Hur räknar du? 510+625=1135?Clipside skrev:en, två, ett par, blir 1180 cc
RookieSM skrev:Hur räknar du? 510+625=1135?
Hehe ahh sorry, jag hade bara tråkigt och hade ingen aning din 525 var 540.Clipside skrev:mm 640 + 540.. jag vet inte läste om matte b 2 gånger utan att få godkänt..
Vet att det inte riktigt stämmer med vad som står på motorn, som sagt jag fick en fisk en gång och den var så här.....
Inte heller att hans 625 var en 640. Annars blir det inte rätt slutsumma...RookieSM skrev:Hehe ahh sorry, jag hade bara tråkigt och hade ingen aning din 525 var 540.
Eftersom jag fortfarande har tråkigt..Jockwell skrev:Inte heller att hans 625 var en 640. Annars blir det inte rätt slutsumma...
Edit: Jag har också väldigt tråkigt nu...
RookieSM skrev:Hehe ahh sorry, jag hade bara tråkigt och hade ingen aning din 525 var 540.
Tråk-mode ON/RookieSM skrev:Eftersom jag fortfarande har tråkigt..
En 640 är väl bara på 625 iaf? Om det nu inte är så att även just hans är annorlunda precis som den lilla hojen.
Clipside skrev:shyy säg inte så då får den mindervärdighetskomplex för sina cc kontra hk/kg..
Det är därför pappa ktm kallar den för 640, eller som när ens flickvän trycker sig i barnkläder så det hänger ut, men när hon frågar så säger man att hon ser underbar ut.
satan vad vacker den ärdread skrev:Min 525 EXC -05....
RG3 Styrkrona
Scotts styrdämpare
Youshimura slipon
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|