chukabowa
Håårdcåår
Fan också,, jag som just köpt -05'ans plast. Nu måste jag se om jag kan få på -07'ans bakskärm/sidor. =D
05 och 07 har ju samma röv...
Fan också,, jag som just köpt -05'ans plast. Nu måste jag se om jag kan få på -07'ans bakskärm/sidor. =D
Chukabowa: Vad konstigt. Polarens 525 -07 har den nyaste plasten....det betyder att antingen har du fel, eller att den är utbytt, vilken is in tur betyder att den passar på min bakram, och då är det -08'ans plast!? Jag lägger till dej på EmEssEnn!
525 finns inte med nya plasten som kom 07. SX kom ju 07 och då hette den 505 och i år kommer 530 EXC med nya plasten.
Yeeey! Den blev riktigt riktigt bra den där Ken! Silvertejp hör hemma på en busmaskin
Är det en 530 han har då? Den är så jävfla fullkittad så man vet inte vad det är för hoj nästan. Ska se om ja kan kasta upp en bild på den här nån gång. Det är iallafall den nya lilla plasten han har. Och resten ser ut som min, så när som på den silvertejpade framlampan från 2002
Visst blev det fast man hinner knappt få ihop den innan man får nya sjuka ideer. Tack för hjälpen med blästringen av ramen!
Men då måste det vara bytt på den hojen, för han har samma kylarvingar som 04-07. Eftersom bakplasten inte stämmer överens med kylarvingarna så måste det vara bågot sånt. Tack för klarheten i ämnet iallafall! =)
Her er min 530 exc-r, venter på at snøen skal bli borte!
Känner ju inte igen min gamla moppe.Börjar gå framåt nu med min hoj!
Men fortfarande inga motardfälgar. Sälj ett par CRF fälgar eller om du rentav har till yamma till mig.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|