Sambon kommer köra denna till 90% och hon kommer tycka att CR-V:n är gigantisk!Köp min crv 2013. Diesel.
OBS, diesel.
Haft den sedan ny, mycket bra bil, men behöver inte två bilar så den ska bort under sommaren.
PS diesel
Crv är nog en lite höjd civic, hon ser bra och den har ljust fint skinn. ?Sambon kommer köra denna till 90% och hon kommer tycka att CR-V:n är gigantisk!
Synd då det är ju en sådan bil man söker med få ägare och (förmodar jag) full historik...
Nå, får lägga till Honda Civic på listan över möjliga kandidater.
Jag tror många noterat din milda (...) fäbless för elbilarDiesel är en mycket dålig idé på en andrabil av många anledningar. Vet man inte sådant skall man hålla sig från tipstrådar om bilar. Basta.
Regel 1: Måste man fråga om bilköp, välj japanskt.
Regel 2: Har jag inte specifika behov innefattande tex dagliga resor över 10-15 mil, välj bensin.
Civic, 1.6 i-dtec, mycket trevlig diesel. Rekommenderas!Sambon kommer köra denna till 90% och hon kommer tycka att CR-V:n är gigantisk!
Synd då det är ju en sådan bil man söker med få ägare och (förmodar jag) full historik...
Nå, får lägga till Honda Civic på listan över möjliga kandidater.
Cool, då vill jag ha en sån där Leaf-dieselJa, ungefär
Honda kör väll Fiat diesel?Honda Civic från 2014-2016 1,6 diesel. Just nu inga ute för det priset på Blocket, men inte så långt ifrån så det borde gå att hitta.
Fiat dieslar är väl bra?Honda kör väll Fiat diesel?
Jo dom är bra jag har ju Fiat i min Opel men bara så ingen tror att det är en Honda diesel.
Jo så är det sista jag såg från England så låg peugot i topp med minst fel 0,76 per bil sedan japaner och andra asiater men alldeles sist var volvo xc60 90 40 o ovan dessa var Mercedes ovan dessa kom Audi o bmw. Kontentan är att ju mera premium ju sämre bilar tydligen.Var det inte J.D Powers mätningar man skulle ta med flera skottkärror med salt?
Jag minns inte hur det var, men tydligen påverkade en trasig blinkers lika mycket som ett totalt motorras i deras ranking
Eller var det den andra amerikanska kvalitetsmätningen som folk som gillar amerikanska bilar brukar dra upp?
Jag är ganska övertygad om att listan ser totalt annorlunda ut i alla andra länder.
Det enda som är hugget i sten rörande mitt framtida bilköp är att det inte blir ngn fransos!!
Ägt tre fransoser o är väldigt klar med bilar från det landet!
Sambon peugot 207 är nu uppe i 22000 mil o det är nu bytt 2 bromsskivor fram och 2 omgångar belägg. 22 oljebyte o 10 luftfilter byten. Ca 10 talet halvljus lampor ett uppsmörjt förardörrslås.Jag har flera gånger varit nära att byta sida och säga "Franskhatet är förlegat, NU är dom bra"
Men varje gång har någon som äger något franskt bevisat att Franskhatet är välgrundat.
Hon borde sälja den till El Presidente.Sambon peugot 207 är nu uppe i 22000 mil o det är nu bytt 2 bromsskivor fram och 2 omgångar belägg. 22 oljebyte o 10 luftfilter byten. Ca 10 talet halvljus lampor ett uppsmörjt förardörrslås.
Tja det är allt som har hänt på dom 22000 milen, just det absolut ingen rost någonstans o då kanske bilen tvättas 3 gånger om året o rullar på grusväg konstant.
Thank you but no thank you!Hon borde sälja den till El Presidente.
Jag föredrar också franskrost i mugg.Thank you but no thank you!
Fransoserna får ni gärna behålla för er själva!
Eftersom jag inte vet varför, har du tid/ork/lust att informera varför? Iaf en eller två anledningar.Diesel är en mycket dålig idé på en andrabil av många anledningar. Vet man inte sådant skall man hålla sig från tipstrådar om bilar. Basta.
Regel 1: Måste man fråga om bilköp, välj japanskt.
Regel 2: Har jag inte specifika behov innefattande tex dagliga resor över 10-15 mil, välj bensin.
Var nog mera av den känslan på VW polo gti,n o VW pasaten. Blir lixom aldrig någonsin mera en VW produkt i mitt garage.Jag föredrar också franskrost i mugg.
Vill man ha den genuina upplevelsen kan man köpa en billig LED ljusslinga från Wish och hänga på kepsskärmen så man får alla blinkande lampor i synfältet
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|