Så här ser min ut i racekostym
cool hojj, ovanlig också
Haft dom här två bilderna på datan i något år nu, vet inte varifrån jag fick dom men alltid tyckt att den varit jävligt fräck. Är det din?
Lite snabbt fixad tränings/race SM.
Fattas bara ett bromskit och en framskärm.
...och en slirkoppling, fjädringsfix, trimpipa, extra hjul, massa däck...lite smågrejer bara
Här är mina hojar. Nu är en av Husabergarna såld, men det var ett fint litet stall
[/url][/IMG]
Kul att fler än jag gillar stuket
All plast är köpt och sadeln köpte jag ett överdrag till och klädde om på egen hand. Jag hittade inga snygga sadlar att köpa färdiga så det fick bli ett överdrag istället.
Det som är gjort på hojen hittills är: polerad sving, polerat avgassystem, kromad ram, ny plast, nya lager utanför motorn, lackat styre (köper nytt senare), lackad fjäder, allmänt uppfräschad motor och även det andra som inte är gjort något åt. Guldeloxerade motorfästen, svingdetaljer och kedjeskydd. Kedja och drev i guld ska beställas på måndag då min handlare var i milano hela veckan. Sen ska jag bara plocka ihop hojen igen. På bild är det endast provmonterat förutom motorn som är på plats.
Funderar på att lacka endurofälgarna svarta också, nu är de i standardutförande och eftersom motardhjulen gjorde sig bra i svart så tror jag det skulle bli riktigt snyggt.
Edit/ större bild som någon efterfrågade, dock blir kvaliteten lidande för att kunna ha den inom ramarna för vad som går att ladda upp på SH.
MIn införskaffade pärla. Första motarden, första stora hojen efter 125an.
Precis kommit hem och precis tagit av bubbelplasten
Speglarna har tagits bort nu, jag lovar
Hemkommen efter en dagstur Crd slipon åker på sen.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|