Bilder på wurpor...!!

Har du nån gång wurpat?


  • Antal röstningar
    0

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Ort
Tidaholm
Hoj
XT600E
Krockade med en fågel i 240km/h idag. Räknas det? :rolleyes:
 

Bifogat

  • krock.jpg
    krock.jpg
    43.9 KB · Visningar: 379

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
avfartsgatan skrev:
1930195 Synd för det var en jäkligt nice hoj.

Det dumma är att jag kan böja högst 85 grader i höften idag, vilket kommer göra det svårt att åka sporthoj framöver *suck* får väl bli motard eller nåt... :(

QUOTE]

motard e inte så dumt ändå.. du får ju prova :yoparty
 

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Ort
Mölndal
Hoj
625 SMC -06
Är det en tillfällighet att det näst intill uteslutande är sporthojar som vurpat? :va ser inga motardhojar??? :fyllisar :fyllisar
 

Migael

Hojlös
Gick med
11 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Inte förrens nästa säsong...
doro skrev:
2196179 Är det en tillfällighet att det näst intill uteslutande är sporthojar som vurpat? :va ser inga motardhojar??? :fyllisar :fyllisar

Har du inte redan förstått det så kan jag meddela att vi motard:are inte vurpar :hihi
 

999an

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2005
Ort
Gävle
Hoj
Ducati 999
Mitt bidrag -- Mittsverigebanan :(

64_8YFTSCH5KC.jpg
 

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Ort
I hus
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Så här ser mitt knappt en vecka gamla skinnställ ut.Man ska inte köra på leriga vägar med slicks :3freak
 

Bifogat

  • IMG_21721000.JPG
    IMG_21721000.JPG
    71.4 KB · Visningar: 309

Davidk

Guest
Krasch, boom, bang!
numera skrot, klara mig 2st sämre knän och stel nacke! :)
 

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tyresö
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
Ville köra därifrån , men då det gick väldigt fort och hojen låg väldigt långt borta så såg jag inte att den knappast var åkbar , och jag hade så mycket adrenalin så jag var inte kapabel att köra heller igentligen då jag hade flera frakturer , men jag traskade iväg och var inställd på att resa upp hojen och dra iväg eftersom det var pinsamt med alla som stannade med bilar för att hjälpa till , men under tiden jag gick mot hojen så började den brinna och sen när jag kom fram så kom smärtan och sen satte jag mig ner och kunde inte röra mig , och sen exploderade tanken på hojen , men nyckeln satt kvar ....
 

Bifogat

  • Smälld hoj8.JPG
    Smälld hoj8.JPG
    36.2 KB · Visningar: 297
  • Smälld hoj5.JPG
    Smälld hoj5.JPG
    39.9 KB · Visningar: 289
  • Smälld hoj4.JPG
    Smälld hoj4.JPG
    24.9 KB · Visningar: 170
  • min hoj bränd1.JPG
    min hoj bränd1.JPG
    25 KB · Visningar: 421
  • smälld hoj3.JPG
    smälld hoj3.JPG
    52.6 KB · Visningar: 351

dwestlund

ny bild
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Södra
Hoj
a' Bug Eyed beast -955i -99
Jochen skrev:
1769011 Får oxå komma med ett litet bidrag, bilder från min 2:a olycka, min motorcykel vs en bil för 1 1/2 år sedan. Resultatet blev nog typ 5 - 1 till bilen :rolleyes:

P6230005_JPG.jpg

P6230010_JPG.jpg


Verkstaden påstod att motorcykeln inte gick att reparera :confused: . Men det gjorde som tur var jag och det var inte alls tråkigt att bli ompysslad av massor av :nurse :hihi.

//J
Vad då 5-1 ser t som 10-0 hoj vs bil. Viktigast att du klara dig, du ser nästan lite nöjd ut över ditt verk.
klart värsta hittills, går till sid 2 nu som lyfte tråden.
 

dwestlund

ny bild
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Södra
Hoj
a' Bug Eyed beast -955i -99
srx600 skrev:
1781154 3 ggr... inte allvarligt alls om man jämför med ovanstående.... men lite festligt kanske....

1:a gången la jag ikull en FZR1000 i en 4-vägskorsning för jag glodde på tjejer.. när jag tittade åt rätt håll stod trafiken still. 160mil hade cykeln gått. Klantarsle med versaler... cykeln kilades fast under en rostig folkabuss - gubben ville ha pröjs för en bucklig gammal plåt... dra åt helvete fräste jag... Mitt Dainese ställ räddade mig från skador vid krachen men inte när jag skulle lyfta cykeln o sträckte mig rejält i ryggen. Det hör till saken att jag körde utan försäkring eller att den var påställd.... snabbt hem in i garaget. Över 15 papp kostade det ur egen ficka - fy fan va sur jag var på mig själv...

2:a gången. Offroadcykel. 4-vägs korsning. Ska rakt fram. Trafik still - rött ljus.. glider framåt o ska sätta ner höger fot. Då har skosnöret lagt sig runt bromsen och jag faller handlöst i asfalten.. ha ha.. långa blickar från bilsterna... Inget ställ så jag slog högersidan rejält vill jag minnas....

3:e gången. Bak på min veranda. 3-4 glas whisky för mycket. Ska ställa ner Monstret. Har inget stöd utfällt. Klämmer mig rejält. Buckla i tank o sönderslaget kooplingshantag. Grannen har fest på verandan intill. Det blir helt tyst - det enda som hörs är mitt knyende...aj aj aj

Sensmoral:
1. Kör inte oförsäkrad o glo inte på brudar i korsningar
2. Gympaskor och växelförare är ingen hit.
3. Sprit o fordon går inte ihop.. inte ens på en veranda.

Har inga bilder - och hade jag det så skulle de inte visas eftersom jag fortfarande har svårt att förlika mig med min dumhet.

Gjorde mig för övrigt rejält illa på vänster benet för lite sedan. SKulle kicka igång SRX för mina polare - också detta efter lite för mycket whisky. River upp vänsterbenet på växelföraren - blod överallt....

Det va ta me fan det ärligast jag hört på länge (klart alla andra är riktiga med) men de flesta va bara "balla" ban wurpor. :tummenupp
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
hmm.. o alla säger att premierna är så jävla höga... konstigt.. :näsblod


tur att ni verkar klara er bra iaf..

sen saknade jag alternativet "har inte vurpat" i pollen...
 

tobb80

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2006
Ort
Kalmar
Hoj
Yamaha YZF 1000R
Hade tänkt ta A-kort

Inskriven och igång med teorin, har fixat mig en relativt billig hoj och ser verkligen fram mot att köra motorcykel.

Kul tråd att snubbla in på... bra timing.. :pangihuve
 

aJonator

Återfall, köpt en hoj igen...igen
Gick med
15 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
2023 Panigale V2
Så gnälls det över att försäkringarna är dyra :confused:

Ska vi fortsätta roa oss över bilder på "klotningar"? så får vi nog stå ut med premierna tills vi inte tycker det är lika kul att utmana ödet längre och kör mer genomtänkt på vägen å håller busåkandet på banan. :fakta
 

kiwimaddog

Är huvvet dumt får kroppen lida....
Gick med
22 Apr 2005
Ort
Villa Filip
Hoj
R6´99 R7ed.
Saknar alternativet ´Vurpat, men kör halvförsäkrat´.. kanske man slipper gnället om ökade premier blablabla!
 

burnout

gasa mera ;-)
Gick med
16 Nov 2005
Ort
täby
Hoj
ingen för tillfället
oh oh, jag vet, du skulle göra en wheelie va:)



Herman skrev:
1768464 Här kommer bild från min andra vurpa....

hittade du en kamera lr......... lite skummt att man tar bilder sådär när man nyss har craschat.:tummenupp


Jonte76 skrev:
1769007 Vägen svängde men inte jag.Tog mig hem för egen maskin

får man gissa på ett träsk :D



aLcATRAZ skrev:
1769033 Ooopsie, I had a poopsie..

kawasaki-zx6r-98-bikepics-425054.jpg


/a
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top