Måste kolla in Biltemas fighterstyren i morgon, hoppas det är nåt att ha..
Japp det var ganska snyggt dock står det biltema på de.. Men det går nog att skrapa bort...
Måste kolla in Biltemas fighterstyren i morgon, hoppas det är nåt att ha..
Eller så klistrar man över ett annat coolt märkeJapp det var ganska snyggt dock står det biltema på de.. Men det går nog att skrapa bort...
Eller så klistrar man över ett annat coolt märke
Är det någon som hunnit testa bromsklossarna på en gathoj ännu? En recension någon....
Men det är ju samma som dina 100.000 kronors bromsar tror du ett svenskt företag får sälja dåliga bromsar? Samma skit fast annat namn...
Jag säger bara Porsche......
Är det någon som hunnit testa bromsklossarna på en gathoj ännu? En recension någon....
Har monterat på min gixxer, inte har det blivit nåt märkbart sämre iallfall.Dock inte kört mer än 10km typ. Beläggen duger nog mer än väll för den glada amatören iallfall
I förra tävlingan vann man dricka, det gick ju inte så bra
http://www.biltema.se/info/news_b.asp?iSecId=204&iItemId=140673
Hahaa.. usch va fel..
Jag skulle bli ledsen om någon som gör inbrott hos mig drar i sig en liter metanol, verkligen jätteledsen..
ap ap. glöm inte att det är i Sverige du bor i. Finns stor risk att du blir fälld för att du ställt tjuvarna i en livsfarlig situation genom att ha framme farliga ämnen som kan förtäras o skada stackars tjuvar.
Perfekt.. Det var det svaret jag ville ha.. Om du vill och kommer ihåg får du gärna kommentera dem efter några fler mil...
För många delar så köper dom in från samma produktion och samma kvalitet som de delar som senare kallas "orginal", med dubbla eller tom tredubbla priset.
Angående etanolprodukten känns det lite djävligt att skoja om detta då det lett till dödsfall. Biltema har köpt en produkt av en leverantör med det absoluta kravet på vad den får innehålla. Producenten har levererat något annat. Fler kedjor har fått samma sändning, så det berör inte enbart biltema tror jag.
Otroligt sorgligt, men egentligen inget som ärligen kan belasta biltema tycker jag det låter som.
OT:
Hur kommer det sig att rödsprit (etanol) sotar (mycket)mindre om man blandar med vatten?
Funkar ju, men jag fattar inte varför.
Har bara kört dom på gata 15 mil än så länge och det verkar funka.Är det någon som hunnit testa bromsklossarna på en gathoj ännu? En recension någon....
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|