Kiel
Sporthojsnörd
Hehe vet du vart Uddevalla ligger?
Vi kan nog infinna oss nån gång under nästa säsong ändå faktiskt
Kedjan på ktm:en behöver lite omsorg!
TTR:n färdigpreppad för snö och is.
Självklart! Körde lite för en vecka sen när det var tjockt med is på gatorna... tokigt roligt.Najs! Ska du köra på mälaren? Jag vill se!
Självklart! Körde lite för en vecka sen när det var tjockt med is på gatorna... tokigt roligt.
Det är bara kåpor som skiljer!Hehe förstår det Är riktigt sugen på att köpa mig en dt. Verkar lite roligare än nsr. Funderar nog på en av den gamla modellen, vet du om det är någon stor skillnad på motor mellan nya/gamla? Ser ganska lika ut iaf
Min pärla
Fäst givarvajern till hastighetsmätaren för fanken
Blir garanterat dyrt och troligen farligt när den slipats av när den ligger mot däcket sådär. Ett borrat hål i gaffelskyddet och ett litet buntband gör tricket. Eller ännu hellre byt ut hela det gamla stora fula instrumentet mot en ny snygg modern variant med magnetgivare för hastigheten
Annars
Jo ja har funderat på de, just nu står hela hojen isärplockad i garaget så just nu får den va som den e! å ja har funderat på att byta instrument, men alla e ju så jäkla dyra
Dessutom så visar den 30-40km/h fel nu, t.ex kör man i 50 så visar den 80-90, 100 så visar den 130-140..
Är det en FE du har som är ombyggd och det är därför den visar fel??
Jag köpte nytt instrument på eBay av en snubbe i Tyskland som har sånna ute lite då och då. Nya sorten som sitter på nya hojarna idag. Tror jag gav en tusing för det. Kabel och fäste tillkommer så det blir ju en slant till slut. Jag skulle nog slå på en lite mer påkostad cykeldator om jag ville ha koll på hastigheten
Kanske platsar denna hos er..komentera gärna..
Intressant moddning som man sällan ser på KLX!
Du har inga fler bilder när du plockade ner den mm, det inspirerar säkert andra med KLX!
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|