avfartsgatan skrev:1930195Synd för det var en jäkligt nice hoj.
Det dumma är att jag kan böja högst 85 grader i höften idag, vilket kommer göra det svårt att åka sporthoj framöver *suck* får väl bli motard eller nåt...
QUOTE]
motard e inte så dumt ändå.. du får ju prova
doro skrev:2196179Är det en tillfällighet att det näst intill uteslutande är sporthojar som vurpat? ser inga motardhojar???
Migael skrev:2197941Har du inte redan förstått det så kan jag meddela att vi motard:are inte vurpar
Vad då 5-1 ser t som 10-0 hoj vs bil. Viktigast att du klara dig, du ser nästan lite nöjd ut över ditt verk.Jochen skrev:1769011Får oxå komma med ett litet bidrag, bilder från min 2:a olycka, min motorcykel vs en bil för 1 1/2 år sedan. Resultatet blev nog typ 5 - 1 till bilen
Verkstaden påstod att motorcykeln inte gick att reparera . Men det gjorde som tur var jag och det var inte alls tråkigt att bli ompysslad av massor av .
//J
srx600 skrev:17811543 ggr... inte allvarligt alls om man jämför med ovanstående.... men lite festligt kanske....
1:a gången la jag ikull en FZR1000 i en 4-vägskorsning för jag glodde på tjejer.. när jag tittade åt rätt håll stod trafiken still. 160mil hade cykeln gått. Klantarsle med versaler... cykeln kilades fast under en rostig folkabuss - gubben ville ha pröjs för en bucklig gammal plåt... dra åt helvete fräste jag... Mitt Dainese ställ räddade mig från skador vid krachen men inte när jag skulle lyfta cykeln o sträckte mig rejält i ryggen. Det hör till saken att jag körde utan försäkring eller att den var påställd.... snabbt hem in i garaget. Över 15 papp kostade det ur egen ficka - fy fan va sur jag var på mig själv...
2:a gången. Offroadcykel. 4-vägs korsning. Ska rakt fram. Trafik still - rött ljus.. glider framåt o ska sätta ner höger fot. Då har skosnöret lagt sig runt bromsen och jag faller handlöst i asfalten.. ha ha.. långa blickar från bilsterna... Inget ställ så jag slog högersidan rejält vill jag minnas....
3:e gången. Bak på min veranda. 3-4 glas whisky för mycket. Ska ställa ner Monstret. Har inget stöd utfällt. Klämmer mig rejält. Buckla i tank o sönderslaget kooplingshantag. Grannen har fest på verandan intill. Det blir helt tyst - det enda som hörs är mitt knyende...aj aj aj
Sensmoral:
1. Kör inte oförsäkrad o glo inte på brudar i korsningar
2. Gympaskor och växelförare är ingen hit.
3. Sprit o fordon går inte ihop.. inte ens på en veranda.
Har inga bilder - och hade jag det så skulle de inte visas eftersom jag fortfarande har svårt att förlika mig med min dumhet.
Gjorde mig för övrigt rejält illa på vänster benet för lite sedan. SKulle kicka igång SRX för mina polare - också detta efter lite för mycket whisky. River upp vänsterbenet på växelföraren - blod överallt....
Ajajaj, tycker synd om dig, och din ducati...999an skrev:2197989Mitt bidrag -- Mittsverigebanan
Ricken skrev:2199307Ajajaj, tycker synd om dig, och din ducati...
Greenblood skrev:2204718...så länge man inte släppt styret har man inte kraschat...
Herman skrev:1768464Här kommer bild från min andra vurpa....
Jonte76 skrev:1769007Vägen svängde men inte jag.Tog mig hem för egen maskin
aLcATRAZ skrev:1769033Ooopsie, I had a poopsie..
/a
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |