Bilder på våra supermotarder!

KuntaKen

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Ort
Åstorp
Hoj
KTM 520/525 -02 KTM SX-F -07
Chukabowa: Vad konstigt. Polarens 525 -07 har den nyaste plasten....det betyder att antingen har du fel, eller att den är utbytt, vilken is in tur betyder att den passar på min bakram, och då är det -08'ans plast!? Jag lägger till dej på EmEssEnn!
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Chukabowa: Vad konstigt. Polarens 525 -07 har den nyaste plasten....det betyder att antingen har du fel, eller att den är utbytt, vilken is in tur betyder att den passar på min bakram, och då är det -08'ans plast!? Jag lägger till dej på EmEssEnn!

525 finns inte med nya plasten som kom 07. SX kom ju 07 och då hette den 505 och i år kommer 530 EXC med nya plasten.
 

KuntaKen

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Ort
Åstorp
Hoj
KTM 520/525 -02 KTM SX-F -07
525 finns inte med nya plasten som kom 07. SX kom ju 07 och då hette den 505 och i år kommer 530 EXC med nya plasten.

Är det en 530 han har då? Den är så jävfla fullkittad så man vet inte vad det är för hoj nästan. Ska se om ja kan kasta upp en bild på den här nån gång. Det är iallafall den nya lilla plasten han har. Och resten ser ut som min, så när som på den silvertejpade framlampan från 2002 ;)

Yeeey! Den blev riktigt riktigt bra den där Ken! Silvertejp hör hemma på en busmaskin :tummenupp


Visst blev det fast man hinner knappt få ihop den innan man får nya sjuka ideer. Tack för hjälpen med blästringen av ramen! :tummenupp
 
Last edited:

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Är det en 530 han har då? Den är så jävfla fullkittad så man vet inte vad det är för hoj nästan. Ska se om ja kan kasta upp en bild på den här nån gång. Det är iallafall den nya lilla plasten han har. Och resten ser ut som min, så när som på den silvertejpade framlampan från 2002 ;)




Visst blev det fast man hinner knappt få ihop den innan man får nya sjuka ideer. Tack för hjälpen med blästringen av ramen! :tummenupp

505 SX-f med nya plasten
KTM_505_SXF_stpz.jpg

530 EXC
530exc-r.jpg
 

KuntaKen

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Ort
Åstorp
Hoj
KTM 520/525 -02 KTM SX-F -07
Men då måste det vara bytt på den hojen, för han har samma kylarvingar som 04-07. Eftersom bakplasten inte stämmer överens med kylarvingarna så måste det vara bågot sånt. Tack för klarheten i ämnet iallafall! =)
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
Men då måste det vara bytt på den hojen, för han har samma kylarvingar som 04-07. Eftersom bakplasten inte stämmer överens med kylarvingarna så måste det vara bågot sånt. Tack för klarheten i ämnet iallafall! =)

han ahr inte bara sågat sin röv :)va ) som denhär


edit.. vad jag ahr hört ska de nnya generationens bakramar inte passa rakt på den gammla.. alltså en 08:as bakram passar inte på en 07:a. vet dopck inte om plasten från 08 går på den gammla bakramen.
 

Bifogat

  • SM1_Bg1024liten.JPG
    SM1_Bg1024liten.JPG
    128.6 KB · Visningar: 301

KuntaKen

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Ort
Åstorp
Hoj
KTM 520/525 -02 KTM SX-F -07
Jag snabb-jämförde mina skruvhål mot de på hans hoj, och hålen sitter på samma ställe som det gör på min om man tittar med ögonen, kan ju skilja endå, så jag tror att han har samma bakram som jag har, fast med den nyaste plasten på. Jag får undersöka det närmare som sagt!
 

Odi

Black Water MC
Gick med
29 May 2006
Ort
Åsa
Hoj
Thruxton 1200 R
Min...

Med längtan till vår!
 

Bifogat

  • KTM660.JPG
    KTM660.JPG
    76.1 KB · Visningar: 282

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Wassvik: Om du inte ska modda bakskärmen så för gud skull byt till enduroläppen som är flackare än den du har nu som nummerplåtshållare.
 

Wassvik

Nyfiken i en strut =)
Gick med
15 Jan 2008
Ort
Bunkeflostrand
Hoj
990R KTM Adventure
:näsblod Jag som tycker så mycket om mitt fina långa bihang där bak :)

Får väl se vad Mc mässan i Göttet har att erbjuda :yoparty
 

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Ort
bästkusten
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Börjar gå framåt nu med min hoj!

Men fortfarande inga motardfälgar. Sälj ett par CRF fälgar eller om du rentav har till yamma till mig. :tummenupp
 

Bifogat

  • yoshi.JPG
    yoshi.JPG
    69.3 KB · Visningar: 112
  • yamman.JPG
    yamman.JPG
    130.8 KB · Visningar: 148
  • styre.JPG
    styre.JPG
    112.2 KB · Visningar: 143
  • motorn.JPG
    motorn.JPG
    120.2 KB · Visningar: 233
  • yoshi2.JPG
    yoshi2.JPG
    70.8 KB · Visningar: 115
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top