Måstere va fyrkrafs?Ska lämna tebax hyrpulkan idag à -6000 pengar för en nyckel tre försäkringsbolag senare =/ Sen blir det hojpa resten av säsongen. Ska iofs leta billig vinterpulka nu när kursen är låg på dom, hitta en grå i Piteå men det var just det.. är den inte helfordonsgodkänd kanske det är värt mödan.
Du behöver en nyare JCW med 300hk-motorn. Den är en riktig körmaskin. Clubman-chassi med ALL4.Mitt problem med bilar är att jag gillar att köra bil. Därför vill jag ha en lätt bil med bra ljudisolering där jag slipper sitta som på en köksstol. Jag vill dessutom ha feedback i styrningen så jag känner när bilen drar åt ena eller andra hållet.
Billigt att använda ska det vara också och det måste finnas stereo som tål att spela ZZ Top och AC/DC. Det är förstås bra om det inte driver på styrande hjul för det sabbar känslan i styrningen.
Just nu åker jag Mini Electric och det är väl stereon som fyller önskemålen.
Nä, nu har jag haft Mini redan. Vill inte upprepa mig.Du behöver en nyare JCW med 300hk-motorn. Den är en riktig körmaskin. Clubman-chassi med ALL4.
Dags för Alfa?Nä, nu har jag haft Mini redan. Vill inte upprepa mig.
Nån måste ha haft ett lite väl öppet luftfilter.Den här kanske kan roa... Finns olika nivåer av kunskap och insikt 🫣View attachment 499281
Det är brukligt, ja.Byta klossar. Smörja klossarnas glidytor i oket eller inte?
Nope, vi använder keramikpasta.Brukar det inte följa med kopparfett när man köper nya klossar?
Det finns en risk för att skapa galvaniska strömmar när man har olika metaller blandade. Risken är liten, men onödig.Varför inte koppar-/alufett?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|