ola_sandin
Biltema is the shit!
Såg att biltema säljer bromsbelägg till cross/mc till bra priser. Någon som vågar testa? Jag tänker kila iväg och handla till crossen.
Uj uj uj - håller dom samma klass som deras bil bromsbelägg så är dom förenade med livsfara!!
Känns dumt att chansa med den viktigaste säkerhets komponenten på en moppe!!
/Fürstenhoff.
Varför köpte du biltemabromsbelägg förresten?
Köpte kamrem till min opel på biltema,, De stod Good Year på remmen.. står Good Year på mycket slangar o sånt under huven.. bla till ac:n.
Å de ä ju original så bara för man köpt de på Biltema så behöver de inte alltid va skit..
Ha ha...Är du säker på att det inte stod Good Luck på remmen ?
Skämt åsido så handlar jag en del på biltema jag med, man lär sig vilka saker som det är kvalle på. Deras bil, hoj och båtbatterier är bland de mest prisvärda tex!
Uj uj uj - håller dom samma klass som deras bil bromsbelägg så är dom förenade med livsfara!!
/Fürstenhoff.
Det värsta som kan hända är väl att de tar slut snabbt? Skulle vara om hela slitbeläggningen slets bort men låter otroligt med tanke på alla belägg de säljer till bilar. För söndagsputtrande borde de allt duga fint.
Hehe, det finns många självmordbenägna här...
http://www.biltema.se/ klicka på "bil" i vänstermenyn och sedan dyker det upp en liten "mc"-knapp.
Jag var precis på biltema men beläggen hade inte kommit in än. Frågade lite om de skulle köpa in fler mc-grejer och det lutade mot det. Håll koll på deras hemsida för grejerna hade tydligen inte kommit med i deras kommande katalog.
Orsaken var att bromsvätskan hade börjat koka pga att racingbeläggen genererade så mycket mer värme än original.
\Masonit
/Fürstenhoff.
/Fürstenhoff.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |