Har både fästen och styre på FZRen, funkar kanon! De höll till och med för en vurpa
grymt, blir nog ett sånt! såg fett ut!
Har både fästen och styre på FZRen, funkar kanon! De höll till och med för en vurpa
Har också funderat på deras fatbar styre och fästen, ingen som har något negativt att säga om dessa?
köpte biltemas depåstöd fram och bak igår, ska montera loss båda hjulen ikväll så jag återkommer om vad jag tycker om dem men jag ser inget jag kan klaga på än iaf.
jag vill gärna höra mer om deras bromsbelägg!!
Jag tyckte framstödet var alldeles för svajigt så det kommer ersättas av ett kvalitetsstöd så fort plånboken tillåter. Bakstödet har jag ingen aning om.
Jag kan befria dig från det för en rimlig peng, säg bara till jag har ingen brådska.
köpte ett par handskar där. har ju inte klotat än med dom så veet inte hur säkra dom är. riktigt skön passform dock!
Du har ju hjälpt mig två gånger med packboxar varav en gång akut, så sväng förbi vid tillfälle så får du det utan en spänn.
P.S. Har nu eget packboxverktyg, så du kommer slippa fler utryckningar av den anledningen D.S.
köpte ett par handskar där. har ju inte klotat än med dom så veet inte hur säkra dom är. riktigt skön passform dock!
Min bror har vurpat med ett par sådana på, och efter att ha sett hur de handskarna hanterade en kortare glidning mot asfalt kan jag verkligen inte rekommendera dem.
Min bror har vurpat med ett par sådana på, och efter att ha sett hur de handskarna hanterade en kortare glidning mot asfalt kan jag verkligen inte rekommendera dem.
Jag tyckte framstödet var alldeles för svajigt så det kommer ersättas av ett kvalitetsstöd så fort plånboken tillåter. Bakstödet har jag ingen aning om.
Vad jag hört, inte vågat testa och vill inte testa, är att dom är stenhårda. Håller en evighet men kan ta på skivorna. Kör man aktivt och bana ibland vette tusan om det är värt några 100 spänn i förtjänst...
Dom är nog inte kassa men mycket handler om hur du kör och använder bromsen. Normal körning, lagligt och med framförhållning i trafiken...då tror jag dom funkar alldeles utmärkt.
Tror Galfers billigare ligger på 450kr/sida och håller bra, dumt att snåla på den viktigaste säkerhetsgrejen kanske..
det står visserligen att framstödet bör användas ihop med bakstödet. men jo det lär inte vara det absolut stabilaste depåstöden som finns men priset är ju verkligen därefter. lär inte använda mina stöd särskilt jätteregelbundet så dessa passar nog mig rätt bra.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|