Så här ser min ut i racekostym![]()
cool hojj, ovanlig också![]()
Haft dom här två bilderna på datan i något år nu, vet inte varifrån jag fick dom men alltid tyckt att den varit jävligt fräck. Är det din?![]()
Lite snabbt fixad tränings/race SM.
Fattas bara ett bromskit och en framskärm.
...och en slirkoppling, fjädringsfix, trimpipa, extra hjul, massa däck...lite smågrejer bara![]()
Här är mina hojar. Nu är en av Husabergarna såld, men det var ett fint litet stall
[/url][/IMG]![]()
Kul att fler än jag gillar stuket![]()
All plast är köpt och sadeln köpte jag ett överdrag till och klädde om på egen hand. Jag hittade inga snygga sadlar att köpa färdiga så det fick bli ett överdrag istället.
Det som är gjort på hojen hittills är: polerad sving, polerat avgassystem, kromad ram, ny plast, nya lager utanför motorn, lackat styre (köper nytt senare), lackad fjäder, allmänt uppfräschad motor och även det andra som inte är gjort något åt. Guldeloxerade motorfästen, svingdetaljer och kedjeskydd. Kedja och drev i guld ska beställas på måndag då min handlare var i milano hela veckan. Sen ska jag bara plocka ihop hojen igen. På bild är det endast provmonterat förutom motorn som är på plats.
Funderar på att lacka endurofälgarna svarta också, nu är de i standardutförande och eftersom motardhjulen gjorde sig bra i svart så tror jag det skulle bli riktigt snyggt.
Edit/ större bild som någon efterfrågade, dock blir kvaliteten lidande för att kunna ha den inom ramarna för vad som går att ladda upp på SH.
MIn införskaffade pärla. Första motarden, första stora hojen efter 125an.
Precis kommit hem och precis tagit av bubbelplasten
![]()
Speglarna har tagits bort nu, jag lovar
![]()
Hemkommen efter en dagsturCrd slipon åker på sen.
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand