Ozzi
Guest
regnöverdraget exploderade efter 20 mil (billig plast), annars är jag nöjd
Tjaa, vad ska man säga.
regnöverdraget exploderade efter 20 mil (billig plast), annars är jag nöjd
Någon som har testat deras hjälmrengöring??
http://www.biltema.se/Bil---MC/MC/Olja-och-Kemikalier/Hjalmrengoring/
Dessa är säkert omnämnda tidigare i denna tråd...
Jag köpte Biltemas fälgkantsskydd 82519 då de såg exakt ut som de jag redan hade men annan färg bara. Jag ville ha fler och de kostade endast 29:90 per par till skillnad från de jag köpte i Daytona som kostade 120 kr, så jag tog två paket. Skulle jag inte ha gjort!
DE ÄR STENHÅRDA och går inte att få på fälgkanten alls. Vilket skit! Och man har ju öppnat paketet Kanske funkar på en cross som har raka fälgkanter. Nån som vill ha dem? Kom å ta dem. Billigt!!
Någon som har erfarenhet av biltemas sadelväskor?
Ska på mc-semester i sommar och har funderat på dessa väskor. Är de lätta att spänna fast? Är lite fundersam på kardborrespännena som man ska fästa mellan väskorna, antar att det är tänkt att de ska klämmas under sadeln? Eller det fungerar att bara spänna ihop de över sadeln? Kan nämligen inte lyfta på sadeln på min cbr.
Är det detta du prata om http://biltema.se/Bil---MC/MC/Tillbehor/Handskydd-ALU-2-st/ ?
Hahaha.Jag väljer Biltemas verktyg före Berners vilken dag som helst!
Eller som en arbetskamrat sa när han såg Bernerförseljaren med sin son på Biltema "Nu får du väll sitta och märka om verktyg hela kvällen din stackare!"
Ja precis, var jag inte tillräckligt tydlig
Låt bli om du inte gillar lukten av dåliga kvinnor i hjälmen. Mao luktar den fnask!
Va tycker du om dem och va mäter dem i diameter (innuti styret)?
Har haft lite tankar att montera en båge till min Hornet för att ge ett lite mer brutalare och streetfigterliknande utseende, samtidigt som de KANSKE kan hjälpa om man gå i vält =P hehe
Hur kommer det sig att du vet hur fnask luktar?
Haspelspö med rulle för 229kr
Riktigt trevlig!
Oj, en som delar mina intressen. MC och fiske. Oftast svåra att kombinera. Men fiskeprylar på biltema ger jag faktiskt ingenting för. Men är DU nöjd så är det ju bra. (Snart dröjer det nog inte länge förrän nån tycker att tråden spårat ur...)
Hej, undrar om någon har erfarenhet av biltemas regnställ (hel) jag har provat både L & XL och för mig är det för kort i ryggen och jag är bara 183/71.
Låt bli om du inte gillar lukten av dåliga kvinnor i hjälmen. Mao luktar den fnask!
Jobbade med dom idag när jag krängde däck på DR:en. Helv*te vad de satt!
Hade jag inte haft dom så hade jag troligen sluppit gå med gips nu
Knogskyddet vek in sig och snäppte av ett ben i handen
Tjaa, vad ska man säga.
Jobbade med dom idag när jag krängde däck på DR:en. Helv*te vad de satt!
En polare till mig hade ett par. Han tyckte kvaliten var bra till de smälte sönder på hans kolfiberdämpare (blir de verkligen så varma?). Så inget jag skulle satsa på.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|