Biltemas olja?

...i sedvanlig ordning går oljetrådarna helt överstyr...
Jag skulle inte vara rädd att slå i den oljan i vilken av mina hojar som helst så länge minimikraven uppfylls.
Vågar ta gift på att motorn inte sprängs/exploderar eller rent av imploderar för man häller den oljan i sin hoj.
View attachment 513382

Visst, men hur vet du att oljan i flaskan motsvarar det som står på etiketten? :va

Kineserna kanske är lika noggranna här som annars när de gör lågprisprodukter…

Mvh

Jag skulle inte vara rädd att slå i den oljan i vilken av mina hojar som helst så länge minimikraven uppfylls.
Du äger ingen KTM heller :crash

Seriösare så hur vet vi att Biltema oljan uppfyller kraven. Jag förutsätter att Biltema begär in intyg på att den gör det.
Men som en vanlig svensson orkar jag inte maila Biltema för att kolla, utan spekulerar bara.

Nästa gång blir det biltema mc-olja i min KTM. Jag är inte Chris Björk och är inte villig betala cancerbehandlingspris för olja. Sist betalade jag 700 spänn för fem liter 😳

Man undrar ju onekligen vad som händer om denna specialolja hälls i en KTM eller GasGas...? Måste man maila dem och fråga om de har blandningar även för KTM och GasGas och vad som i så fall skiljer...?

Till en KTM kan man ju annars misstänka att oljetillverkaren blandar ut oljan fifty-fifty med ren zinkpasta, för att kompensera Mattighofen's uppenbara kunskapsbrist på området Hertzskt kontakttryck...

Fantastiskt att den är optimerad för 4L också. Jag menar man vill ju inte ha fyra liter olja när man köper en 10L-dunk, eller ännu värre i en dunk som bara rymmer 3L!

Var har ni hittat dessa fantastiska bluffar!?

Här frågas det om det billigaste olja,däck ,batterier om det nu är så dyrt med allting.till din motorcykel.
Sälj motorcyklen och gå på krogen för pengarna.
Krogen är nämligen det enda stället där folk inte bryr sig om vad det kostar!

Fantastiskt att den är optimerad för 4L också. Jag menar man vill ju inte ha fyra liter olja när man köper en 10L-dunk, eller ännu värre i en dunk som bara rymmer 3L!

Var har ni hittat dessa fantastiska bluffar!?
Det ser ut som xl-moto.
Det kanske är dunken som är optimerad för 4 L.
60 dagars returrätt borde avse den gamla oljan.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick