Jennie08
- Assbikers -
Kanon! kolla andra tråden "Biltema + MC = Sant" där jag gjorde en liten minirecension!
Excellent =) tack!
Kanon! kolla andra tråden "Biltema + MC = Sant" där jag gjorde en liten minirecension!
Hej Funkar det att måla grenröret med biltemas värmebeständiga färg?
Står att det ska klara 600 grader.
Hej Funkar det att måla grenröret med biltemas värmebeständiga färg?
Står att det ska klara 600 grader.
Ah, helt sant. Grenröret blir ju lite varmare än 600 grader och finns inget (kanske NASA har?) som sitter i den temperaturen, förutom bandage som du ju kan skaffa svart eller vitt.
Hur funkar det att behandla med linolja? Har för mig det blir svart om jag inte yrar i nattmössan. 1a natten på "sommarlovet"!
När grenröret antar den här temperaturen tror jag inte det spelar så stor roll vad man smetar på...Ingen aning, har svårt att tro att det sitter.Vet att endel smetar på ungssvärta på gjutjärnsgrenrör för att få dom att bli svarta och snygga.Sitter ett tag i alla fall...Om det funkar på grenrör i tunnplåt vet jag ej, men ett tag kanse..?
När grenröret antar den här temperaturen tror jag inte det spelar så stor roll vad man smetar på...
Behöver hörselkåpor till jobbet. Kikat på biltemas med fm-radio i för 199kr. Någon som vet hur bra radion fungerar i en fabrik? Jag sommarjobbar bara så jag får inga lurar då de kostar upp emot 1500kr.
Jag kan tänka mig att lägga max 250kr på ett par kåpor med radio (vanliga har jag) om radion (mottagningen) nu funkar bra i en MKT bullrig industrimiljö. Harald Nyborg har för 129kr men biltemas verkar snäppet bättre. Har jag fått för mig iaf...
När grenröret antar den här temperaturen tror jag inte det spelar så stor roll vad man smetar på...
Behöver hörselkåpor till jobbet. Kikat på biltemas med fm-radio i för 199kr. Någon som vet hur bra radion fungerar i en fabrik? Jag sommarjobbar bara så jag får inga lurar då de kostar upp emot 1500kr.
Jag kan tänka mig att lägga max 250kr på ett par kåpor med radio (vanliga har jag) om radion (mottagningen) nu funkar bra i en MKT bullrig industrimiljö. Harald Nyborg har för 129kr men biltemas verkar snäppet bättre. Har jag fått för mig iaf...
Det beror helt på vad man har för fälgar. På mina Gixxerfälgar är det lögn i helvete att få på dem eftersom kanten är rätt kraftig, men på t ex Ducati är det inga problem.DE ÄR STENHÅRDA och går inte att få på fälgkanten alls.
DE ÄR STENHÅRDA och går inte att få på fälgkanten alls. Vilket skit!
Konsumentköplagen gäller numera 3 år.
Men enbart på ursprungsfel på varan, ett batteri kan ju dö på grund av felanvändning, så där vet jag inte hur dom ställer sig.
En bekant till mig som låg ute på jobb och bodde i husvagn dödade effektivt fritidsbatterier på löpande band, han hade tillgång till ett eluttag som gick på timer som stängdes av vid 22.00, då fortsatte han att se tv/läsa tills batteriet var helt tomt, för nästa morgon gick ju strömmen på igen och batteriet laddades.
Jag vet inte om något av hans batterier höll mer än en månad.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|