jag vill ju vara med i SH gänget oxå, jag ansluter mig till mattias dåloser skrev:Ja jädrar, det är så att man är lite besviken att man inte hann med på denna vända. Skulle har varit kul att få se detta live (iofs så ligger jag ju alltid 3 km bakom Benkar, eller var det 3 m, men iaf). Lite varning för att snart blir det ett inlägg ala högstadiekaraktär:
-Min skola är bättre än din (Bike.se)
-Nähä (SH)
-Joho (Bike.se)
-Nähä, baffö då (SH)
-Sammla ihop ditt gäng så gör vi upp vid rökrutan efter skolan, och dåååååå! (Bike.se)
Då utser jag Mattias som ledare för det tuffa SH gänget, Trinity för bike.se
(Mest bara för att få se Mattias få tjejspö, iom att hans hoj har redan fått det).
//D
blom skrev:jag vill ju vara med i SH gänget oxå, jag ansluter mig till mattias då
loser skrev:Då utser jag Mattias som ledare för det tuffa SH gänget, Trinity för bike.se
(Mest bara för att få se Mattias få tjejspö, iom att hans hoj har redan fått det).
//D
wheelieman skrev:
loser skrev:Catfight! You go girl(s)!!!!!!!
vill du oxå slåssssloser skrev:fÅrU INte, fÖ du Bor på LandEt oCH tjöR SupeRMOToRD
wheelieman skrev:perfa, jag tar med popcornen :corn
blom skrev:vill du oxå slåssss
Bikerbitch skrev:Seså, gruppkram. Det var ju skitkul att köra i söndags. Hoppas ingen tyckte jag låg och vinglade för mycket till vänster, för jag försökte verkligen hålla till höger (under mötet)
Trinity hann iallafall se att det var jag som kom med knäskrap i kurvan
Trinity skrev:Wheelieman!!!
Du kan tydligen oxå konsten att lätt överdriva saker. Har aldrig helgonförklarat mig på något sätt. Stolt över spårval? Det här är ju så fucking fånigt men ok för att dra det hela en sista gång... Överraskningsmoment är sånt som man får räkna med på hoj både i stan och på landet. Och om jag som ni säger var halvägs in i "erat" körfält så måste ni ha hamnat i diket eftersom vägen är så extremt smal. Hur jag hade upplevt det... Hade inte brytt mig ett endaste dugg och ännu mindre skrivit en halv novell om det. Åk Bogesundsvägen fram och tillbaka en söndag så har du 1-10 sådana incidenter där folk skär kurvor eller kommer fortare in i dem än vad de klarar av. Ni måste ju få skrivkramp! Vi höll dock lungt tempo. Hade bara konstaterat att man ska ta det lungt på vägar som man inte känner och hålla till höger i skymda kurvor. Hojvett kallas det. Visst kan man bli trött om folk brakar på, kör vårdslöst och utsätter andra för fara men det kan du väl ändå inte påstå att jag gjorde eftersom det hela tydligen också såg "väldigt kul" ut...
Kan ju även tillägga att hojen som låg bakom mig aldrig uppfattade något "spännande och "kul" vingel...Nog om detta. Hade aldrig reagerat om ni höll er till sanningen. Tror fortfarande att er överdrift handlade från början om att beskriva er tur som något mer spännande än vad den kanske var i verkligheten? Nästa gång ni är ute på "äventyr" så kan ni väl hitta på andra saker att skriva om utan att göra er roliga på andras bekostnad...
Mattias skrev:"Lugnt", stavas det.
Mattias skrev:"Lugnt", stavas det.
Bikerbitch skrev:Fixa hojen din istället för att sitta här och briljera
benkar skrev:@Trinty:
Ett stycke på 40 ord, som en del av ett referat kring en runda, är knappast att betrakta som en "hel Novell"... eller?
Att efter, eller under en hojrunda, snacka/skriva skit om vad som hänt/utspelat sig, är ungefär som fiskehistorier, man drar till med lite större ord än vad det egentligen var.. -"Jag var SÅ nära diket", -"Jag körde SÅ fort". Är antagligen samma sak på kvällen efter ett race på Gelleråsen... ?
Skrev "referatet" i nyktert tillstånd, och en smula återhållsamt, med tanke att det skulle synas på "nätet/forumet". Hade det istället varit en pubkväll efteråt, efter några öl IRL, så hade historien varit än mer hårresande.., typ...
Ingen pekades ut i mitt inlägg, (trots att jag såg att det bla var en SV, nämde jag det inte, bara en onödig detalj) "röd hoj" är ganska så o-identifierbart, ett ev. utpekande fixade du väldigt bra själv..
Hade jag varit "upprörd" eller känt att det var något riktigt dumt som hänt, hade jag inte nöjt mig med att baka in det i ett "referat", utan fört ett jävla liv i egen tråd, i detalj beskrivit den jag mött, och ev tom vänt och gasat ifatt den som dummat sig....
Ta tex SH för vad det är, ett ställe där man snackar skit... och är man inte utpekad så att någon vet vem man är, och inte känner att man gjort något dumt, så måste man ju inte in och svara.
Och som jag skrivit i tidigare inlägg, har bara nämt att det såg spännande ut när vi möttes, och i efterhand flera gånger skrivit att det säkert ser lika spännande ut när jag härjar runt med ändring av spårval, vilket kan hända alla.. men vem bryr sig så länge det är långt från att något dumt ska hända? Har någon gnällt så är det DU, och möts vi igen ute på vägarna någon gång , när jag håller i en fortrunda (i söndags var vi ute i halvlugnt tempo med tanke på den stora gruppen) så är det antagligen jag som får ta gnället "fartdåre", kanske från dig... men det får vi klara av då...
/B
Ironiskt nog så verkar de som att de är precis de du orkar.Trinity skrev:Orkar inte tjata om den här fåniga incidenten.
Varför uttalade du dig överhuvudtaget då?Trinity skrev:Har förklarat varför jag reagerade som jag gjorde. Ta åt dig eller inte. Skiter faktiskt i vilket.
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|