Tja! Stämmer bra, det är jag som äger nofear butiken!!!IO skrev:2171237Men tjena, den där såg ju jag i No Fear butiken som är brevid. Cool!
Men nu är jag på jakt efter ngt mer landsvägsanpassat, fz6, z750, superduke eller ngt likn
Tja! Stämmer bra, det är jag som äger nofear butiken!!!IO skrev:2171237Men tjena, den där såg ju jag i No Fear butiken som är brevid. Cool!
Antar att din var en cross från början? För det ser inte klokt när den är så hög där bak...philsson skrev:2161065lite suddigt annars godkänt. Ser du något över styret föresten?
Här är mitt bidrag. Gott med popcorn....
En racehoj som husaberg + speglar= går inte ihop...Robertzon skrev:2161024tänkte att nu vill jag också va med har inte kört så länge ännu... går rätt så bra iaf
Har jag aldrig tänkt på då förutom att den är högre än husa FS 05 det vet jag i af. Ser väl rätt ok ut ändå gör det inte?Migael skrev:2174609Antar att din var en cross från början? För det ser inte klokt när den är så hög där bak...
philsson skrev:2174628Har jag aldrig tänkt på då förutom att den är högre än husa FS 05 det vet jag i af. Ser väl rätt ok ut ändå gör det inte?
Klart att det inte är HELT åt skogen men jag tycker ändå att det kunde sett bättre ut...fast de e ju en helt annan sak i de verkligheten.philsson skrev:2174628Har jag aldrig tänkt på då förutom att den är högre än husa FS 05 det vet jag i af. Ser väl rätt ok ut ändå gör det inte?
Ja det får jag väl säga att du är eller så är det jag som inte har öga för det. Kanske borde göra nåt åt det, hojen går ju lättare på bakhjulet om den är lägre bak. kanske den lyfter på 6an också.Migael skrev:2174652Klart att det inte är HELT åt skogen men jag tycker ändå att det kunde sett bättre ut...fast de e ju en helt annan sak i de verkligheten.
Antar att jag bara är överdrivet kärringpetig
Rolf S skrev:2189343Bilder på min "touringmotard"
Olof.B skrev:2193674Tycker bakdäcket ser "platt" ut. Svänger du aldrig med hojen?
Marron skrev:2215821113 mil och 20 timmar gammal
Skön hoj! Men va fansen e det där? Ser ut som nån slags "gummistrumpa" som går runt dämparna?Morten skrev:2210609.....Her min sykkel som motard.
det är ktm's neopren skydd.. går hela vägen ner o täcker innerbenet. blir inte skitit o skadas inte lika lätt.Migael skrev:2219415Skön hoj! Men va fansen e det där? Ser ut som nån slags "gummistrumpa" som går runt dämparna?
Se bild: http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/ktm_525_exc__052.JPG
Rasorblade skrev:2218666Och när skall du med på åkning då
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras