Bilder - Tokholm, eftermiddagsrunda.

Status
Ej öppen för fler svar.

PULKA

Groda
Gick med
9 Mar 2004
Hoj
gsx 1400
Trinity skrev:
Men var du inte tvungen att väja ner i diket och ta en omväg ut på åkern för att inte fronta den röda vingliga hojen med det mycket spännande spårvalet? Skämt åsido. Bra att du hade kul!

tror inte ens jag la märke till någon röd mc såg ju flera mc´s .. därimot en annan gixxer 750 1000 av nyare model med sjuts, men det var bara trevligt alltid skoj o se en annan gixxer :banana

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Trinity skrev:
Jag är så lugn som man bara kan vara. Gillar inte när folk överdriver saker eller gör sig roliga på andras bekostnad. Har man inte gjort något fel så måste man ju få försvara sig. Eller? O lilla gubben! Varför skulle jag ändra mitt nick? Gör det själv!

Du ska nog behålla din nick när det kommer till kritan.

Roligt med en tjej som kör moppefucko-stilen och står upp för sina åsikter hur dumdryga de än kan tyckas vara i den oberoende SH-surfarens ögon :tummenupp

En kvinnlig Mavve_750RRRRRrrrrrR :D
Lägg in en bild hur du ser ut här under Bilder på medlemmar. Jag finns med där osså men jag är nog mer nyfiken än vad du är ho ho :D
Edit: stavfel

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Hoj
ZX10-R svart som natten
Hej du nyfikne! Finns på Bike.se under samma nick! Här kan man ju inte vara...
//Moppefuckot

Caffe skrev:
Du ska nog behålla din nick när det kommer till kritan.

Roligt med en tjej som kör moppefucko-stilen och står upp för sina åsikter hur dumdryga de än kan tyckas vara i den oberoende SH-surfarens ögon :tummenupp

En kvinnlig Mavve_750RRRRRrrrrrR :D
Lägg in en bild hur du ser ut här under Bilder på medlemmar. Jag finns med där osså men jag är nog mer nyfiken än vad du är ho ho :D
Edit: stavfel

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
HAHAHA! :D Va länge sen jag skrattade SÅ mycket åt en tråd på SH. :rofl

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Trinity skrev:
Hej du nyfikne! Finns på Bike.se under samma nick! Här kan man ju inte vara...
//Moppefuckot

Bilden på bike avslöja ju inget, en SV650 känner jag igen ändå, jag mena kort på dig, bikini hade funkat tex.

Hursom så kan du gott vara kvar här, du lär dig snart hur du ska ta folk. Om inte annat så bjuder du ju på några skratt och det är alltid uppskattat :tummenupp

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Hoj
ZX10-R svart som natten
Du får ett foto av mig i bikini om jag får din Retta...
Caffe skrev:
Bilden på bike avslöja ju inget, en SV650 känner jag igen ändå, jag mena kort på dig, bikini hade funkat tex.

Hursom så kan du gott vara kvar här, du lär dig snart hur du ska ta folk. Om inte annat så bjuder du ju på några skratt och det är alltid uppskattat :tummenupp

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Hoj
ZX10-R svart som natten
Tack Yoshi!
Är alla såhär konstiga på det här forumet eller har jag bara haft otur i eftermiddag? Här är det bara bra förutom det du kan läsa i minGB på Bike. En nära vän har lämnat oss! Hur är det med dig? Repat dig efter olyckan?
Yoshi_gixxeRR skrev:
Caffe ta det erbjudandet för trinity e mkt snygg tjej :fakta :tummenupp

(hej, förresten trinity... har du hittat hit oxå?!! Välkommen :tummenupp :) )

.../Yoshi

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
#Olsson# skrev:
Caffe, jag vet vad du tänker nu. Men, det är inte värt det. Tro mig !! Lämna inte bort hojen nu. :lol

Jag har tändningsnyckeln i ena handen och i andra har jag...ingenting, kunde ha en bikinibild.... hmmmm

@Trinity, jag ska köra Sthlmssnurren på lördag (anordnad av benkar mfl), kan man få en sneakpeak av varorna då och sen besluta sig?
Edit: den är helt orginal osså sånär som på ett par löjliga miniblinkers där bak :3freak

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
Trinity skrev:
Tack Yoshi!
Är alla såhär konstiga på det här forumet eller har jag bara haft otur i eftermiddag? Här är det bara bra förutom det du kan läsa i minGB på Bike. En nära vän har lämnat oss! Hur är det med dig? Repat dig efter olyckan?

Jodå, jag överlever :rolleyes:

Men nu ska vi inte spamma sönder denna tråd!!!

Jag PM:ar dig :tummenupp

O nej du har bara kommit in lite på fel fot bara... om allra flesta (95%) e mkt trevliga på detta forum :banana O du kommer nog snart förstå varför jag lämna Bike.se för SH :fakta

.../Yoshi

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Hoj
ZX10-R svart som natten
Kolla senaste Slitz på sidan 16...har tyvärr andra planer på lördag.
Caffe skrev:
Jag har tändningsnyckeln i ena handen och i andra har jag...ingenting, kunde ha en bikinibild.... hmmmm

@Trinity, jag ska köra Sthlmssnurren på lördag (anordnad av benkar mfl), kan man få en sneakpeak av varorna då och sen besluta sig?
Edit: den är helt orginal osså sånär som på ett par löjliga miniblinkers där bak :3freak

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Hoj
ZX10-R svart som natten
Grabbar ni kan sluta leta nu! Skoja bara. Sov gott alla surmular!
Caffe skrev:

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Trinity skrev:
Grabbar ni kan sluta leta nu! Skoja bara. Sov gott alla surmular!

Faen jag blir alltid blåst när det vankas silikontuttar
Kvinnor! Dem är ONDA!!!! :mad:

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
Trinity skrev:
Att känna sig träffad eller orättvist anklagad är två helt skilda saker. Vi kom i lungt tempo eftersom vägen är exremt smal med många skymda kurvor. Och blir omdånad av 18 hojar varav flera av dem inte höll sig på sin sida av vägen är sånt som kan hända i hojvärlden. Som R1Amber skrev så bra-sluta lipa o håll till höger. Men att sen läsa att jag vinglat runt var bara för mycket. De 18 hojarna bräckte mina "spännande" spårval med hästlängder!

Hoppsan då, den här tråden var aktiv igår..

Som jag sa tidigare i tråden så finns det lika goda kålsupare överallt, men sitt inte och helgonförklara dig själv, för om det nu var du som körde den röda hojen som vi mötte i kurvan så behöver du ju inte vara så stolt över ditt spårval.
Jag låg nämligen bakom benke och höll till höger in i kurvan när hojen vi mötte kom halvägs in i vårat körfält, och därefter satte igång och vinglade tillbaka till sin sida av vägen när personen ifråga såg oss. Det såg helt enkelt väldigt kul ut, och det var det som jag tror benke ville få fram.

Det var inte av illvilja utan bara en kul anekdot att läsa för dom som inte var med.
Du sa ju själv att du mötte folk bak i vårat led som inte höll sig på sin sida, såg det kul ut, eller vad upplevde du??

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Ja jädrar, det är så att man är lite besviken att man inte hann med på denna vända. Skulle har varit kul att få se detta live (iofs så ligger jag ju alltid 3 km bakom Benkar, eller var det 3 m, men iaf). Lite varning för att snart blir det ett inlägg ala högstadiekaraktär:
-Min skola är bättre än din (Bike.se)
-Nähä (SH)
-Joho (Bike.se)
-Nähä, baffö då (SH)
-Sammla ihop ditt gäng så gör vi upp vid rökrutan efter skolan, och dåååååå! (Bike.se)

Då utser jag Mattias som ledare för det tuffa SH gänget, Trinity för bike.se
(Mest bara för att få se Mattias få tjejspö, iom att hans hoj har redan fått det). :tungan

//D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...