007
Hoj
cbr 900-93
Själv får jag bromsa mig själv för jag vill hälsa på varenda hund jag möter. Fan,om man bara hade tid och ytrymme så skulle en Bullterrier alt Tax funka.:yoparty

Bullterrier är ett hett tips om man inte vill ha en lydig hund:).De gör precis som de vill(nästan)fast det är ju lite charmen med rasen,väldigt trevliga och lugna hundar.

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
Bullterrier är ett hett tips om man inte vill ha en lydig hund:).De gör precis som de vill(nästan)fast det är ju lite charmen med rasen,väldigt trevliga och lugna hundar.

Som en bullterrierägare en gång sa till mig: "vill du pröva på hur det är att ha en bullterier? Ta då ett koppel runt en betonggris & försök sen gå en promenad.." :D

invain

mer meka än köra
Gick med
24 Sep 2007
Hoj
cbr 900-93
Jo han är jättebrutal,har ett par grannar som är livrädda för honom trots att han är världens snällaste,snacka om förutfattade meningar.

:hihi:hihi Jag tror jag dööör! Så underbar! Tröttnar du/ni på charmtrollet så ge´n till mig! Det är då själva fasen att jag inte har tid att uppfostra en valp just nu. :gråta Får bli en så snart jag har tiden som krävs..

Synd att folk alltid har fördomar. Här går folk över på andra sidan gatan eller tar upp sina små hundar när jag kommer med världens snällaste rottweiler. *suck*[/QUOTE]

Ja det är jättesynd,förra året när vi var på ölands djurpark var chill med(det kortet när han sitter i vagnen är därifrån,han var trött stackarn:D),då blev vi erbjudna 15000 för honom på stående fot,men en sån går inte mäta i pengar ju så det blev ett blankt nej.Kan inte sälja en sån här:

Bifogat

• mössa.jpg
    mössa.jpg
    52.5 KB · Visningar: 80

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Min innekatt som ligger o gottar sig i min säng;
zzz.jpg

också fick stallkatten ungar... bilder tagna i maj.
2-5.jpg

1-5.jpg

1-6.jpg

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Synd att folk alltid har fördomar. Här går folk över på andra sidan gatan eller tar upp sina små hundar när jag kommer med världens snällaste rottweiler. *suck*

Så du menar att du vill att folk ska springa fram för att klappa din hund?
Hade aldrig velat ha en hund som vill hälsa på allt och alla, synnerligen inte om man vill arbeta med hunden.

För att inte gå OT så kommer en bild på Musse igen, växer så det knakar!

Bifogat

• mussemeck.JPG
    mussemeck.JPG
    61.4 KB · Visningar: 81

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
Hade aldrig velat ha en hund som vill hälsa på allt och alla, synnerligen inte om man vill arbeta med hunden.

Nej, det skrev jag inte. Jag menade bara att folk ofta förutsätter att han ska vara ouppfostra & "farlig" pga hans ras & storlek. Självklart får inte han hälsa på alla som vi möter & vice versa. Fast fick han bestämma skulle han leka med alla vi möter... :hoppa

MikkE

Guest

Men gud så jävla söt. Saknar tiden då mina var små pluttisar. Nu är de två goa monser som tycker om att ta plats =)

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Mcmiss: Ok då förstår jag hur du tänker. Men det är väl just upp till 6 månader alla vill hälsa, sen får man vara ifred =)

Men gud så jävla söt. Saknar tiden då mina var små pluttisar. Nu är de två goa monster som tycker om att ta plats =)

Han har en motor utan dess like! Är ju lite jobbigt med det som valp, men när han blir vuxen då jävlar.
Här kommer en 2 veckor gammal bild på lillen. Det är kul att se hur dem växer, helt osymmetriskt hehe

Bifogat

• muss.JPG
    muss.JPG
    142.2 KB · Visningar: 81

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Oljekyld: Jävlar i vägen, va bra bilder du gör!!!!!!:tummenupp
Helt otroliga!!!

En liten kavalkad av vår "son":
http://www.youtube.com/watch?v=Etv-LVPj3p4

http://www.youtube.com/watch?v=XhtiduukQNA

http://www.youtube.com/watch?v=JhfuGqB70Mc

http://www.youtube.com/watch?v=lS35AUkH7q8

http://www.youtube.com/watch?v=flKQVlz5Ncw

http://www.youtube.com/watch?v=hDDrXXo8qdU

Trodde jag hade häng på det här med att bädda in, men tydligen inte.
Bara att inse att jag är helt körd, finns ingen räddning. Säkert därför jag finner så stor glädje i våra "söner".

Last edited:

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Här kommer bilder på Eddie (lurviga) 3 år och Alfons 1år och 10 månader.
Eddie är en Schabradobbschnauzer och följer sin egen rasstandard och Alfons är av den vanligare rasen Schrottis :tummenupp

Bilderna är tagna i april en tidig morgon och de leker bra ihop tillsammans samt med de flesta hundar, brukar gå vid ängarna nere vid Nälstaskolan i Vällingby/Råcksta, kom gärna fram och hälsa.

Bifogat

• E_A_3.jpg
    E_A_3.jpg
    179.9 KB · Visningar: 67
  • E_A_2.jpg
    E_A_2.jpg
    128.2 KB · Visningar: 74
  • E_A_1.jpg
    E_A_1.jpg
    115.6 KB · Visningar: 63
  • E_2.jpg
    E_2.jpg
    143.4 KB · Visningar: 79
  • E_1.jpg
    E_1.jpg
    174.8 KB · Visningar: 59

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nån som vet om Labradoodle är vanliga i Sverige, eller om de finns här alls? Riktigt tuff ras, en av de finare jag har sett och kan tänka mig, korsning eller ej. Lär ju ha mindre defekter än flertalet andra hundraser som har visats här ändå :näsblod

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
En katt med mani på att bita på klorna, undrar om man kan använda stopp-&-väx på dem :gnissla
Sen har vi bråkstaken nummer ett, yngsta siamesen som utmanar ödet genom att försöka spöa upp 10-åriga Ragdollen som är dubbelt så stor. Efter att bilden togs så sprang han rakt över henne :ångvält
Btw så är nuvarande råttrekordet för stora katten totalt 9st råttor på en och samma eftermiddag, alla hemsläpade till mig :D Jag kan snart göra en päls...

Bifogat

• cassietår.jpg
    cassietår.jpg
    207.3 KB · Visningar: 62
  • milleokida.jpg
    milleokida.jpg
    180.3 KB · Visningar: 71
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping