Jonte76
Sporthojsnörd
IO skrev:1858132Mitt nya åk
Varför sälja?
IO skrev:1858132Mitt nya åk
Jonte76 skrev:2223747Varför sälja?
Ortefon skrev:2220100Här är min budgetmotard. Dolores heter hon.
Har precis monterat fälgarna. Skärmen fick jag på köpet men ska bytas mot en likadan fast vit. Framlyktan ser oproportioneligt stor ut med det lilla framhjulet så den får nog bytas den med.
Panos skrev:2224691Grym ju
Ser nice ut
E jag också syyygen på motard
Fifan mannen......grymt snygg!!acura skrev:2225784Ja det blev kanske lite mycket bakifrån, men den aktern är inte lätt att slita sig i från.
acura skrev:2225784Ja det blev kanske lite mycket bakifrån, men den aktern är inte lätt att slita sig i från.
Jo något ska ju ordnas där fram, det är dom där konstiga stagen som göra att det ser så osmidigt ut. Sen är ju hela paketet bromsljus och liknande borta på bilderna och det måste åtgärdas med någon smidig diodbrygga.motardnisse skrev:2226173Den är så vacker men kanske mindre framskärm typ KTM supermoto,s kanske skulle passa?
motardnisse skrev:2226173Den är så vacker men kanske mindre framskärm typ KTM supermoto,s kanske skulle passa?
acura skrev:2225784Ja det blev kanske lite mycket bakifrån, men den aktern är inte lätt att slita sig i från.
Mohahaha.. var har du nu varit o fräst?Mr R skrev:2228728Under inkörning, 2 timmar gammal KTM 525 EXC -06
gillar din nummerplåt. liknar en "kalles kaviar" tub.Mr R skrev:2229243Har inget för mig så jag lägger upp lite bilder...
Sitter och väntar på mina candyrödafälgar och 540 kittet,
fan, en sån skulle man ju haMr R skrev:2228728Under inkörning, 2 timmar gammal KTM 525 EXC -06
nice som fan, har du beställt 17" eller 18"/21"?Mr R skrev:2229243Har inget för mig så jag lägger upp lite bilder...
Sitter och väntar på mina candyrödafälgar och 540 kittet,
chukabowa skrev:2229584gillar din nummerplåt. liknar en "kalles kaviar" tub.
nice, då får man kanske se henne nån dag se bara till att inte landa på näsan med den stoppkraftenMr R skrev:2229837Har kvar mina motardfälgar, givetvis 17" har bara blästrat naven och fälgbanorna sedan pulverlackat med candyröd. Har fälgarna på ekring.
Är klara nu på onsdag. Förhoppningsvis så har mitt beringer top race kit kommit också från frankrike. Blir kanon 6-kolvsok, flytande järnskiva, radialpump allt anodiserat i svart som övriga cykeln. Kommer ordna svingen ochså dock först till vintern nu skall det köras när det är sommar!
haha, blir lite utav den effekten när man hoppar, ändå är skylten bara 3 körningar gammal
Skitsamma skall inte ha någon reg.skylt på motarden när allt är klart. Vimlar av poliser i lund nu
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|